Mitä tulee mieleen ensimmäisenä nimestä Silja?

  • Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti
t
Mun luokalla oli ala-asteella yksi silja. Pullea, kuten minäkin, tykkäs olla kokoajan esillä ja huomionkeskipisteenä omituisilla tempauksillaan. Kokeissa eina käänsi paidan väärinpäin kun usko sanontaan että nuttu nurin, onni oikein :D Isompana todella leso.
 
Yläasteen historian/uskonnon opettaja. :$ Lyhyt ja lihava, hajusteallerginen, kiukkunen/lyhythermoinen, rasvatukkainen, pappiin ja Jari Sillanpäähän auttamattomasti rakastunut uskovainen kääkkä, nainen joka oli n. 40v ja näytti 20 vuotta vanhemmalta, ja jolla oli omia piintyneitä pikkutarkkoja sääntöjä mm vihkoon kirjoittamisesta, ja niitä oli noudatettava. Pyöritti kättä tietyllä tavalla aina ku selitti esim jostain kokeesta jotain kiikunkaakunjuttua. Joskus käytti huivia, ja joskus sellaista huivia joka näytti tonttulakilta...
 
noh
Minun nimeni on Silja ja olen aina ajatellut että muilla tulee heti mieleen laiva,nuorena nukkunut ja se laulu..sitten se että on hiljainen ja vässykkä.. Itse en kyllä ole hiljainen enkä vässykkä..vaalea enkä lihava! :D Mutta aikas hämmentävää huomata, että kelläkään ei tule mieleen kaunista naista/tyttöä! :O
 

Yhteistyössä