Pystyisitkö olemaan yksin joka päivä?

  • Viestiketjun aloittaja Toukka
  • Ensimmäinen viesti
Toukka
ja ajankuluksi lukemaan esim. kirjoja? :) Itse pystyn. Uskokaa tai älkää, mutta en ole puhunut kuin yhdelle suvun ulkopuoliselle ihmiselle kolmen vuoden sisällä (kaupankassoja tai puhelinmyyjiä ei lasketa). Se ihminen on paras ystäväni :p Ikää on 20 vuotta..
 
Toukka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi hyvä ihminen, miksi sä erakoidut nuorena noin! Joko sulla on erittäin laaja suku, tai hyvin yksinäinen elämä.
Noh, joku on kai törkänny aivoihin jotain joka estää mua nauttimasta sosiaalisesta kuplimisesta, joten saan niitä onnistumisen elämyksiä lukemalla tai elokuvista.
Enkä ole yksinäinenkään, kun saan raamatun eteeni :)
 
joku
Mä kans pystyn, ei oo oikeastaan kavereita ja kotona tulee oltua.Aika kuluu kirjoja lukemalla, viikossa menee jotain 4-6 kirjaa. Oon aina ollut tällainen aika erakkomainen luonne. Ei tee tiukkaa edes.
 
Huumekoira
Kai sitä sitten pystyis. Eipä olis pahaa mieltäkään, kun joutus olemaan tekemisissä vaan ittensä kanssa. Vois olla aina samaa mieltä, ei tulis riitoja, eikä kukaa aukois päätä tai olis idiootti.
 
täh
täh. itse luulin olevani tukiverkottomana kotiäitinä erakko, mutta en taida ollakaan. kuitenkin olen puhunut kymmenille ellei sadoille muille ihmisille kuin perheelle suvulle tai kaupan kassoille tai myyjille
kai pystyisin kuitenkin olemaan puhumatta.
 
vieras
Mä oon just tollanen... Sosiaaliset suhteet on lähinnä rasite. Kotonakin kaipaan joka päivä vähän edes ihan yksinoloa, lastenkin seura meinaa olla liikaa jo.

No, kaveireiden kanssa on ihan kivaa esim. koulussa/töissä, mutta vapaa-ajalla olen ehdottomasti mieluiten yksin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Toukka:
ja ajankuluksi lukemaan esim. kirjoja? :) Itse pystyn. Uskokaa tai älkää, mutta en ole puhunut kuin yhdelle suvun ulkopuoliselle ihmiselle kolmen vuoden sisällä (kaupankassoja tai puhelinmyyjiä ei lasketa). Se ihminen on paras ystäväni :p Ikää on 20 vuotta..
Vallan mainiosti pystyn.

 
En pystyisi. Olen luonteeltani liian sosiaalinen, kaipaan vaikka ihan tyhjänpäiväistä rupatteluhetkeä jonkun kanssa. Onhan sitä kiva joskus olla ihan yksinkin, mutta sosiaalinen kanssakäyminen ventovieraidenkin kanssa ilahduttaa yleensä aina ja piristää kummasti mieltä :)
 
pienissä erissä se yksin olo tekee hyvää, mutta en kyllä pystyis useempaa päivää, saatika vuosia, erakkona olemaan. mut tunnen kyllä kaltaisiasi yksinään viihtyjiä, joille riittää pari sosiaalista kontaktia vuodessa. mikäs siinä jos viihtyy :D
 
Pakko pystyä, kun on niin huono luomaan alusta asti uusia ystävyyssuhteita. :/ Mies ja äiti on ainoat ihmiset joiden kanssa puhun päivittäin. Yksi kaveri on jonka kanssa ollaan yhteydessä 1-2kk välein, nähdään pari kertaa vuodessa välimatkan takia.

Mä olen siis melko epäsosiaalinen, vaikka kaipaisinkin jonkin verran elämääni ihmisiä joiden kanssa jutella ja tehdä asioita. Olen kuitenkin huono ylläpitämään ystävyyssuhteita. :snotty: Eli todella laiska ottamaan yhteyttä ja kysymään kuulumisia vaikka kovasti ilahdunkin aina jos minulle soitetaan.
Eli oma moka, kun en osaa olla sosiaalisempi... Ujous ei oo kiva kaveri...
 

Yhteistyössä