Katsooko joku putous ohjelmaa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Aivan täyttä paskaa. Jos se on jonkun mielestä huumoria että hilaa paljasta persettä pitkin lattiaa..niin. :/
Välillä tosiaan ampuu aivan liikaa yli.
ehkä ne tarkotuksella yritti saada tuollasilla tempauksilla keskustelua ja huomioo..
mutta oli kyllä ihan pjaska koko ohjelma.
nyhjää tyhjästä oli aikoinaan PALJON parempi ja HAUSKA!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä on:
Mun mielestä ihan hauska. Mut mä oonkin ollut teatterijutuissa mukana paljon, että ehkä mä osaan katsoa sitä vähän eri tavalla.
hahahahahahahhh.
illan loistavin kommentti. anna mun nauraa!

no onhan se joo oikeinkin järkevää ja fiksua tehdä sellasta "huumoria" jota vaan alanihmiset ymmärtää .
 
Jalmari
Petyin ohjelmaan,liian pitkä ,ylimainostettu ja todella huono käsikirjoitus,vaikka on kahdeksan komiikan kärkinimeä mukana tyhjästä on vaikea nyhjästä...... ja tv 2 tuli lauantaiviihde ohjelma jota Eija Vilpas yritti piristää parhaansa mukaan,Esko Roinekin taitaa komiikan mutta huonoa käsikirjoitusta hänkään ei pelasta....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mää olen niin pettynyt.
kattelin ekat puol tuntii ja loput kymmenen minsaa ja voi luoja. ihan paskaa.
nolotti.
mua ei jaksa naurattaa tyyppi joka naamaansa vääntelee ja on ripustanu itteensä pyykkipoikii. ei ei ja vielä kerran ei.
Peesi tähän. En katsonut ekasta jaksosta kuin hetken sieltä täältä, mutta se Hietalahden esittämä hattupäinen äijä ja se toinen mies, joka oli pukeutunut mustaan huppariin ja jotkut pingispallot poskissa :eek::eek::eek:.

Vittu mitä shaissea! :headwall::headwall:
 

Yhteistyössä