Clomittaret 2013

Mä sain tänään kilpparitesti tulokset: 6,7!!! Toki sain heti lääkkeet ja ekan jo otinkin (vaikka pitäis ottaa aamulla tyhjään mahaan). En vaan jaksanut odotella ku koko ajan mielessä kangertelee mahdollinen tärppi menossa olevaan kiertoon. Mitenhän nopeesti noi kilpparilääkkeet auttaa, onko teillä kokemuksia? Ja onko se tän kierron tärppi nyt enää edes mitenkään realistinen toive kun noi arvot on mitä on??
Nyt siis menossa kp 23, dpo 6(?).
 
  • Tykkää
Reactions: SookyS
Pikainen päivitys reissusta, koska tää on jo koomista mullakin tänään kp2. Pahoittelut kohtalontovereille!:hug:
Hydra : Ei se kisu päässytkään muuttamaan meille. :( Siinä oli niin kovat näyttelyvaatimukset ym, et luovuimme siitä yksilöstä ja etsimme samaa rotua olevaa, mutta lemmikki kissaa.

Minnikko, mutta sehän on hyvä, että syy löytyi ja nyt sitä hoidetaan ja ensi raskaus onnistuu varmasti. Harmi ettei kilpparikokeita tehty jo ennemmin. :hug:
 




Tiistai 30.7.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta
Malla84.........49/30-? .......ya3/13.............t+f..............pco,1.lapsi,29v
Basilika2........46/25-35......ya6/2013......1.c.....................2.lapsi,43v
Emiliaani.......39/29-32.......ya 09/12........2.c......1.lapsi 28v.
Hydrangea....35/29-44........ya1/12...........tk (m+t)........pco,1.lapsi,27v
Vauva haaveissa... 29/33-36....ya 4/13..........4. c+m....pco., 2.lapsi, 27v
Seemi..........28/28-41.......ya11/09......3.f.....pco(1/2),1.lapsi,32v
Pumppeli.........27/31-42........ya01/11........2.c.......pco,2.lapsi,30v
plitsis...........25/28......ya11/2011......2.c.......1. lapsi, 26v
inessa_........24/30............yv6....... .tk........pco,keliakia,2.lapsi,27v
-minävain-.....22/30..............yk7.........3.t+c?...................1lapsi
Mimmuskainen_....20/28-33...ya2/09.......1.Letrozol......selitm,1.lapsi,24v
Kazu87..........20/28.............ya6/10...........4.c.................selitm,1.lapsi
apsu............20/30..............ya 01/12.......tk...............pco,2.lapsi,30v
USL...............19/25-33........ya 2009........2.IVF:n1.PAS.....selitt. 2.lapsi
marianna87....16/28-29.....ya 11/12.........tk..............pco ja 26v.
dots..............16/31.......ya6/12...........tk......pco,endo,1.lapsi,29v
hiulu.............15/28-32.........yk 4.......hoitotauko......selitm. 2.lapsi
skorppari82...14/??..............yv2,5............tk.................pco,1.lapsi
Miyaka..........7/32-34.........ya06............5.c+m+t........pcos,1.lapsi,34v
Grill..............3/30-32.......ya9/11 yk23......3.c......endo 1.lapsi 23v
Ambrosia85 ....3/32..............yk 3................g+o....................
SuAnn..........3/30.......ya 06/2012.........2.c .......1. lapsi, 31v
Niian.......3/n.28......yk11/ya4/2011....3.c (1.pu).....selitm.1.lapsi,27v
hanzku_91......2/28......ya1/2011......................selitm,1.lapsi

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
*Stiina, kaathy, Enna_, mavli, Heipa, jenninoora, StellaI, hiulu, Hipsunpöpsy


Piinailijat
Hydrangea dpo 11-12
Vauva haaveissa dpo 8
Pumppeli dpo 7
Mimmuskainen dpo 3



:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c.....2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82....16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v(rk:'()
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v

toukokuu:
Neppu_....3.5...28/28..ya2010syksy.....1.ivf........pco,1.lapsi,27v
NiQ..........6.5....28/32............yk13........5.c+m+pu+pr+IUI.......2.lapsi
miimuli87........13.5.......?/?............ya2008........tauko.....pco,1.lapsi,26v
RuutuAkka......14.5.....37/33-36.....ya 2012.........1.c+t...........pco,27v
Slartibart.................14.5......29/30.........ya 3/12............tk....pco, 25v.
Sarona.......18.5.....28/31-40.....ya 8/09......1.t+f+pu......pco,1.lapsi,27v
miss_piggy.-..31.5..29/30-70...ya2/12/yk10..1.c....1.lapsi, 31v.(kkm2/13)

kesäkuu:
takkuapina......14.6....29/30-40..........ya2/12....3.c........pco,1.lapsi,26v

heinäkuu:

elokuu:



Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet/

vanha ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:Niian, Grill, skorppari82 ja Hydrangea
 
Minnikko, hienoa, että sait lääkkeet. Toivottavasti ne auttaisi nopeaan. :) Mulla ei ole kilpparilääkkeistä kokemusta, niin en osaa sanoa kuinka nopeeta vaikuttaa. Toivotaan, että niistä olisi jo tähän kiertoon apua.

Niian, eikä! Pahoittelut uudesta kierrosta. :( :hug: Harmi myös, että kisu ei päässytkään muuttaan teille. :( Toivottavasti löytäisitte pian toisen.
 
Heipparallaa, mäkin olen elossa. :)
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! :hug:

Aika surkeelta kyllä näyttää tosiaan kesäaika plussien suhteen, voi jospa hydra sä pelastaisit heinäkuun..*peukut pystyssä*

ON: ovistestailut aloitettu tänään, vaikka eipä luomukierrossa varmaan viikkoon ainakaan plussaa kuulu, pakko silti testailla ja toivoa..
 
Hellurei! Mäkin palailin kirjoittelemaan muutaman päivän reissun jälkeen! Pahoittelut kaikille uusien kiertojen alusta! :(

Mulla oli se eka ovisplussa to iltana ja vitsit mitkä kivut tässä oviksessa oli. Johtuneeko Clomeista sitten? To, pe ja vielä osittain la oli aivan yhtä tuskaa kun sattui alavatsaan niin paljon. Vielä eilenkin jomotteli ikävästi vasenta munasarjaa. Tänään on ollut lähinnä muuten vaan alavatsa kipeä, kuin menkat alkaisi. Ilmeisesti jokin hormoni toimii nyt kun kivut on tätä luokkaa ja loppua ei näy...

Mulla on ennen aina ovistesti näyttänyt plussaa moooonta päivää siitä ensimmäisestä lähtien. Nyt Clomeista se huippu hiipui, lauantaina oli vielä lähes positiivinen, mutta selkeästi haaleampi viiva kuin pe ja se tuli tosi hitaasti. Tosi hienoa, ehkä tää homma toimii nyt kerrankin niin kuin pitää. Oon toiveikas... Ja putoan sit taas korkealta.

Perjantaina sain niin kirkuvan hysteerisen plussan, viiva pärähti esiin välittömästi, ihan uskomatonta :)

Kai mä ovuloin nyt kaikki munasoluni kerralla kun alavatsa on liekeissä...

Mähän olen vasta aloitellut Clomien kanssa, joten tasaantuiko teillä muilla nää kivut seuraavissa kierroissa? Mietin, että tulee kivat seuraavat 3 kiertoa ennen kuin purkki on tyhjä, jos joka kierrossa on tällaista tuskaa :popcorn:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Minnikko
Ohho Minnikko, hyvä kuitenkin että syy löytyi ja lääkityksenkin sait saman tien! Toivotaan että auttais nopeesti. :) Mullakaan ei ole mitään kokemusta noista kilppari lääkkeistä.

Niian: Sinäkin Brutukseni! :O (eheh...) Pahoittelut! :hug: Pahoittelut myös kissan puolesta, toivottavasti pian löytyis teille lemmikki. :)
 
Skorppari: Tsempit testailuun! :)

SookyS: Aiai... : / Mulla ei ole clomeista tullut mitään erityisempiä tuntemuksia, joten osaa tuohon vastata. Mutta muuten mulla eka clomikierto oli pikkuisen erilainen kuin toinen, joten voihan se olla että ne kivutkin siitä hellittää ensi kiertoon (mutta sähän plussaat tästä kierrosta! ;)).
 
Voi ei, pahoittelut uusista kierroista.

SookyS mulla ei kipuja erityisemmin ollut, mutta muut oireet, kuten kuumat aallot ja yöhikoilu havisi toisessa clomikierrossa. Toivottavasti sun kipuilulle käy samoin. Tai (ihan niinkun grill jo ennusteli) enemmän toivotaan sitä ettei sun tarvis siihen toiseen clomikiertoon lähtee ollenkaan, vaan tärppi tulisi jos tästä =)

Minnikko Toivotaan että lääkityksestä olis apuja. Ainahan se on ikävää kun joku vika löytyy, mutta hyvä jos se on hoidettavissa ja sillä korjaantuisi lapsentekoprosessi. Mulla ei myöskään ole enempää tietoa noista kilpparijutuista.

Hydra joko oot testaillut?? (vielä kerkeis avata heinäkuun saldon...) Toivottavasti teidän vuoro jo viimein olisi :heart:

ON: Tämä pipipää meni taas hätäilemään ja testaamaan. Negahan se oli tietenkin, mutta dpo onkin vasta 7. Mikähän ihme siinä on, vaikka tietää että näin aikasin testattuna todennäköisimmin tulee nega, niin silti masentuu näin pirusti :headwall: Noh, jospa nyt jaksaisi odottaa muutaman päivän ennen seuraavaa testiä.
 
  • Tykkää
Reactions: SookyS
skorppari, kiva, että et oo minnekään kadonnut. Tsempit testailuun! :)

ON: Tänään aamulla testattu niin puhdas nega kuin olla ja voi Predictor Earlyllä. Kuulemma sen pitäisi näyttää raskaus jopa 4 päivää ennen menkkoja. Taidan jatkaa lugeja vielä ehkä perjantaihin asti, kun en haluis menkkojen alkavan viikonloppuna, kun silloin on menoa.

Ens kiertoon sitten Gonal-F jo kp 3 alkaen. Katsotaan sitten, päästäänkö tällä neljännellä yrittämällä inssiin, kun kahdella edellisellä kerralla ei päästy. Odotukset ei ole siis kovinkaan korkealla. : / Oon jo alkanut suuntamaan ajatuksia sinne ekaan IVF:ään, joka ehkä voisi olla jo ennen vuodenvaihdetta, varmaan viimeistään tammi-helmikuussa.
 
Hydra :hug: toivottavasti nyt elokuusta sitten!


Meitä kp3:n koplalaisia on aika rypäs :O Mä niin toivon että edes pari eivät palaudu listan alkuun elokuun lopussa!

Itse oon vähän jo heittänyt hanskoja tiskiin koko homman kanssa.
Hain toki lisää foolihappoa eilen ja ne geleetkin, mutta mitä hittoa - meidän prismassa ei myydä mitään greippimehua (paitsi jotain verigreippiä)... pitää tänään yrittää kääntää citymarketin mehuhyllyt tai sitten pitää vaan alkaa syömään greippi per päivä :p
 
Kiitos pahoitteluista! On tää vaan niin syvältä. :'( Tosin eihän dpo:t vielä mahdottomia ole, mutta jotenkin usko meni ihan kaikkeen tän aamun negan takia. On taas sellainen fiilis, että ei tässä koskaan tulla onnistumaan. Jotenkin ei edes enää jaksa yrittää samalla innolla kuin silloin hoitojen aluksi.

Ambro, vähän sama luovutusfiilis täälläkin. :( Meidän Prismasta greippimehu (Valio) löytyy siitä kylmähyllystä maitotuotteiden läheltä. Lisäksi jotain greippimehua on myös ihan perus mehuhyllyssä. Mä oon kyllä menettänyt uskoni kaikkiin noihin vippaskonsteihin. Todistettavasti ne ei ole saanut mun paskaa limistä kasvamaan. :D
 
Ambro meidän Prismasta löytyy normaalimehuhyllystä Rybb&Deckersin greippimehu ja kylmähyllystä Valion verigreippi-greippi (taitaa olla nimeltään hedelmätarha tai joku vastaava). Itse juon tota valion mehua. Jostain luin että R&D:mehu ei ole kunnon tavaraa. Valion mehu maistuukin tuhdimmalle. Parempia mehuja en ole löytänyt muistakaan kaupoista. Joskus Lidlissä oli kuulemma hyvää greippimehua, mutta se on ilmeisesti poistunut valikoimista. Oon miettinyt kans ihan vaan greipin syömistä, mut siihen en ehkä kykene, on se sen verran äpäkkää.
 
Viimeksi muokattu:
Pumppeli ja hydra voi kurjuus, josko olis vaan liian aikaista..

Joo, todellakin aika erilaiset fiilikset mullakin kuin hoitojen alussa.. Voimia hydra ja ambro. Ei tässä muuta voi kuin yrittää jaksaa toivoa ja uskoa ihmeisiin vuodesta toiseen :hug:
 
skorppari, totta, onhan tässä vielä monet kortit käyttämättä. Vaikka mieli välillä meneekin matalaksi, niin ei sitä vielä voi täysin luovuttaa. Jos ei edes yritä, niin eihän sitä voi onnistuakaan.

Jotenkin täytyisi yrittää löytää se positiivinen mieli taas jostain. Onhan ens kiertoon tulossa taas ihan uudet lääkkeet. Eihän sitä koskaan voi tietää, vaikka se olisikin se meidän juttu. Toisaalta taas tää ikuinen pessimismi nostaa päätään. Kun ei tässä aiemminkaan olla onnistuttu, niin miksi sitten jatkossakaan. Turhaa kyllä tällainen märehtiminen, kai se vauva sitten tulee kun tulee.
 
Voimahali hydra, ambro ja skorppari! :hug: En osaa sanoa mitään muutakaan... :(

ON: Mulle tuli sunnuntaina ihan hirvee olo. Seurasin kun mies leikki meidän 2v kummipojan kanssa, se oli niin ihana näky, mutta siitä lähtien olen syytellyt itseäni. :ashamed: Siis siitä, että se on MUN vika ettei meillä ole jo lasta vaikka mies sen ansaitsisi... Ja tiedän ettei saisi ajatella näin, mutta väkisin joskus ajattelen. :'(
 
Auttakaa "hölmöä"

Oon syöny clomeja taannoin ja nyt vaihdettiin Lerotzoneihin. Kp 5 ja ovulaatiotikku näyttää kahta samanväristä viivaa??? Nyt jo kun on otettu 3 pv tabletti... Syön 2kpl/vrk. Mistä ihmeestä on kyse?

Muilla hormooneja nappaavilla kokemuksia?
 
Joo ja näytti negaa... Mut viime kierrossa oli niin myöhäinen ovulaatio. Menkat alko alle 10pv oviksen jälkeen. Joka nyt ei ollu mitään uutta.. En sit tiedä et johtuuko tuo pcos:stä vai mistä. Lekuri soittaa ylihuomenna kun naistenosasto on kiinni. Pitää varmaan kysyä siltä.
 

Yhteistyössä