Hakutulokset

  1. MÖLYAPINA

    mietin *todella turha...

    semmosa mietin että kannattaako tässä enään nukkumaan mennä.mulla lonkka parempi,pahin kipukärki ohi.mutta nyt poikanen valittaa korvaansa,herää about puolen tunnin välein :/ mitäköhän seuraavaks....ainii ja toinen laps yskii koko ajan tuolla,ei oo kyllä siihen viellä heränny. tiiän,vali...
  2. MÖLYAPINA

    Galluppia lasten hiustenhoidosta

    minä leikkaan poikien hiukset.käytetään shampoota mitä nyt tarttuu kaupasta mukaan,lasten hiuksille tarkoitettuja tuotteita.ei hoitoainetta.
  3. MÖLYAPINA

    Osaako joku sanoa, kauanko yleisesti ottaen kestää "toipua" pitkäaikaisesta seks. hyväksikäytöstä?

    nyt aikuisena olen muuttanut takaisin lapsuuden paikkakunnalle,kohtaamaan vanhan elämän möröt.tämä on osa tervehtymistä/toipumista ja mulla on melkeen hyvä olo....päivä kerrallaan.
  4. MÖLYAPINA

    voiko olla niin ettei masennuksesta parane koskaan? :(

    mulla mielentila nousee ja laskee yllättäen.välillä elän täysin rinnoin onnellisesti ja sitten jollain sekunnilla saatan täysin romahtaa ilman syytä.luultavast elän tän kanssa loppuikäni...mutta kaikille nämä kokemukset ja olotilat on niin yksilöllisiä,jotkut paranaa jotkut ei,mutta oppivat...
  5. MÖLYAPINA

    Osaako joku sanoa, kauanko yleisesti ottaen kestää "toipua" pitkäaikaisesta seks. hyväksikäytöstä?

    olin uhri 14kesäsenä....ja vielläkin tuntuu sisimmisäni,mutta kouluun pystyin menemään vasta seuraavaan lukuvuoteen(olin vuoden poissa koulusta),ja vaihdoin paikkakuntaa ja koulua.vaikeaa toi on aina ja luottamuksen kanssa on paljon ongelmia.jutteluapua psykologilta saan vielläkin vaikka elän...
  6. MÖLYAPINA

    Argh....onko mun pakko mennä sinne missä muita mammoja

    mä oon tainnu käydä sitten hyvässä äiti-lapsi kerhossa....kun meidän kerhossa puhutaan kaikkea maan ja taivaan väliltä.ei me mistää ensihampaista puhuta tai tommosista. :D
  7. MÖLYAPINA

    Onko muiden vauvoilla ollut jo kaksi korvatulehdusta 8kk ikään mennessä? Tai useampi?

    jepp,esikolla tais olla tossa vaiheessa jo 6-8 korvatulehdus....
  8. MÖLYAPINA

    ai prrrrrkele....

    no näköjään...ei nyt vaan tiiä mitä vetäis naamariin et pönttö menis sekasin,ja arvaa saattaa saanko tänä yönä nukuttua.... eikö tähän perkeleen vihlomiseen oo mitään vanhan ajan niksiä....'?onko täällä niksipirkkoja paikalla?
  9. MÖLYAPINA

    ai prrrrrkele....

    niin oonki heikkoa tekoa,miehän oon vaan hieveröinen nainen :kieh:
  10. MÖLYAPINA

    ai prrrrrkele....

    mulla tuli tää ekan kerran ku odotin kuopusta,vauva paino iskias hermoa....mut ei mennykkään ohi synnytyksen jälkeen,ja siitä jo 2v. varmaan vois käydä näyttäytymäs taas lääkärillä,viimeks 2kk sitten sain burana 800 tähän....ja ei helepota ...
  11. MÖLYAPINA

    ai prrrrrkele....

    lonkkaa särkee aivan vietävästi...säteilee koko jalkaa pitkin sääreen asti |O
  12. MÖLYAPINA

    Uhman tynkääkö vai "ikään kuuluvaa". :D

    ikään uuluvaa uhmantynkää,mun poika on ollu samanlainen nyt about 4kk....loppuis jo :D
  13. MÖLYAPINA

    Avaudu ja kerro joku salaisuutesi :)

    olen oikeasti blondi :snotty:
  14. MÖLYAPINA

    olen blondi, isorintainen

    mulla on mustat hiukset ja tuhjät nahkapussit rintojen sijaan,mutta kas kummaa vientiä on silti ;)
  15. MÖLYAPINA

    Kotiäidin aivosumu -mokia taas pinoon!

    mä oon kulkenu noi suihkumyssyt jalassa työmaalle asti,20km linja-autolla.... :ashamed:
  16. MÖLYAPINA

    En jaksa!! :S

    ota itteäs niskasta kiinni ja tee elämäsi elämisen arvoiseksi lapsen kanssa.mitä tekisit jos sulla ei olisi lasta,ryyppäisit,hengailisit kamujen kanssa,shoppaisit????todella sisältörikasta...tiedän että yh:n arki on raskasta,mulla 2 pientä lasta,mutta olen täysin neuvoton kun lapset kyläilemässä...
  17. MÖLYAPINA

    Masennuslääkkeen lopetus.

    mikä lääke kyseessä? itsekkin olen vähentämässä....
  18. MÖLYAPINA

    Kuseeko aikuiset oikeesti uimahallissa altaisiin? :x

    yritä :D nytkin voit niitä treenata kun istut koneella....uimahallissa uidessakin voit treenata....useemmin kun treenat ni paremmin rupeet sen muistamaan,laita lappu tietsin näytölle:MUISTA LANTIONPOHJALIHAKSET...näät sen joka kerta ku istahdat koneelle ja eikun treenaamaan.
  19. MÖLYAPINA

    Kuseeko aikuiset oikeesti uimahallissa altaisiin? :x

    ja kybälä meni läpi,muahahaaaa :kieh:
  20. MÖLYAPINA

    Kuseeko aikuiset oikeesti uimahallissa altaisiin? :x

    miten ois jos reenaisit myös niitä lantionpohjalihaksia...ei sunkaan tarvis tulevaisuudessa nolostella lirinää :D

Yhteistyössä