Hakutulokset

  1. L

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Alan olla kyllä aika väsynyt tähän odotukseen..ja kauhulla odotan, jos tää menee ihan maksimin yläaikaiseksi. Mä en tahdo enää oikeesti päästä käveleen enkä jaksa tehdä mitään. Kyllästynyt! Neuvolan tädin kanssa sovittiin tällä viikolla, että jos ei viikonlopun aikana synny, niin pitää soitella...
  2. L

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Moi, kylläpäs laittoi kiukuttamaan muakin toi Mairan lääkärin kommentti :kieh: Ei mikään ihme, jos alkoi pelottamaan! Kyllä sais ihminen vähän ajatella, mitä suustaan päästää missäkin tilanteessa. Koita nyt kuitenkin jättää tollaset laukomiset omaan arvoonsa ja ajatella, että itse...
  3. L

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Tulin poksumaan, 39 +0 :) Muuten ei sitten ookaan mitään merkkejä lähestyvästä h-hetkestä. Mulla oli eilen se neuvolalääkäri eikä mun alakerta näytä vielä siltä, että vauva olis ihan pian tulolla. Jäi sellainen käsitys, että lääkäri uskoi menevän yli ja reippaasti. Vauvan pää ei ollut vielä...
  4. L

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Varanikki..oletkohan jo tositoimissa ;) Mulla ei oo parina päivänä nyt edes montaa kertaa supistanut..loppuu vissiin vallan, mitä lähemmäs laskettua aikaa mennään ;) Ja tervetuloa Hentta75..kyllä tänne vielä ehtii mukaan. Niinhän se tuntuu menevän täälläkin, että kun on joku vähän parempi...
  5. L

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Napsuneidille tsemppiä! :hug: Nyt on jännät paikat.. Mä oon kanssa ce-bran tapaan vähän ihmetellyt, että jo kovin aikaisilla viikoilla mun mielestä aletaan odottaa vauvan syntymää. Itsellä 37 viikkoa oli eka raja, jonka jälkeen vähän uskalsin huokaista helpotuksesta ja aatella, että nyt jos...
  6. L

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Rupes kiinnostaan, että mikä taika siinä vadelmanlehtiteessä on? En ole aikaisemmin kuullut moisesta.. Adelade pikkuinen on vauva, mutta eiköhän tilanne parane nyt, kun olet saanut lääkityksen. Mä en ole kans ottanut liitoskipuihin mitään lääkettä, kun sitten olisin saanut napsia koko ajan...
  7. L

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Selis täällä myös yksi, joka ei jaksa ilman päikkäreitä. Mä kun oon tuon esikoisen kanssa kotona, niin nukun aina silloin, kun sekin vetää päivällä sikeitä. Ihan henkireikä koko päivässä.. Buamille tsempitykset maanantaille..me ollaankin niin samassa raskauden vaiheessa, kun mulla 37+3...
  8. L

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    A-L-M oho! Jossain on siis tilanne vielä paljon huonompi. Aika ihmeellistä, kun voi olla niin paljon eroja käytännöissä. Loppuvaiheessahan sitä tosiaan on kiinnostunut, että missä mennään ja näkyykö merkkejä siitä, että vauva olis tulossa pihalle joskus..
  9. L

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Moi, täytyy tulla tännekin ihmettelemään, kun muilla on tuntunut olevan pääsyä neuvolalääkärille. Mä olen ihmetellyt, kun olen viimeksi käynyt lääkärissä tammikuussa, jolloin oli viikot 26+6 ja se siis keskiraskauden lääkärikäynti. Ja seuraavan kerran pääsen lääkärille, kun on viikot 38+6...
  10. L

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Kiitos AnnaBanana vinkistä..taidan suunnata Henkkamaukkaan katsastamaan tarjonnan =) . Ja tollanen masutuubi voisi olla kans kyllä kätevä..se siinä just onkin tavallisen paidan kanssa imettäessä, että ei oikein ilkeisi kaikille esitellä synnytyksen jälkeen löysää ja ryppyistä mahanahkaansa...
  11. L

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Moi, A-L-M kyseli, että kannattaakohan rintapumppua etukäteen hommata. Itse en varmaan hankkisi ennen kuin tietäisin, miten imetys lähtee käyntiin. Itse sain silloin esikoista odottaessa siskoni vanhan rintapumpun, mutta ei mulla sille sitten kauheesti ollut käyttöä. Ja niitä kyllä löytää...
  12. L

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Meillä myös tiedossa ketä pyydetään kummeiksi. Pyydetään vasta vauvan syntymän jälkeen..varmaan sitten, kun kummit tulevat vaavia ensi kerran katsomaan. Vauvalle tulee 2 kummia. Pitää miettiä sitäkin, että jos sattuu joskus vielä kolmas lapsi tulemaan, niin on hänellekin sitten kummit eikä...
  13. L

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 3/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Olipas tänne tullut uutisia! Onnittelut Pilkkuliinille pienistä pojista :heart: :heart: Ja Haavelle oikein hurjasti tsemppiä! :hug: Onneksi tosiaan aletaan olla jo niin hyvillä viikoilla, että vauvoilla varmaan kaikki hyvin, vaikka vähän ennenaikaisesti syntyvätkin. Mulla oli tänään...
  14. L

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 3/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Joo..Lansinohin suosittelu on kirvoittanut kommentteja puolesta ja vastaan. Esitin vain oman näkemykseni, että kohdallani koin saavani siitä todella apua. Lähinnä halusin tuoda tuotteen esille niille, joilla ei ole aikaisempaa kokemusta imettämisestä ja rasvoista Niin ja joku laittoi, että sitä...
  15. L

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 3/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Sairaalakassista ollut keskustelua. Varsinkin ensimmäistä vauvaa synnyttäville vinkiksi, että Lansinohin lanoliini on todella hyvää ainetta nänneihin. Mulla meni esikoisen saatuani nännit todella huonoon kuntoon sairaalassa..kipu oli ihan sanoinkuvaamaton eikä sellaiseen ollut lainkaan osannut...
  16. L

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 3/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Enpä ole tänne saanut aikaiseksi kirjoitella mitään pitkään aikaan :ashamed: En ymmärrä, mihin nämä päivät menee.. Sukupuolesta sen verran, että meillä ei ole tietoa, kumpi on tulossa. Ei esikoisestakaan haluttu tietää, joten ei ole tälläkään kertaa kysytty ultrassa, kumpi on tulossa...
  17. L

    Satakuntalaisia odottajia?

    Moi, myös täällä 30-vuotias satakuntalainen odottaja ja laskettu aika on mulla huhtikuun lopulla. Ennestään löytyy 2-vuotias esikoinen. Mulla jäi ihan hyvä kuva Satakunnan keskussairaalasta. Esikoista odottaessa pääsee tutustumaan sairaalaan ja muistan, että silloin näytettiin se ammekin...
  18. L

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 11/09 <3

    VARANIKKI: VIITSITKÖ VAIHTAA MUN LASKETUN AJAN 27.4. En oo tajunnut, että tää ihmisiä hämmentää.. kun itse ei tule käytyä katsomassa tuota etusivun listaa =) .
  19. L

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 11/09 <3

    Buam: Mulla on viikot oikein eli nyt tasan 16, mutta laskettu aika väärin ;) Se on oikeesti 27.4., mutta en ole pitänyt väliä sen muuttamisen, kun olen niin varma, että toukokuulle menee syntymä..
  20. L

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 11/09 <3

    Luen kaikki tekstit, mutta harvoin jää mieleen, että kuka mitäkin kirjoitti, niin sitten kommentointi jää vähemmälle sen takia. Mielenkiintoisia juttuja joka tapauksessa kaikilla..en mä täällä muuten kävisi niin tarkkaan lukemassa =) Mun pää ei vaan tässä tilassa kykene painamaan mieleen, että...

Yhteistyössä