Morkkiiiis :

  • Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
:(
Olin eilen viihteellä, enkä edes mokaillut mitenkään (perus huonoja juttuja vaan puhelin tutuille). Mutta silti kaamea morkkis, eikä nukuttuakaan saa. Tämän takia käynkin todella harvoin viihteellä, kun saan palkinnoksi vaan elämää suuremmat morkkikset.
 
I know
sama täällä, aina järkky morkkis vaikka ei mitään syytä. Siksi lopetinkin kännin vetämisen kokokaan vuosi sitten. Tuntu ettei ole mitään järkeä koska mukavakin ilta menee pilalle seuraavan päivän morkkiksessa.
 
me too
Alkuperäinen kirjoittaja Harhattara:
Mullakin on tullut aina kamala morkkis, vaikka vetäisi kotona kalsari pöhnät, ilmaan seuraa tai mitään kontaktia ulkomaailmaan... :LOL: Ja kaikenlisäksi tulee aina se 3 päivän krapula... :x
Ihan täysi peesi, sanasta sanaan! Oon kuvitellut, että oon ainoa laatuani.
Ja voi sitä tuskaa, kun joskus erehtyi huppelissa facebookiin jotain kirjottamaan. Ja vaikka siis teksti oli täysin asiallista, eikä yhtään kirjoitusvirhettä, ja kukaan ei olisi voinut mistään päätellä että huppelissa on se kirjoitettu, niin silti. Oisin voinut kuolla sen morkkiksen johdosta joka siitä seurasi. Ihan kamalaa!!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja me too:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhattara:
Mullakin on tullut aina kamala morkkis, vaikka vetäisi kotona kalsari pöhnät, ilmaan seuraa tai mitään kontaktia ulkomaailmaan... :LOL: Ja kaikenlisäksi tulee aina se 3 päivän krapula... :x
Ihan täysi peesi, sanasta sanaan! Oon kuvitellut, että oon ainoa laatuani.
Ja voi sitä tuskaa, kun joskus erehtyi huppelissa facebookiin jotain kirjottamaan. Ja vaikka siis teksti oli täysin asiallista, eikä yhtään kirjoitusvirhettä, ja kukaan ei olisi voinut mistään päätellä että huppelissa on se kirjoitettu, niin silti. Oisin voinut kuolla sen morkkiksen johdosta joka siitä seurasi. Ihan kamalaa!!
No juurikin näin :D Sitten mietin mitä kellekin olen puhunut ja riittää, että olen tyyliin tervehtinyt jotakuta, niin tulee morkkis. Ja sen morkkiksen saa tosiaan väännettyä ihan mistä asiasta tahansa. Se ahdistus on hirveä, oikein puristaa rintaa, eikä saa päiväuniakaan nukuttua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja me too:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhattara:
Mullakin on tullut aina kamala morkkis, vaikka vetäisi kotona kalsari pöhnät, ilmaan seuraa tai mitään kontaktia ulkomaailmaan... :LOL: Ja kaikenlisäksi tulee aina se 3 päivän krapula... :x
Ihan täysi peesi, sanasta sanaan! Oon kuvitellut, että oon ainoa laatuani.
Ja voi sitä tuskaa, kun joskus erehtyi huppelissa facebookiin jotain kirjottamaan. Ja vaikka siis teksti oli täysin asiallista, eikä yhtään kirjoitusvirhettä, ja kukaan ei olisi voinut mistään päätellä että huppelissa on se kirjoitettu, niin silti. Oisin voinut kuolla sen morkkiksen johdosta joka siitä seurasi. Ihan kamalaa!!
:LOL: sen takia mulla kait tuo alkomaholin otto on jäänyt viime aikoina niin pieneks... Joskus sitä ihmettelee teinivuosiaan, sillon pystyi juomaan määrällisesti paljon enempi ja ihan ilman kankkusta! :eek:
Voe toki olla että aivokapasiteettikin on hieman eri kun sillon 16 kesäsenä, mutta sisuskalut pitäis kyllä olla vielä samat ? ;)
 

Yhteistyössä