Vauvan liikkeistä viikolla 18...

  • Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti
minna
Onko normaalia että viä viikolla kahdeksantoista ei tunnu liikkeitä.. mulla käsittääkseni olis se istukka kyllä jotenki tossa edessä et sano sillon ensimmäises ultras viikolla 12 et voi olla ettei tunne liikkeitä niin hyvin.. mut mietin vaan ku yleensä oon kyllä jo tuntenu noin 14 viikolla ja viä en oo tuntenu yhtään.
 
vieras
no mulla on nyt 18+6 enkä oikeestaan oo kunnon liikkeitä vielä tuntenu ja istukka on edessä ja taitaa toi omakin rasvakerros vaimentaa niitä liikkeitä..eilen tuntu pientä muksauttelua kunnolla ensimmäisen kerran.
 
minna
Okei, sitte ei varmaankaa ole syytä huoleen. Vaikka sitä rasvakerrosta ei niinkää oo mutta kaippa tuo istukka estää niitä niin ettei kuulu. Tuntuu vaan oudolta ku on tottunu aikasemmin tuntemaa ne niin aikases vaihees.
 
Tästä tulikin hauska juttu mieleen. Sukulaiseni odottaa tällä hetkellä 2 lastaan ja on "todella" kipeä kun vauva potkii aivan koko ajan... Hän on nyt rv 13......:D oli ihan pakko tarkistaa koska omat liikeet on tuntuneet ja en oikein saanut selkyyttä kun en muistanut. Rv 28 muistan ainakin vauvan potkineen jo ihan tuntuvasti.. ensimmäisistä liikkeistä en oikein muista mitään.... :ashamed:
 
minna
Alkuperäinen kirjoittaja Harhattara:
Tästä tulikin hauska juttu mieleen. Sukulaiseni odottaa tällä hetkellä 2 lastaan ja on "todella" kipeä kun vauva potkii aivan koko ajan... Hän on nyt rv 13......:D oli ihan pakko tarkistaa koska omat liikeet on tuntuneet ja en oikein saanut selkyyttä kun en muistanut. Rv 28 muistan ainakin vauvan potkineen jo ihan tuntuvasti.. ensimmäisistä liikkeistä en oikein muista mitään.... :ashamed:

Heh:D
 

Yhteistyössä