LÄSKIN SULATTAJAT vko 10

Kyy
Jutt..........................168cm.......LP 88kg.......NYT 76,8kg..

KerroTokiLisää........165cm......LP 79,9kg....NYT 73,2kg...-100g

KesääOdotellessa......169cm....LP 78,7kg...NYT 79,1kg...+400g

Kylmä nakki.........168cm.......LP 95,2kg......NYT 72,3kg...+100g

Kyy...................162cm......LP 88,9kg....NYT 87,6kg....

LisaMarie............162cm......Lp 78kg......NYT 75,3kg....-700g


Maatuska........176cm......LP 99,8kg.......NYT 90,5kg..

Miia82.........161cm.........LP 94,4kg......NYT 92,7kg....-1,4kg

Minttu-79.........172cm............LP 126kg.....NYT 115kg..-1,5kg


No Anteeks kauheesti....169cm....LP 65kg...NYT

Pullunkainen...........169cm......LP 84,0kg.....NYT 77,7kg..+200g

Sane..............160cm........LP 93kg........NYT 92,9kg....-700g

Ticky..................175cm........LP 95,9kg...NYT 93,1kg...-400g

Tinnitys...........160cm.........LP 69,6kg.....NYT 67,3kg..-600g



Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle :). Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.


Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon =) :flower:
 
Mä olen taas ollu vähän...motivaation puutteesta kärsivä, mutta eilen sain itseni ryhmään ja painoa oli 75,3, eli kokonaispuditus on nyt 3,5 kiloa. Nyt oli kahden viikon pudostus 700 gr.
Ja oikeastaan se oli ihan positiivinen yllätys. Olen siis tyytyväinen, ettei nousua ole kuitenkaan tullu, vaikka ei motivaatiota ollu pätkääkään. Ja kertoohan se, että jotain aitoa asennemuutosta on, kun paino on pudonnu ilman ruokapäiväkirjaakin! On siis toivoa siitä, että tosiaan oppii uudet tavat ja paino myös pysyy, kun sen joskus saavuttaa!
Vaikka turhauttaahan se, että ekalla viikolla putos paino 2,8 kiloa ja sitten meni kolmeviikkoa +-0, mutta nyt on sentään tuo 700 gr/2 viikkoa. Eiköhän tää tästä, kun vaan se oma sisäinen motivaatio löytyis jostain!
 
No enhän mie malttanut sieltä vaa`alta pois pysyä :D
Mutta,mutta positiivisen yllätyksen koin kun tosiaan ajattelin että pahemman kerran jumittaa muuta vaaka näytti aamulla 115kg =)
Elikkäs 1,5kg pudotusta viime viikosta.Aika tiukilla olen mennyt tämän viikon ja tänään ajattelin hiukan herkutella punaviinillä ja tummalla suklaalla,mielestäni olen sen ansainnut :whistle:
 
Paino 93,1 kg eli pudotusta -400g, täytyy olla tyytyväinen koska suuntahan on kuitenkin oikea. Jostain pitäisi kyllä löytää aimo annos kuria, sillä olen jostain kumman syystä antanut itselleni luvan repsahdella... argh!!

Nepal-kampanjan alkupunnituksesta paino tippunut 1,9 kg mutta kyllä vitoseen pitäisi päästä.. Kuria kuria, mistä tänne saisin... ???

Tsemppiä kamut !!
 
Naistenpäivän kunniaksi olen päivän etuajassa.
eli 92,9 kg, - 0,7kg.

oon kyl liikkunut runsaasti ja kurissa pitänyt syöntiä kaloreiden kannalta, en herkkujen. Ehkä aavistuksen pettynytkin tulokseeni.

Hiihdinkin niin et kauhee rakko jalassa ja nyt ei pääse mihinkään :LOL:
 
Möllykkämaharöllykkä
Mielelläni pysyisin vielä mukana, vaikken painoa ole ilmoittanutkaan. Paino nimittäin on edelleen samassa 89,8. Jospa nyt sais itseään niskasta kiinni. Hankin rullaluistimetkin :D
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Möllykkämaharöllykkä:
Mielelläni pysyisin vielä mukana, vaikken painoa ole ilmoittanutkaan. Paino nimittäin on edelleen samassa 89,8. Jospa nyt sais itseään niskasta kiinni. Hankin rullaluistimetkin :D
Mukana pysyy kun pinoutuu viikottain vaikkei painoa ilmoittaisikaan. :D Tämä siksi, jotta tiedän kuka seuraa pinoa ja kuka ei.
 

Yhteistyössä