Hakutulokset

  1. Neiko

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Hei kaikki taas pitkästä aikaan! Ihanaa että on tullut uusia! Tervetuloa! 5kk neuvola: 7570g, 68cm ja py 44,5cm. Tällä kertaa ei huudettu (kaksi edellistä kertaa naamapunasena) ! :D Mutta muuten kostettiin pissaamalla ja puklaamalla lattialle :D Kääntymään vielä jätkä ei ole oppinut...
  2. Neiko

    *Marraskuisten tapaaminen Turussa*

    26 pvä, me tullaan \o/
  3. Neiko

    *Marraskuisten tapaaminen Turussa*

    Annsku, Älä muuta sano :< Me tahdotaan mukaan!
  4. Neiko

    *Marraskuisten tapaaminen Turussa*

    OU! :/ Olen ehkä menossa babybioon sinä päivänä :/
  5. Neiko

    G: Miten puhuttelette miestänne, etunimellä vai jollain muulla ja millä?

    Minä sanon janihanipöö :D Ja nyt kun on toi pieni mies hän on mini-janihanipöö :D:D
  6. Neiko

    poikasi nimi

    Toni on mukava ja rento nimi :) (tulee tuttava mieleen :) ) Muoks. Joku kerkes ensin :B ! Aaro, mulle tulee mieleen hirveän virallista (?!?), mutta ok nimi :) En tosin antaisi omalleni. Onni-Kasper on meidän jätkän"pätkän" nimi :)
  7. Neiko

    Toisesta ketjusta tuli mieleen...

    Mulla on sama ongelma :D *Ehdotuksia odotellessa...*
  8. Neiko

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    Minulle käy koskavaa ja milloin vaan :D Me lusmutaan Onnin kanssa ja päätän vasta seuraavasta päivästä edellisenä iltana :D:D:D Tosin, meidän kerrostalo kaksioon ei mahdu kukaan, hyvä kun meidän eteiseen mahtuu meidän vaunut!
  9. Neiko

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    Taaperot Mulla ei ainakaan vielä ole mitään :D minulle sopii :) Pitäisikö tehdä oma keskustelu miitti-keskustelu alueelle?
  10. Neiko

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    TERVE MAMMAT JA MAMMAN POJAT/TYTÖT :) Tänään oli 4kk neuvola :) Pääsi suusta kyllä semmoiset parut jota ei ikinä olla kuultu :D Onni-Kasper:in mitat; 6760g, 65.6cm ja py 43.4cm, pitkä heppu. Meillä syödään maissivelliä 2-3 kertaa päivässä ja olemme maistelleet kiinteistä; luumua...
  11. Neiko

    Tytön nimen päättäminen vaikeaa :)

    Pinja tai Lydia
  12. Neiko

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    Voi vitsi! Vähänkös ihania! Tekisi mieli tilailla ja Jani tykkää kyttyrää :D
  13. Neiko

    Saako mielestäsi pn:n hoitajalla olla rikosrekisteri?

    Enpä osaa sanoa juuta taikka jaata, mutta eikö ne tarkasta rikosrekisteriä lastenhoito-alalla? Olisi pieni muisti kuva tästä..
  14. Neiko

    HOI, Marraskuun karhunpoikasten emot! Treffit TURUSSA!

    Juu ei hätää :D Meitä oli 3 yhteensä ja mukavaa oli :) Pitäisi seuraavaa kokoontumista miettiä
  15. Neiko

    HOI, Marraskuun karhunpoikasten emot! Treffit TURUSSA!

    Mun mielestä joo.. Jotenkin luulisin että joko pikku piiaa tai emman merkkisiä... En ole 100 varma.
  16. Neiko

    Mitä astiasarjaa teillä on?

    Meillä on 24h:n vihreä, joka lopetettiin :/ Sain sentään lautaset, mutta kupeja en. Ihan kivat, Mun mielestä ehkä kokoa on hauskat, ei tarvi tiettyyn väriin kangistua, hauskaa yhdistellä :)
  17. Neiko

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    HEI TURKULAISET! http://kaksplus.fi/keskustelu/t1658909#m19402222
  18. Neiko

    HOI, Marraskuun karhunpoikasten emot! Treffit TURUSSA!

    Tapaaminen Skanssissa 26.2.10, info-pistettä vastapäätä, kello 13.00! Facebookissa ollaan keskusteltu ja neljä sieltä on tulossa, mutta onko facebookittomia, jotka olisi tulossa? En osaa yhdistää nimimerkkejä nimiin :DDDD
  19. Neiko

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    Juu! Eli Turussa on turku-lajin karhunpentujen ja -mammojen (tietysti muutkin lajit ovat tervetulleita) tapaaninen Perjantaina 26.2, kauppakeskus Skanssissa, Kello 13.reikä reikä! Facebookissa olemme keskustelleet hieman ja neljä sieltä on tulossa tapaamiseen.. Halukkaita messiin?
  20. Neiko

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    Heissan taas! Ei nyt oikein ole jaksanut tulla 2+ pyörimään :D Meillä ei oikein päivisin nukuta :/ taas. Yöt kyllä nukutaan hyvin ja herätään kerran syömään ja heti nukkumaan :) Mutta poika ei halua noustanousta kun vasta 10-11 maissa :D Äiteensä tullut! Päivät sitten tissitellään koko ajan...

Yhteistyössä