Hakutulokset

  1. J

    Jos teen mansikka täytteisen kakun? onko muuta vaihtoehtoa kuin mansikka hillo`???

    Tai mansikka-valkosuklaa mousse, se on hyvää! Mansikoita soseena, valkosuklaalevy sulatettuna ja flora vispi vatkattuna.
  2. J

    Katsooko joku putous ohjelmaa?

    Suut makiaksi :D Musta ne improvisoidut vitsit oli aivan loistavia siinä ekassa jaksossa :laugh:
  3. J

    Että tämmönen päivä

    Ai että oli mainio :laugh: Ja kuullostaa enemmän ku tutulle :D
  4. J

    kannattaako/ onko pakko olla esikko irti tuttipullosta kun pikkukakkonen saapuu?

    Meijän pojilla on ikäeroa 1v1vko. Esikoisella oli tutti sekä nukahtamiseen kaverina vielä tuttipullokin kun pikkuveli syntyi. Pikkuveli ei oo koskaan hyväksyny tuttia eikä tuttipulloa (veljensä täys vastakohta :) ) Eli ei tullut ongelmaa lainkaan siitä, että toinen saa ja toinen ei. Meillä...
  5. J

    Oululaiset äidit!

    Mekään ei tuohon aikaan paikalle oltais selvitty. :/ Mutta joku toinen päivä sitten :)
  6. J

    G: mitä puolisosi tekee just nyt

    Juhlii polttareissa.
  7. J

    Oululaiset äidit!

    Me voitas kans yrittää selvitä maanantaina jonnekkin. Ollaan nyt kyllä reissun päällä, eli päästään jos vaan ei reissu veny maanantaille :)
  8. J

    Uskaltaako antaa 1,3v....

    Meillä maistuu hapankorppu hyvin, on syöty ainaki pari kk yli 1-vuotiaasta asti sillon tällön (pakko saaja kun äitiki syö ). Poika kyllä yleensä vaan imeskelee sitä palaansa :)
  9. J

    miksi jotkut äidit kaupassa?

    Mun äiti kyllä joskus avas kaupassa jonku paketin mulle ja mun veljelle. Ei tod joka kerta, ei ees kuukausittain mutta kerran tai pari. Ihan hyväksi ihmiseksi kehtaisin silti itteeni väittää ja ikinä en oo menny näin isompana kaupassa availeen mitään :D (en ees omille lapsille)
  10. J

    mitä tää voi olla

    Mulla tuli ekan raskauden aikana vähän tuon tyylisiä migreeni kohtauksia. Ennen raskautta iski joskus aivan järjetön pään särky, siis niin paha ettei voinu olla mitenkään päin, oksentelin jne. Raskauden aikana tuli kohtauksia jollon alko ensin toisen silmän näkökenttä säröileen ja sitten...
  11. J

    Äitiystävien puute

    Täällä myös yksi äiti, joka kaipais enemmän äitiystäviä, tai miksei ystäviä ylipäätäänkin, ei se äitiys mikään vaatimus ystävälle ole :) . Muutama äitiystävä on, mutta äärimmäisen harvoin nähdään, on töitä muilla ja välimatka toki rajottaa. Kummasti tuo Etelä-Suomi vetää tuota porukkaa, melkein...
  12. J

    Oululaiset äidit!

    Meijän porukka vois koittaa selviytyä jonnekkin. Vähäsen kuitenki kellon ajasta riippuen, itellä on iltameno ja pojat nukkuu 13-15. Päästäis siis aamupäivästä taikka alkuillasta :)
  13. J

    Oululaiset äidit!

    Meille kyllä sopii torstaikin. Tai ihan mikä muukin päivä melkein :D
  14. J

    Voi luoja! Tänään puistossa nähtyä....

    Niin kiikuskelen minäki :D Viimeksi viime viikonloppuna oli pakko kävästä kiipeilemässä eräässäkin telineessä...lasten takiahan siis minä vaan :saint: Meillä myös on mies keinutellut hepassa kun poika on tahtonu kyytille...ja painoa löytyy enemmänki kun se sata :laugh: No on se silti...
  15. J

    Oululaiset äidit!

    Vieläkö mahtuu tähän poppooseen matkaan? Täältä löytyis äiti ja kaks poikaa (1v4kk + 2v4kk). Ens viikolla kyllä päästäis reffeille jos vaan huolitte vielä matkaan :D

Yhteistyössä