Hakutulokset

  1. H

    Mitä tänään ruuaksi?

    pitkän kaavan mukaan valmistettu lasagne. :D
  2. H

    Mitä mieltä nimestä Reino?

    En osaa sanoa kun ei ole ollut koskaan Pirkko ja Jessica vauvaa vierekkäin. No, miltä mahtaa näyttää tämän "Pirkkovauvan" vanhemmat... :ashamed: :laugh: entäs Jessican... ?
  3. H

    Mitä mieltä nimestä Reino?

    mutta mun mielestäni tämä nimi menee ihan samaan kategoriaan kun esim. Pirkko, Pirjo, Seija... miltä näyttää vauva jonka nimi on Pirkko ? :ashamed: :laugh:
  4. H

    Selviäisikö miehesi vastasyntyneen kanssa jos kuolisit?

    Pärjäisi kait, kun on pärjättävä. Voisin silti uskoa että anoppini täällä kovasti olis tekemässä kaikki "taloustyöt" . :D Onhan se silti onni että on joku verkosto, jos näin jostain syystä käykin. Koskaan ei voi tietää... :/
  5. H

    Olisitko itse kehdannut?

    No mä olisin kyllä kysynyt että mitä siitä maksetaan, vaivanpalkaksi ym, mutta ei mullakaan kyllä olis ollut mitään käryä kuinka paljon kakun teko yleensäkin maksaa rahaa tai aikaa... (ps. en ole KOSKAAN tehnyt täytekakkua alusta loppuun itse.) Ja jos mun tarvis tehdä kakku, niin siinä menis...
  6. H

    Mitä mieltä nimestä Reino?

    No en antais kyllä Reinoa, vaikka olis ollu kenen nimi! Sopii jollekin vanhemmalle just Reinon näköiselle, mutta ei pienelle. :x
  7. H

    Suurin/pisin sf-mitta? ja millä viikoilla?

    Meillä oli pari viikkoa sitten joku 28cm, niin ja rv 29 menossa... onhan tää iso vatsa, mutta olen mä joskus isompiinkin törmännyt... :whistle:
  8. H

    Apua! Kissa sormivärissä

    No, tuskinpa sormiväri eläimen turkilla nyt niin kuollettavaa on. Jos ei suihkulla lähtenyt niin odotat kulumista. Meidän kissa hyppäs pienenä vessan pönttöön, jossa oli sellainen sininen pöntön raikastin ja oli kyllä muutaman viikonkin vielä sellanen smurffihtava. :laugh: Ei sekään irronnut...
  9. H

    Morkkiiiis :

    :laugh: sen takia mulla kait tuo alkomaholin otto on jäänyt viime aikoina niin pieneks... Joskus sitä ihmettelee teinivuosiaan, sillon pystyi juomaan määrällisesti paljon enempi ja ihan ilman kankkusta! :o Voe toki olla että aivokapasiteettikin on hieman eri kun sillon 16 kesäsenä, mutta...
  10. H

    Morkkiiiis :

    Mullakin on tullut aina kamala morkkis, vaikka vetäisi kotona kalsari pöhnät, ilmaan seuraa tai mitään kontaktia ulkomaailmaan... :laugh: Ja kaikenlisäksi tulee aina se 3 päivän krapula... :x
  11. H

    työssäkäyvät pallomahat: Kuinka monet "työhousut" teillä on? Mitä teette työksenne?

    mulla ei ole kun yhdet ainoat, sellaiset lyhyt lahkeiset, matala vyötäröiset, college housujen tapasta kangasta. Enkä aatellu enää ostaakkaan uusia kun vajaa 1kk jäljellä työelämää ennen lomaa. Ja niin, olen hoitajana. :)
  12. H

    Vauvan liikkeistä viikolla 18...

    Tästä tulikin hauska juttu mieleen. Sukulaiseni odottaa tällä hetkellä 2 lastaan ja on "todella" kipeä kun vauva potkii aivan koko ajan... Hän on nyt rv 13......:D oli ihan pakko tarkistaa koska omat liikeet on tuntuneet ja en oikein saanut selkyyttä kun en muistanut. Rv 28 muistan ainakin...
  13. H

    Kokeilkaapa tätä!

    :laugh: :laugh:
  14. H

    Mulla on kamala ongelma :D

    :laugh: Mulla taitaa olla tuollanen sama taiteilija onkelma, mutta vaan ompelemisessa. Mäkin hamstraan kauhiasti hienoja kankaita ja juttuja, mutta en ole ommellu kun ehkä 10 kertaa elämäni aikana.... :ashamed: joo, mulla on myös ihan uus kone, mutta en mä uskalla käyttää sitä, etten pilaa...
  15. H

    Söin eilen

    No, mun mielestä rasvaripulihan johtu jostain maksan tms. "rasvasuudesta" ja muista sisäelin jutuista... ? En nyt pysty muistamaan tarkkaa selostusta moisesta.. Jäi vaan naurattamaan kun on syönyt niin rasvaista ruokaa että on tullut "rasvaripuli" . :laugh:
  16. H

    Onkohan 120e liikaa pyytää

    Tää on niin väärin. Mäkin haluan! :headwall:
  17. H

    Voiko 2v tytöllä käyttä pitkiä kalsareita?

    Mäkin laitoin jo tänä aamuna pitkikset... nyt se talvi sitten tulee... :ashamed: Niin kysymykseen, miksei tytöllä voi käyttää pitkiksiä ? :o Tuskin sun tarvii sille mitään batman kalsareita kuitenkaan jalkaan laittaa ? |O
  18. H

    Onkohan 120e liikaa pyytää

    Mistä sä tuollaset löysit ? :o
  19. H

    Söin eilen

    "rasvaripuli"... :D Ens kerralla syöt oikein antoisaan malliin ja nautinnolla samaa safkaa kun nyt tiedät mahan menevän sekaisin.. :laugh:
  20. H

    Kasvojen halvaantuminen kirurgisen viisurinpoiston jälkeen?

    No tämäpäs sattuikin. Mulla alkoi muutama päivä sitten viisaria särkemään ja tänään olin jo melkein soittamassa lääkäriin.. mutta pitäsikös sittenkin odottaa vielä.. kiitos tämän. :x

Yhteistyössä