Uhman tynkääkö vai "ikään kuuluvaa". :D

  • Viestiketjun aloittaja rypäle
  • Ensimmäinen viesti
rypäle
1v9kk heräsi tänään päikkäreiltä vissiin väärällä jalalla. Päikkäreiden jälkeen tarjosin spagettia jota alkoi reippaasti syömään. Kesken ruokailun sillä naksahti ja alkoi huutamaan. Ja sitä huutoa kesti 1,5h. :eek:

Ekaks aattelin että olisko jotain vaivaa, mutta näin ei ilmiselvästi ollut, vaan jotain protestia...

mm.
- keskeytti itkun/huudon pariks minsaks kun halus tyhjentää mun kaa tiskikonetta
- osoitti huutaessaan leluja, jotka mun olis pitänyt hänen nokkansa eteen kantaa (jota en tehnyt, vaan sanoin että menee itse hakemaan haluamansa)
- luin lehteä ja ainakin 6 kertaa tuli raivoissaan repii lehden mun kädestä ja heitti lattialle
- halus banaania, mutta se banaani jota olin tarjoamassa ei kelvannut, vaan piti saada toinen (ja sitäkään ei syönyt)
- jos yritin ottaa syliin rauhottumaan tai edes jotain puhuin hälle, raivo vain yltyi

1,5h huudon jälkeen soitin miehelle ja kysyin et olisko sillä mitään vinkvinkkiä. Ja mitä teki poika. Meni olkkarin tuolille istumaan, heilutteli jalkojaan iloisesti ja nauraa höhötti. Siihen loppui se harmitus. :LOL:

Kyllä mua vähän hymyillytti, vaikkei tuollainen huuto kivaa olekaan (kummallekaan osa-puolelle). ;)
 
tuutilulla harm
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
No ihan ikään kuuluvaa uhmaa on, siitä se alkaa eikä oo ihan heti odotettavissa loppua. Tervettä touhua kaikenkaikkiaan :)!
Jep jep. Riemua siis tiedossa koko pakkauksen edestä. :LOL:
Se vaan muuttaa muotoaan :D t: 2v:n, vajaa 5v:n, 8v:n ja 16v:n äiti
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla harm:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
No ihan ikään kuuluvaa uhmaa on, siitä se alkaa eikä oo ihan heti odotettavissa loppua. Tervettä touhua kaikenkaikkiaan :)!
Jep jep. Riemua siis tiedossa koko pakkauksen edestä. :LOL:
Se vaan muuttaa muotoaan :D t: 2v:n, vajaa 5v:n, 8v:n ja 16v:n äiti
:D

Kertokaas konkarit, millai tuollaiseen kohtaukseen pitäis suhtautua?

Kun huomasin, että ei oo mitään oikeeta hätää annoin aika lailla huutaa ittekseen. Välillä kyselin et mikä tms. mutta tosiaan raivo vain yltyi. Hohhoijaa.

 
tuutilulla harmailee
Miä oon antanut raivota. Kyllä sen "itkusta" kuulee jos lohdutus ja syli kelpaa :) Meillä raivoon puuttuminen vaan lisää sitä raivoamista!

Tiijä sitten mikä ois oikea tapa... mutta näin meillä
 

Yhteistyössä