***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 15****



Tervehdys! Tässä olisi ketju kaikille meille, jotka haluamme olla hoikempia ja terveempiä ensi kesänä ja tehdä yhdessä hommia sen eteen tässä talven ja kevään aikana. Tyyli on vapaa ja toivottavasti saadaan yhdessä tuloksia aikaan. Tervetuloa mukaan kaikki halukkaat!

Avaan joka viikko uuden ketjun (perjantaisin), johon päivitetään alla oleva lista:

Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä

*****************************************************************
 
Paljonkohan meitä vielä mahtaa olla mukana? Oma aktiivisuus hävettää, mutta tässä on ollut niin paljon kaikkea ylimääräistä kakkaa, etten oo jaksanut paneutua asiaan. :ashamed:

Ollaan nyt oltu lasten kanssa evakossa kodin homeongelmaa. Mulla on hirveä stressi asunnon takia, ja ruoka ei pahemmin maita. Vaa'alle en oo päässyt, mutta eiköhän jokunen kilo oo tippunut. Mutta missään mielessä tää ei oo ollut hyvä tapa laihtua. Ens viikolla selviää, mitä tapahtuu kodin kanssa ja kuinka paha tilanne on, joten siihen saakka täytyy vielä kärvistellä. :/
 
Mulla viime punnituksesta kaks viikkoa ja plussaa tullu 900grammaa, hitto vie. Noh laitetaan pääsiäisen piikkiin ;) Nyt alan tsemppaamaan taas kunnolla ku ei tää mässyttäminen tuo ku huonon olon. Ens viikolle sitte taas miinusmerkkisiä lukuja!

 
Ticky
pituus: 175 cm
aloituspaino: 96,6 kg (8.1.-10)
tavoitepaino: 85 kg (haave 80 kg tai alle)
paino nyt: 92,7 kg
pudotettu: -3,9 kg
viikkopudotus: +0,3 kg
punnituspäivä: perjantai

Ei tuu mitään, ei sitten kerta kaikkiaan!!!!! Mutta mukana ollaan, ja nyt taas yritetään tosissaan.. tai siis sen mitä pystyy.. Nimittäin mies on taas lähdössä ensi viikolla reissuhommiin, on todennäköisesti 3 vkoa poissa, joten mun kuntoilut on taas mitä on... voi itku ja hammasten kiristys. Mutta yritetään silti kaikesta huolimatta!

Tsempityksiä!!!

ticky
 
Alun reippaan innostuksen jälkeen motivaatio on tipotiessään. Oikeastaan kaikki tympii tällä hetkellä. Tarvon päivät läpi hampaat irvessä. Mikään ei tunnu miltään. Joka kerta kuitenkin tällä sivulla käydessäni pieni kipinä iskee ja uskallan ajatella tseppiajatuksia, mutta ne häviää heti, kun sivun kiinni paan. Paino ehti tippumaan sen kaheksan kiloa. Onneksi painoa ei ole tullut kuitenkaan takaisin :). Tsemppiä kaikille saman ongelman kanssa painiskeleville !!
 
Mun täytyy valitettavasti heittää rukkaset tiskiin, ja lopettaa perjantaipinojen päivitys. Tilanne kun on aika kaaottinen kodin homeongelman takia ja ollaan evakossa mun äidin luona, ja siellä ei oo nettiyhteyttä. Mutta tsemppiä kaikille ja toivottavasti joku jaksaa ottaa homman hoitaakseen. Ja onhan noita muitakin pinoja, joihin mennä mukaan. Palaillen varmaankin, kunhan päästään asettumaan jonnekin. Niin joo, oma paino näyttää nyt 79,8 kg, eli stressi on laihduttanut tehokkaasti.

Mukavaa kevättä kaikille, oli kiva olla mukana! :flower: :flower: :flower:
 

Yhteistyössä