Mulla on kamala ongelma :D

  • Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti
jadal
Mä hirveesti tykkäisin piirtämisestä ja maalamisesta, mutta lahjat siihen lajiin puuttuu kokonaan. Pää on kyllä täynnä toinen toistaan mahtavampia aiheita, mutta toteus ei suju...

Nyt mua kamalasti vaivaa, kun eilen kaappeja siivotessani löysin mun aarrekätkön.
Oon hamstrannut noita taiteilija tarvikkeita, ja kaapista löytyy vaikka mitä, mitä mä en millään raski, enkä osaa käyttää. Hiilikyniä, grafiitti kyniä, öljyvärit, pastelli liidut, akvarelli kyniä, ja monta erisorttista luonnos ja maalaus lehtiötä.

Ja mua niiiin himottais niitä käyttää, mutta kun mä en raski :snotty:
Kun mä aikani sotken ja tuherran, ja heitän sotkemiani papereitani roskiin, niin sit mun aarteet kuluu ja loppuu :'(
 
mei
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Mä hirveesti tykkäisin piirtämisestä ja maalamisesta, mutta lahjat siihen lajiin puuttuu kokonaan. Pää on kyllä täynnä toinen toistaan mahtavampia aiheita, mutta toteus ei suju...

Nyt mua kamalasti vaivaa, kun eilen kaappeja siivotessani löysin mun aarrekätkön.
Oon hamstrannut noita taiteilija tarvikkeita, ja kaapista löytyy vaikka mitä, mitä mä en millään raski, enkä osaa käyttää. Hiilikyniä, grafiitti kyniä, öljyvärit, pastelli liidut, akvarelli kyniä, ja monta erisorttista luonnos ja maalaus lehtiötä.

Ja mua niiiin himottais niitä käyttää, mutta kun mä en raski :snotty:
Kun mä aikani sotken ja tuherran, ja heitän sotkemiani papereitani roskiin, niin sit mun aarteet kuluu ja loppuu :'(
yks taiteilija sanoi just et kyl se on aika paljon tekniikka laji tuo piirtäminen. Eli harjottele, harjottele ja harjottele niin kyl se siitä!
 
:LOL: Mulla taitaa olla tuollanen sama taiteilija onkelma, mutta vaan ompelemisessa. Mäkin hamstraan kauhiasti hienoja kankaita ja juttuja, mutta en ole ommellu kun ehkä 10 kertaa elämäni aikana.... :ashamed: joo, mulla on myös ihan uus kone, mutta en mä uskalla käyttää sitä, etten pilaa mun hienoja kankaita ja visioita uusista upeista verhoista, sohvatyynyistä... ym... Se on kamala onkelma! :snotty: Ja sen voin vielä taata, etten todellakaan osaa ommella. |O
 
jadal
Ennen mä piirsinkin ihan hirveän paljon. Jotenkin se vaan on jäänyt, ja vaan haaveilen siitä, että piirtäisin ja maalaisin, ja ehkä vielä jotain sellaista, minkä kehtaisi esitellä muillekin :)

JA mihinkään kurssille mulla ei ole varaa :| ja siitä samasta syystä myös mä oikeestaan säästelen noita aarteitani, koska mä en pysty ostaa uusia jos ne loppuvat...
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja Harhattara:
:LOL: Mulla taitaa olla tuollanen sama taiteilija onkelma, mutta vaan ompelemisessa. Mäkin hamstraan kauhiasti hienoja kankaita ja juttuja, mutta en ole ommellu kun ehkä 10 kertaa elämäni aikana.... :ashamed: joo, mulla on myös ihan uus kone, mutta en mä uskalla käyttää sitä, etten pilaa mun hienoja kankaita ja visioita uusista upeista verhoista, sohvatyynyistä... ym... Se on kamala onkelma! :snotty: Ja sen voin vielä taata, etten todellakaan osaa ommella. |O
niin tuttu :LOL:
 
mulla sama juttu
ja tiedän siihen lääkkeenkin: alan opiskelu ja tuo harjoittelu, harjoittelu ja harjoittelu. Vielä en opiskele, mutta kyllä vielä joskus. Se on suorastaan kauhee tunne, kun on mahtavia visioita mut tietää ettei vaan osaa niitä toteuttaa. Se on myös surullista, jos ei koskaan pääse opettelemaan sitä ilmaisua.
 

Yhteistyössä