Hakutulokset

1. satu73

Kamala äitienpäivä..

mitä kamalaa tossa on?
  2. satu73

kaikille palstan äideille tasapuolisesti

kiitos, hyvää äitienpäivää myös sinulle :flower:
  3. satu73

Patrick Swayze on kuollut

:'(
  4. satu73

2v yllättävä kuume, ei muita oireita

voi olla myös vauvarokko ,oireena on kolmen päivän korkea kuume ja sen jälkeen tulee ihottuma.
  5. satu73

Millä pyykinpesukoneen voi putsata?

se astianpesuaine tarkoittaa sitä jauhemaista ja mä oon kyllä putsannu koneen ilman mitään aineita käynnistämällä koneen tyhjänä 95 asteen ohjelmalla.
  6. satu73

Syntymävuosipino

1/73
  7. satu73

Miten saan lapselleni lääkityksen käytöshäiriöihin?

jos tarkoitat adhd-lääkettä niin en antais sitä lapselle se meinaan sisältää kannabista,niin mulle ainakin on kerrottu kun lapsellani epäiltiin adhd:tä kyselin lääkehoidosta (en lääkäreiltä).
  8. satu73

Mitäs mieltä olette 18-19 vuotiaana lapsen saamisesta

mun mielestä se valmius äidiksi ei ole iästä kiinni tunnen sun pari sun ikästä jotka on todella hyviä äitejä ja pari yli kolmekymppistä joiden ei olis pitäny ikinä saada lapsia.
  9. satu73

huomenna se sitten alkaa

meillä kans esikoisella alkaa seiskaluokka huomenna.
  10. satu73

Miten vihreää kermavaahtoa?

:laugh: :laugh: :laugh:
  11. satu73

Pojan (2v) pissiongelmasta. Apuja kaivataan!

kokeile jotain haalaria jossa on vetoketju takana,se tepsi meillä samassa tilanteessa.
  12. satu73

Seiskaluokalla on kivaa

meidän esikoinen aloittaa tiistaina seiskalla.toivottavasti se on hänenkin mielestään kivaa. :)
  13. satu73

irtisanoutumis asiaa, kenelläkään tietoa??

yhdelle tutulle kävi just näin eikä saanu lomarahoja.
  14. satu73

mä tarkoitin ettei työnantajan tarvii maksaa sitä kahtaviikkoa jos sanoo itsensä irti ja jää heti pois töistä.
  15. satu73

mun tietääkseni jos sanoo itse itsensä irti ei päde irtsanomis ajat ja se tietää myös karenssia työkkärissä jos joutuu sinne menemään.jos työn antaja sanoo irti on oikeutettu kahden viikon irtisanomisajan palkkaan jossei ole sitä kahta viikkoa töissä.
  16. satu73

Perintätoimistosta!

siitä tulee kyllä ilmoitus kun luotot menee,edes ulosottoon meno ei tarkoita et luotot on automaattisesti menny.
  17. satu73

Kuis pikkuisia ootte rintarepussa kanniskelleet?

mä kannoin heti kotiin tulon jälkeen baby björnin rintarepussa ja vaavi oli tyytyväinen.
  18. satu73

Supistuksia vai vauva huonossa asennossa=/ ?

kuulostaa synnytyssupistuksilta.
  19. satu73

Voiko tuppereita palauttaa?

sä voit tehdä ilmoituksen sille piirinvetäjälle tämän kyseisen henkilön käytöksestä.

Yhteistyössä