Hakutulokset

  1. M

    Onko teillä kenelläkään miehen kanssa sillain että tappelette lähes aina samasta asiasta?

    Kyllä, uskonto. Siitä riidelläään säännöllisesti. Mistään muusta ei olekaan riitaa.
  2. M

    Pystyisitkö olemaan yksin joka päivä?

    Vallan mainiosti pystyn.
  3. M

    G: Kuinka moni kokeillut huumeita tms. laittomia aineita?

    En mitään enkä koskaan.
  4. M

    Miksi islamia pidetään "pedofiiliuskontona"?

    Ensinnäkin: minua potuttaa se, että kuvitellaan sen oman maan valtauskonnon olevan kaikkien uskonto. Toiseksi: miksi niihin ei voisi suhtautua samalla tavalla? Kolmanneksi: en tule inttämään ellei minulla ole argumentteja ja jos aihe ei kiinnosta.
  5. M

    Miksi islamia pidetään "pedofiiliuskontona"?

    Missään buddhalaisuuden suuntauksessa ei uskota Buddhan olleen jumala. Buddha on valaistunut eli päässyt Nirvanaan. Se on sama kuin kristinuskossa pyhän hengen kosketus.
  6. M

    Miksi islamia pidetään "pedofiiliuskontona"?

    Eikö islamia saa puolustaa? Miksi oman maan valtauskonnon pitäisi olla minun uskontoni? Ja minusta kaikki uskonnot ovat samalla viivalla. Olen yleensä heikomman puolella, ja tässä ketjussa on hyökätty täysin asiattomasti islamin kimppuun. Yhtä typerä uskonto se minusta on kuin muutkin, mutta...
  7. M

    Miksi islamia pidetään "pedofiiliuskontona"?

    Paskanmarjat. Mikään buddhalaisuuden suuntaus ei usko Buddhan olleen jumala. Sen sijaan hinayana-buddhalaisuudessa uskotaan tuhansiin jumaliin. Buddha itsessään oli buddhalaisuuden mukaan profeetta. Kuten myös Jeesus, by the way.
  8. M

    Miksi islamia pidetään "pedofiiliuskontona"?

    Miten niin buddhalaisuus ei olisi uskonto?
  9. M

    Miksi islamia pidetään "pedofiiliuskontona"?

    Minusta kaikki uskonnot ovat vain ihmisten hallitsemiseksi kehitettyjä oppirakennelmia. Se on se vika. Fiksuutta on uskoa itseensä ja omaantuntoonsa ja olla välittämättä ismeistä. Buddha - jota pidän esimerkillisenä henkilönä - ei halunnut että häntä palvottaisiin, vaan että ihminen itse uskoisi...
  10. M

    Miksi islamia pidetään "pedofiiliuskontona"?

    Käsittääkseni kristinusko tuomitsee esiaviolliset suhteet nykypäivänä. Eihän se niin mene, että ennen synnytystä pitää olla aviossa vaan ennen seksiä.
  11. M

    Miksi islamia pidetään "pedofiiliuskontona"?

    Minusta kaikissa uskonnoissa on yhtä paljon vikaa. En siis sovi määritelmääsi.
  12. M

    Miksi islamia pidetään "pedofiiliuskontona"?

    Ei poista. Mutta minusta ei ole oikeutta tuomita toista jos itselläkään ei ole puhtaita jauhoja pussissaan.
  13. M

    Miksi islamia pidetään "pedofiiliuskontona"?

    4. Niin Joosefkin lähti Galileasta, Nasaretin kaupungista, ylös Juudeaan, Daavidin kaupunkiin, jonka nimi on Beetlehem, hän kun oli Daavidin huonetta ja sukua, 5. verolle pantavaksi Marian, kihlattunsa, kanssa, joka oli raskaana.
  14. M

    Miksi islamia pidetään "pedofiiliuskontona"?

    Miksi sitten kristinuskovaiset tuomitsevat yksinhuoltajat ja aviottomat lapset? Häh? Mariakin oli avioton äiti, ja Jeesus oli äpärä.
  15. M

    Miksi islamia pidetään "pedofiiliuskontona"?

    Minä taas en usko mihinkään jumaliin tai muihin yliluonnollisiin olentoihin. Enkä syntiin. En hae anteeksiantoa mistään tai keneltäkään. Toki elän niin, että omatuntoni olisi mahdollisimman puhdas. Ja omatuntoni on ainoa opastajani.
  16. M

    Miksi islamia pidetään "pedofiiliuskontona"?

    Miten voit verrata ympärileikkausta ja itsensä peittämistä? Ympärileikkaushan on silpomista ihan millä määritelmällä tahansa.
  17. M

    Miksi islamia pidetään "pedofiiliuskontona"?

    Miksi juutalaiset muuten harrastavat ympärileikkausta?
  18. M

    Miksi islamia pidetään "pedofiiliuskontona"?

    Ja valaistuminen on sama asia, mitä kristityt kuvaavat pyhän hengen läsnäoloksi. Näin se on, samoille asioille on miljoona nimitystä.
  19. M

    Miksi islamia pidetään "pedofiiliuskontona"?

    Siten että silloin se ei ollut pedofiliaa sen enempää kristinuskossa kuin islamissakaan, vaan yleisesti hyväksytty normi.
  20. M

    Miksi islamia pidetään "pedofiiliuskontona"?

    Se, joka on vihansa sokaisema.

Yhteistyössä