Hakutulokset

  1. T

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 34

    Paino tänään 96,2 kg eli -1,7 kg ! Noh, tosin nestettä varmaan pääasiassa mutta alaspäin kuitenkin !! Silleen kuitenkin ihan onnistunut viikko takana, pääsin kuntoilemaan kolmena päivänä, tosin kunto meinas kyllä loppua kesken mutta yritystä oli kuitenkin.. Ja on edelleen. Jätskiä meni...
  2. T

    Mitä tulee mieleen ensimmäisenä nimestä Silja?

    Minustakin Silja on ehdottomasti yksi kauneimmista nimistä ! Mulle tulee ekana mieleen vaaleatukkainen, pienikokoinen tyttö, sellainen "söpö kirppu" :)
  3. T

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 33

    Heips!! Palailisin porukkaan mukaan jos sopii.. Mulla lopahti laihdutusinto aivan tyystin kun ei tuloksia tullut keväällä yhtään, ja nyt kesänkin olen lyönyt aivan lekkeriksi! Kiloja on tullut useampi lisää, argh!! Nyt mun on aivan pakko ryhdistäytyä ja saada uutta puhtia ja intoa...
  4. T

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 15

    Plussaa vaan tulee... hittolainen!! Elikäs paino 92,7 kg eli +300g !! Voi elämän kevät, miksi tämä ei voi onnistua??? Mä en tiedä mitä tehdä... Mukavia pudotuksia teillä muilla ja etenkin Raffelille suurenmoiset onnittelut!!!
  5. T

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 15****

    Ticky pituus: 175 cm aloituspaino: 96,6 kg (8.1.-10) tavoitepaino: 85 kg (haave 80 kg tai alle) paino nyt: 92,7 kg pudotettu: -3,9 kg viikkopudotus: +0,3 kg punnituspäivä: perjantai Ei tuu mitään, ei sitten kerta kaikkiaan!!!!! Mutta mukana ollaan, ja nyt taas yritetään...
  6. T

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 14

    Odotin miinusmerkkistä tulosta mutta eipä vain tullut... *pettynyt* Aamun tulos 92,4 kg eli plussaa 0,1 kg. *miettii päänsä puhki missä vika* ticky
  7. T

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 14****

    Ticky pituus: 175 cm aloituspaino: 96,6 kg (8.1.-10) tavoitepaino: 85 kg (haave 80 kg tai alle) paino nyt: 92,4 kg pudotettu: -4,2 kg viikkopudotus: +0,1 kg punnituspäivä: perjantai No just just, kuinkas tässä nyt näin kävi ??? En todellakaan ymmärrä... Liikuttu on, syöty on...
  8. T

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 13

    Paino 92,3 kg eli pudotusta kahdessa viikossa -500 g. Jostain tarttis saada tsemppi päälle, nyt on jotenkin tosi huono vaihe menossa.. Tekee mieli syödä koko ajan jotain, napostella, napostella ja napostella... argh!!! *ottaa niskasta kiinni*
  9. T

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 13****

    Ticky pituus: 175 cm aloituspaino: 96,6 kg (8.1.-10) tavoitepaino: 85 kg (haave 80 kg tai alle) paino nyt: 92,3 kg pudotettu: -4,3 kg viikkopudotus: -0,5 kg punnituspäivä: perjantai Eipä täälläkään mikään häävi viikko takana, motivaatio kanssa pikkaisen kateissa. Tullut syötyä...
  10. T

    sunnuntain virpomisesta, miten koristelette pajunoksat?

    höyheniä ja silkkipaperista kukkasia
  11. T

    tytölle ei niin yleistä nimeä etsitään.. Tässä muutamia mistä tykätään... kommentoikaa

    Adina (Hilpi on kans kiva, mutta ei ehkä Robinin kaveriksi..)
  12. T

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 12

    Mulla jäi viikonlopun punnitus tekemättä reissussa olon takia, joten skippaan... Ens perjantaina seuraava punnitus. Viikonlopun aikana tuli kyllä syötyä ähkysti joten tosi tiukka viikko pitäis varmaan vetää että miinusta saan perjantaiksi.. Hyviä tuloksia olette saaneet aikaan, Onnea...
  13. T

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 12****

    Multa jäi perjantaina punnitus tekemättä sillä lähdimme torstaina reissuun ja tultiin eilen iltapäivällä kotiin, joten skippaan tämän kertaisen.. Ens perjantaina sit astutaan seuraavan kerran vaa'alle. Reissussa tuli kyllä syötyä yksinkertaisesti aivan liikaa!!! Voi iik !! Kivasti on...
  14. T

    Antaisitteko vuoden ikäiselle X-tran pyttipannua

    mä olen 1v5kk ikäiselle lapselle antanut Oolannin pyttipannua pari kertaa, hyvin teki kauppansa enkä ole kärsinyt omantunnon tuskista ollenkaan. Meillä tarjoillaan einesruokaa ehkä kerran kahdessa viikossa joten en koe ollenkaan pahana kun kuitenkin kaksi kertaa päivässä syödään lämmin ruoka...
  15. T

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 11

    Mahtavia tuloksia kaikilla, :flower: !! Mulla paino 92,8 kg eli pudotusta jälleen vaivaiset 300 g. Mutta ei masennuta, aurinko paistaa.. risukasaankin ! ticky
  16. T

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 11****

    Ticky pituus: 175 cm aloituspaino: 96,6 kg (8.1.-10) tavoitepaino: 85 kg (haave 80 kg tai alle) paino nyt: 92,8 kg pudotettu: -3,8 kg viikkopudotus: -0,3 kg punnituspäivä: perjantai Uuvuttavan hidas tahti täälläkin, pikkuhiljaa joo... Ihanaa kun aurinko alkaa paistelemaan...
  17. T

    Te, joilla OLI HOITOPÖYTÄ KÄYTÖSSÄ!! MITEN kauan se oli käytössä?

    meillä oli hoitopöytä esikoisen kanssa käytössä vain n. kolme kuukautta. Ei päästy "sinuiksi" pöydän kanssa.. jos sen nyt niin voi sanoa.. :)
  18. T

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 10

    Paino 93,1 kg eli pudotusta -400g, täytyy olla tyytyväinen koska suuntahan on kuitenkin oikea. Jostain pitäisi kyllä löytää aimo annos kuria, sillä olen jostain kumman syystä antanut itselleni luvan repsahdella... argh!! Nepal-kampanjan alkupunnituksesta paino tippunut 1,9 kg mutta kyllä...
  19. T

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 10****

    Ticky pituus: 175 cm aloituspaino: 96,6 kg (8.1.-10) tavoitepaino: 85 kg (haave 80 kg tai alle) paino nyt: 93,1 kg pudotettu: -3,5 kg viikkopudotus: -0,4 kg punnituspäivä: perjantai Pikkaisen alaspäin päästiin, täytyy olla tyytyväinen. Meillä on kanssa sairasteltu...
  20. T

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 9

    Samoilla mennään eli 93,5 kg ja pudotus 0,0 kg !

Yhteistyössä