*Marraskuisten tapaaminen Turussa*

Me ollaan varmaan reissussa toi ens viikko.. Mut käviskö esim 24 tai 26 päivä? Eli sit seuraavan viikon ke tai pe?
Tietty vaikea sopia aina sillein et kaikki varmasti pääsee, mutta yritetään.
Mitenkäs taaperot teidän tilanne, pääsittekö tyksistä? Tuletteko huomenna?
 
Me ei päästä tulemaan kun ollaa edelleen täällä tyksissä.Mut mitähän noi hoitajat tuumais jos te tulisitte tänne omine karhunpentuineen,ne ois varmaa kokoajan kimpussa niinku hyörivät ja pyörivät Juliuksenki kimpussa :D
 
Hyvä, taidetaan kerrankin sit saada "isompi" porukka kasaan :) Missäs me tavattais? Magdalle voi kuulemma myös mennä jos ei julkisilla paikoilla. Tai tietty jonkun toisenkin koti käy. Meillä taitaa olla aika ahdasta ainakin vaunuille.
 
Me lähdetään torstaina varmaan mun vanhempien luo niin ei valitettavasti varmaan päästäkkään perjantaina sitten tapaamiseen :'( Olisko joku muu päivä käynyt, esim tiistai? Tai sitten me tullaan vaan taas ens kerralla. :wave: :ashamed:
 
Mä oisin tullut NIIN mielelläni, mut sain täks päiväks yhden peruutusajan, joka on just tietty sopivasti 13.30...!!! Että älkäähän odottako mua sit...Mut pidetään uus tapaaminen mahd. pian, jookos?:)
Ärsyttävää, kun ei koskaan oo mitään ohjelmaa, niin sitku olis, niin tietty tulee joku tämmönen!
 

Yhteistyössä