K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä oon samaa mieltä että saattoi viitatakin. Mutta on silti ihan eri juttu kuin se, mikä tämänhetkinen tilanne on. En sulje pois sitäkään vaihtoehtoa etteikö SBJ tai Bluza voisi olla menneistä tunteista Jereä kohtaan. Mut en hetkeäkään usko että nykyisistä.
Ja viittaako se J*re edes mihinkään tunteisiin K:ta kohtaan, jos siinä siis oikeasti Jere nimi olisi. Se nimi on voitu ottaa siihen niin monesta syystä.
 
vierailija
Ja en usko, että tää Kris&Urban juttu kovin kauaan täällä pyöriin, kun eivät varmaan ehdi kauheesti toisten kanssa viettää aikaa tai ylipäätäänsä heistä ei taida tulla someen mitään. Ehkä voisi kuitenkin toisten antaa heitä ihastella sen verran minkä ihastelee?
Mä toivoisin heiltä yhteistyötä tulevaisuudessa. Niin täydellisesti sopi Krisin & Urbanin kemiat ja kaikki muu yhteen. Veikkaan kyllä itsekin, että tämä oli ehkä kertaluonteinen esiintyminen heiltä ja siksi ihastelu hiipuu suht nopeasti. Joksut on kyllä sika ihania eri komboissa.
 
vierailija
Mä toivoisin heiltä yhteistyötä tulevaisuudessa. Niin täydellisesti sopi Krisin & Urbanin kemiat ja kaikki muu yhteen. Veikkaan kyllä itsekin, että tämä oli ehkä kertaluonteinen esiintyminen heiltä ja siksi ihastelu hiipuu suht nopeasti. Joksut on kyllä sika ihania eri komboissa.
Mistä tulikin mieleen, että se stoori, minkä Urbanin bändi jakoi niin he oli lisänneet tekstin illalla "Urban matkii Krisiä ristikoissa." Mikä ikinä se sitten tarkoittaakaan 😅
 
vierailija
Ei. Te kuvittelette että tässä on jotain ihmeellisiä juonikuvioita, ei ole. Mutta silti, teidän tarinat on puppua.
Kenen teiden? Täällä on monenlaisia, täysin vastakkaisiakin tarinoita. Jotenkin en oikein usko, että tiedät kaikkien tässä ketjussa esillä olleiden henkilöiden kaikki yksityisasiat. 🤔 Joten loppupäätelmä on, että sinä se vasta puppua puhutkin. 😂
 
vierailija
Ei. Te kuvittelette että tässä on jotain ihmeellisiä juonikuvioita, ei ole. Mutta silti, teidän tarinat on puppua.
Siis sanot että se on puppua et niillä ois ollut jotain, mut sekin on puppua että ei ollut, jos kerran molemmat puolet on sun mielestä puppua. Eihän tuossa ole logiikkaa. 😅 Mutta ei kyllä muutenkaan usko että tiedät mitään.
 
vierailija
Katselin uudestaan tuon Nisem vec s tabon ja musta oli tosi onnistunut tuo yhteisesitys. Kris ja Urban oli mahtavia ja tykkäsin myös katsoa Bojanin ja Siddhartan Tomin laulua. Tomikin on karismaattinen ja heillä on kiva ystävyys Bojanin kanssa.
 
vierailija
Joksujen luvut putosi vain noin 500 tänään ja on nyt 155,2 t, eli jos lasku jää näin hitaaksi tulevatkin 7 päivää niin silloin ei mennä alle 150t. Kävisi alimmillaan jossain reilussa 151t:ssä.
Jospa se lasku tosiaan nyt olis pysähtymässä. Uskon kyllä että kuuntelijat lisääntyy taas reilusti kun levy tulee. Voitais sitten kyllä yhteistuumin pyytää heitä radiosoittoon Suomessa? Eikö?
 

Yhteistyössä