Miksi islamia pidetään "pedofiiliuskontona"?

i
Ai nyt lähdettiin tälle raiteelle...ympärileikkaukset on niin hirveetä silpomista että voi hyvänen aika,se pitäisi kieltää kokonaan! KOhta jonkun mielestä itsensä peittäminen on siis aivan hirveää alistamista ja keskiaikasta, se pitäs kieltää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja i:
Ai nyt lähdettiin tälle raiteelle...ympärileikkaukset on niin hirveetä silpomista että voi hyvänen aika,se pitäisi kieltää kokonaan! KOhta jonkun mielestä itsensä peittäminen on siis aivan hirveää alistamista ja keskiaikasta, se pitäs kieltää!
Ai että se on joku "raide" että vastustaa lasten sukupuolielinten leikkelyä. Okei... ainakin tiedetään että realiteetit ei ole siellä päässä välttämättä ihan voimissaan, anteeksi nyt vaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja i:
Ai nyt lähdettiin tälle raiteelle...ympärileikkaukset on niin hirveetä silpomista että voi hyvänen aika,se pitäisi kieltää kokonaan! KOhta jonkun mielestä itsensä peittäminen on siis aivan hirveää alistamista ja keskiaikasta, se pitäs kieltää!
Mitäs uutta tuossa nyt on? Onhan tuosta puhuttu jo kauan.
 
etsijä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ken uskoo, mihin tahtoo. Sinä ja minä näköjään ihan eri asioihin. Minä en usko Jeesuksen olevan Jumalan poika, en mene kenenkään kautta Jumalan luo ja Jumala on ainoa, joka voi minun syntini anteeksi antaa. Toki yritän sen mukaan elää, että voin puhtain sydämin Jumalani kohdata.
Sen takia sä täällä oletkin. Sulla on aikaa oppia ja kokea
 
etsijä
Alkuperäinen kirjoittaja Turmaliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Mammazilla:
Alkuperäinen kirjoittaja Turmaliini:
Niin miksi sitten poikien ympärileikkaus on edelleen voimissaan, vaikka sen alkuperäinen peruste on ollut hygienian puute ja nykyään useimmissa muslimimaissa on kunnolliset pesumahdollisuudet. Se on siksi voimissaan, koska islam on erehtymätön uskonto eikä sitä voi noin vaan muuttaa!
Miksi juutalaiset muuten harrastavat ympärileikkausta?
Täytyy myöntää, että en tunne asiaa niin hyvin. Varmaan puhtauskäsitys sielläkin ollut alunperin syynä. Mutta en tiedä. Joku viisaampi minulle kertokoon. Yhtä tuomittavia nuo kaikki ei-terveydellisestä syistä tehtävät poikien silpomiset.
Nykyään ympärileikataan esteettisistä syistä.
Ympärileikkaamaton penis on luonnottoman näköinen ja sillä ei paljoa naisia hurmata
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja i:
Ai nyt lähdettiin tälle raiteelle...ympärileikkaukset on niin hirveetä silpomista että voi hyvänen aika,se pitäisi kieltää kokonaan! KOhta jonkun mielestä itsensä peittäminen on siis aivan hirveää alistamista ja keskiaikasta, se pitäs kieltää!
Peität ilmeisesti itsesi? Kuinka paljon?
Mä en peitä, enkä aiokaan sitä koskaan tehdä. Säädyllisesti muuten kyllä pukeudun eli mun tissivakoja ei tarvi kenenkään kattella ;) Mutta jos joku haluaa päänsä peittää, ihan ok, jos oma valinta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja i:
Ai nyt lähdettiin tälle raiteelle...ympärileikkaukset on niin hirveetä silpomista että voi hyvänen aika,se pitäisi kieltää kokonaan! KOhta jonkun mielestä itsensä peittäminen on siis aivan hirveää alistamista ja keskiaikasta, se pitäs kieltää!
Miten voit verrata ympärileikkausta ja itsensä peittämistä? Ympärileikkaushan on silpomista ihan millä määritelmällä tahansa.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja etsijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Turmaliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Mammazilla:
Alkuperäinen kirjoittaja Turmaliini:
Niin miksi sitten poikien ympärileikkaus on edelleen voimissaan, vaikka sen alkuperäinen peruste on ollut hygienian puute ja nykyään useimmissa muslimimaissa on kunnolliset pesumahdollisuudet. Se on siksi voimissaan, koska islam on erehtymätön uskonto eikä sitä voi noin vaan muuttaa!
Miksi juutalaiset muuten harrastavat ympärileikkausta?
Täytyy myöntää, että en tunne asiaa niin hyvin. Varmaan puhtauskäsitys sielläkin ollut alunperin syynä. Mutta en tiedä. Joku viisaampi minulle kertokoon. Yhtä tuomittavia nuo kaikki ei-terveydellisestä syistä tehtävät poikien silpomiset.
Nykyään ympärileikataan esteettisistä syistä.
Ympärileikkaamaton penis on luonnottoman näköinen ja sillä ei paljoa naisia hurmata
No mulla on kyllä ongelma tämän asian suhteen. Erosin ympärileikatusta miehestä ja haluan, että tulevakin mies on ympärileikattu, kun ne leikkaamattomat on niin etovia :/ Leikattu on niin siisti ja kaunis ja mukavan tuntuinen :)
 
Ajatelkaa
Kristinuskossa aviotta raskaaksi tullut nainen (Maria) on pyhä, Jumalan pojan synnyttäjä, varmasti korkein arvo mitä nainen voi saada. islamissa avioton raskaaks itullut olisi kivitetty/kivitetään kuoliaaksi.

Siitäkin voimme pohtia, kumpiko on rauhanuskonto ja kummassa naisella paremmat oltavat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja etsijä:
Nykyään ympärileikataan esteettisistä syistä.
Ympärileikkaamaton penis on luonnottoman näköinen ja sillä ei paljoa naisia hurmata
Tarkoitatko, että pikkupojat pitäisi ympärileikata esteettisistä syistä? HYi hitto! Mulla ei ole poikia, mutta jos joskus saan niin heitä ei ympärileikata todellakaan sen vuoksi, että joku ämmä vois poikien leikatuista elimistä nauttia. Toi ajatus on jo ihan sairas, siis silpoa pikkulapsen penis ja ottaa turha riski (leikkaus voi aina epäonnistua) ja siitä syystä, että joku nainen pääsisi joskus 20 vuoden päästä leikkimään pojanl leikatulla vehkeellä. Anteeksi, mutta todella karmivaa.

Jos lapseni välttämättä haluaa leikkauksen niin menee sitten siihen täysi-ikäisenä, jolloin ehkä leikkausmenetelmätkin on kehittyneet tossa 20 vuodessa. Mutta en kyllä ymmärrä miks pitäis jotain pysyvää leikata ei-terveydellisistä syistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mulla on kyllä ongelma tämän asian suhteen. Erosin ympärileikatusta miehestä ja haluan, että tulevakin mies on ympärileikattu, kun ne leikkaamattomat on niin etovia :/ Leikattu on niin siisti ja kaunis ja mukavan tuntuinen :)
Siis oletko ollut myös leikkaamattoman miehen kanssa vai oletatko vain sen olevan etova(a)? Mitä mieltä olsisit, jos miehet pitäisivät sinun alapäätäsi etovana, ellei sinulta ole leikattu klitorista irti?

Se on muuten tutkittu juttu, että leikkaamattomat ovat hellempiä sängyssä, luulisi nimenomaan sen tuntuvan mukavalta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ken uskoo, mihin tahtoo. Sinä ja minä näköjään ihan eri asioihin. Minä en usko Jeesuksen olevan Jumalan poika, en mene kenenkään kautta Jumalan luo ja Jumala on ainoa, joka voi minun syntini anteeksi antaa. Toki yritän sen mukaan elää, että voin puhtain sydämin Jumalani kohdata.
Minä taas en usko mihinkään jumaliin tai muihin yliluonnollisiin olentoihin. Enkä syntiin. En hae anteeksiantoa mistään tai keneltäkään. Toki elän niin, että omatuntoni olisi mahdollisimman puhdas. Ja omatuntoni on ainoa opastajani.
 
i
Alkuperäinen kirjoittaja Mammazilla:
Alkuperäinen kirjoittaja i:
Ai nyt lähdettiin tälle raiteelle...ympärileikkaukset on niin hirveetä silpomista että voi hyvänen aika,se pitäisi kieltää kokonaan! KOhta jonkun mielestä itsensä peittäminen on siis aivan hirveää alistamista ja keskiaikasta, se pitäs kieltää!
Miten voit verrata ympärileikkausta ja itsensä peittämistä? Ympärileikkaushan on silpomista ihan millä määritelmällä tahansa.
En ole verranut mitään vaan ennustin keksutelun kulkua :) Voi se olla silpomista sinun mielestäsi ...se kun taas ei minua hetkauta :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ajatelkaa:
Kristinuskossa aviotta raskaaksi tullut nainen (Maria) on pyhä, Jumalan pojan synnyttäjä, varmasti korkein arvo mitä nainen voi saada. islamissa avioton raskaaks itullut olisi kivitetty/kivitetään kuoliaaksi.

Siitäkin voimme pohtia, kumpiko on rauhanuskonto ja kummassa naisella paremmat oltavat.
Mun ex-miehen nykyinen on edelleen avioton, tullut raskaaksi aviottomana miehen avioliiton ollessa vielä voimassa. Se jos mikä on kivityksen aihe, mutta ainoa, joka alko kiviä viskoon, olin minä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja i:
Alkuperäinen kirjoittaja Mammazilla:
Alkuperäinen kirjoittaja i:
Ai nyt lähdettiin tälle raiteelle...ympärileikkaukset on niin hirveetä silpomista että voi hyvänen aika,se pitäisi kieltää kokonaan! KOhta jonkun mielestä itsensä peittäminen on siis aivan hirveää alistamista ja keskiaikasta, se pitäs kieltää!
Miten voit verrata ympärileikkausta ja itsensä peittämistä? Ympärileikkaushan on silpomista ihan millä määritelmällä tahansa.
En ole verranut mitään vaan ennustin keksutelun kulkua :) Voi se olla silpomista sinun mielestäsi ...se kun taas ei minua hetkauta :)
Sekö on mielipideasia, että irtoaako siitä lapsesta palanen vai ei? Mielenkiintoista...
 
i
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja i:
Ai nyt lähdettiin tälle raiteelle...ympärileikkaukset on niin hirveetä silpomista että voi hyvänen aika,se pitäisi kieltää kokonaan! KOhta jonkun mielestä itsensä peittäminen on siis aivan hirveää alistamista ja keskiaikasta, se pitäs kieltää!
Peität ilmeisesti itsesi? Kuinka paljon?
Mä en peitä, enkä aiokaan sitä koskaan tehdä. Säädyllisesti muuten kyllä pukeudun eli mun tissivakoja ei tarvi kenenkään kattella ;) Mutta jos joku haluaa päänsä peittää, ihan ok, jos oma valinta.
Hell yeah peitän...kenelläkään matti mulkoilijalla ei ole oikeutta kattella mun vartaloa :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mulla on kyllä ongelma tämän asian suhteen. Erosin ympärileikatusta miehestä ja haluan, että tulevakin mies on ympärileikattu, kun ne leikkaamattomat on niin etovia :/ Leikattu on niin siisti ja kaunis ja mukavan tuntuinen :)
Siis oletko ollut myös leikkaamattoman miehen kanssa vai oletatko vain sen olevan etova(a)? Mitä mieltä olsisit, jos miehet pitäisivät sinun alapäätäsi etovana, ellei sinulta ole leikattu klitorista irti?

Se on muuten tutkittu juttu, että leikkaamattomat ovat hellempiä sängyssä, luulisi nimenomaan sen tuntuvan mukavalta.
Juu, ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä puhun ;)
 
ddr
Alkuperäinen kirjoittaja Ajatelkaa:
Kristinuskossa aviotta raskaaksi tullut nainen (Maria) on pyhä, Jumalan pojan synnyttäjä, varmasti korkein arvo mitä nainen voi saada. islamissa avioton raskaaks itullut olisi kivitetty/kivitetään kuoliaaksi.

Siitäkin voimme pohtia, kumpiko on rauhanuskonto ja kummassa naisella paremmat oltavat.
eipä tuoda nyt mainos puheita tähän ketjuun kristinuskosta..
raamattu on täynnä lapsien tappamista ja raskaanaolevien halkaisemista,
siihen päälle ristiretket tms.
jos lukee raamattua siellä ohjeistetaan viemään tottelematon lapsi kaupungin ulkopuolelle ja kivittämään hengiltä.. onpa rauhanuskonto tosiaan.
ja islamissa palvotaan pedofiilia..
vittu teitä hörhöjä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ajatelkaa:
Kristinuskossa aviotta raskaaksi tullut nainen (Maria) on pyhä, Jumalan pojan synnyttäjä, varmasti korkein arvo mitä nainen voi saada. islamissa avioton raskaaks itullut olisi kivitetty/kivitetään kuoliaaksi.

Siitäkin voimme pohtia, kumpiko on rauhanuskonto ja kummassa naisella paremmat oltavat.
Miksi sitten kristinuskovaiset tuomitsevat yksinhuoltajat ja aviottomat lapset? Häh? Mariakin oli avioton äiti, ja Jeesus oli äpärä.

 
etsijä
Alkuperäinen kirjoittaja Turmaliini:
Alkuperäinen kirjoittaja etsijä:
Nykyään ympärileikataan esteettisistä syistä.
Ympärileikkaamaton penis on luonnottoman näköinen ja sillä ei paljoa naisia hurmata
Tarkoitatko, että pikkupojat pitäisi ympärileikata esteettisistä syistä? HYi hitto! Mulla ei ole poikia, mutta jos joskus saan niin heitä ei ympärileikata todellakaan sen vuoksi, että joku ämmä vois poikien leikatuista elimistä nauttia. Toi ajatus on jo ihan sairas, siis silpoa pikkulapsen penis ja ottaa turha riski (leikkaus voi aina epäonnistua) ja siitä syystä, että joku nainen pääsisi joskus 20 vuoden päästä leikkimään pojanl leikatulla vehkeellä. Anteeksi, mutta todella karmivaa.

Jos lapseni välttämättä haluaa leikkauksen niin menee sitten siihen täysi-ikäisenä, jolloin ehkä leikkausmenetelmätkin on kehittyneet tossa 20 vuodessa. Mutta en kyllä ymmärrä miks pitäis jotain pysyvää leikata ei-terveydellisistä syistä.
Käytä päätäs. En todellakaan tarkoita, enkä ole tuollaista väittänyt.

Ja se mitä kukin tekee täysi-ikäisenä on jokaisen oma asia.
Se että sinä asiaa kauhistelet, niin ei tarkoita et muut olisi samaa mieltä. Sinä et ole kaikki

 
vieras
Tästähän tuli mielenkiintoinen ketju, monellakin tapaa ;)
Harmi, että mä oon niin väsynyt, etten jaksa ruveta vääntämään puolesta enkä vastaan ja ihan turhaahan se oliskaan, kun täällä on monella niin vankat mielipiteet, ettei niitä yhdessä yössä muuteta :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä esimerkiksi töissä yksi mies sai potkut juopottelun takia. Tästä asiasta ei ole mitenkään minulle saati sitten asiakkaille informoitu, enkä ymmärrä miksi pitäisikään. Miten tämä asia eroaa tuosta paavin tapauksesta?
Ja sinä et muuten kommentoinut tuota minun työpaikkani tapausta. Miksi siitä olisi pitänyt ilmoittaa erikseen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mammazilla:
Alkuperäinen kirjoittaja Ajatelkaa:
Kristinuskossa aviotta raskaaksi tullut nainen (Maria) on pyhä, Jumalan pojan synnyttäjä, varmasti korkein arvo mitä nainen voi saada. islamissa avioton raskaaks itullut olisi kivitetty/kivitetään kuoliaaksi.

Siitäkin voimme pohtia, kumpiko on rauhanuskonto ja kummassa naisella paremmat oltavat.
Miksi sitten kristinuskovaiset tuomitsevat yksinhuoltajat ja aviottomat lapset? Häh? Mariakin oli avioton äiti, ja Jeesus oli äpärä.
Jaa-a. Maria oli kyllä naimisissa lapsen syntyessä ja ihan yhtä lailla voidaan sanoa, että hän oli liitossa jumalan kanssa. En allekirjoittaisi aviotonta enkä äpärää. Mutta vaikka näin olisikin, niin missä ne yksinhuoltajat ja aviottomat lapset oikein tuomitaan? Varmaan eivät ole ihannoituja katolisissa piireissä, mutta en kyllä ole mistään tuomiosta kuullut.

Ja millä tapaa edelleenkään kristinuskon mahdolliset tai mahdottomat vääryydet poistavat islamin vääryyksiä?
 
ajatelkaa
Alkuperäinen kirjoittaja Mammazilla:
Alkuperäinen kirjoittaja Ajatelkaa:
Kristinuskossa aviotta raskaaksi tullut nainen (Maria) on pyhä, Jumalan pojan synnyttäjä, varmasti korkein arvo mitä nainen voi saada. islamissa avioton raskaaks itullut olisi kivitetty/kivitetään kuoliaaksi.

Siitäkin voimme pohtia, kumpiko on rauhanuskonto ja kummassa naisella paremmat oltavat.
Miksi sitten kristinuskovaiset tuomitsevat yksinhuoltajat ja aviottomat lapset? Häh? Mariakin oli avioton äiti, ja Jeesus oli äpärä.
ai tuomitsee kuolemaan kivittämällä vai? Paheksunta on himan eri asi kuin tuomio kivitykselle...
 

Yhteistyössä