Kamala äitienpäivä..

• Viestiketjun aloittaja Paha maku jäi
  • Ensimmäinen viesti
Paha maku jäi
Mies oli sitten ostanut vaaleanpunaista shampanjaa, vaaleanpunaisia ruusuja ja vaaleanpunaisen silkkiyöasun, ei ole oikein minun väriäni mutta eihän se välitä.

Esikko oli tarhassa tehnyt piene taulun, ihan hellyyttävä sinänsä, mutta ei se oikein ilahduta kun tietää, että tarhatätien idea ja kaikki äidit siellä tarhassa saivat samanlaisen.

Nyt mies sitten tahtoisi lähteä ravintolaan syömään, vaikka sunnuntain voisi olla vaan kotona pyjamassa.

En tiedä, jotenkin vain paha mieli tästä kaikesta.

kiitollinen omaan äitien päiväänsä
siis lapsen tekemä on aina ihana vaikka se ei olis ku viiva paperissa. ja tarhassa ryhmässään on 20 lasta jos jokaiselle eri teema nii ei ehtis mitää muuta.

sammakko
Ehkäpä ensi vuonna et sitten odota mitään muistamista, sanot jo hyvissä ajoin että annetaanpa olla koko äitienpäivä. Aika outoa kyllä sinulta olla pettynyt noihin muistamisiin.

mami
ole onnellinen......... Mulle tuli itku omien lasten tuotoksista, ja aivan sama vaikka muut sai samanlaisen. Oman lapsen kädenjälki on niin kaunis! :) Älä valita, vaan nauti päivästäsi.

nn
Jeps, kiva yöpaitapäivä. Mies lasten kanssa ulkona, aamiaisen sain syödä sängyssä ja katsoin samalla leffaa. :D
Suklaat ja kortit ja lahjakortin lapset ja mies toi sängyyn, minä vaan hengailen.. tosin toki olen jo leikkinyt lasten kanssa ja autoin pukemaan ulos mutta hengailusta menee. :)

vierasÄ
Vali, vali miten kiittämättömiä ihmiset voi ollakaan ja vielä valittaa.
Mun äitienpäivä on aivan IHANA , sain lapsilta tehdyt askasrtelut ja varsmasti moni muukin äiti sai tänään samanlaiosen kun on koulussa ja tarhassa tehty.
ITE OSTIN kakun. Keitin kahvin ja ukko tulöi aamulla pizzan kanssa eiliseltä baarireissulta kun oli kaverillaansa eilen bilettämässä.
Toivotti hyvää äitienpäivää vaikka en mitään lahjaa ukolta saanutkaan niin mun maailma ei kaadu siihen eikä ole edes paha mieli :)
Päinvastoin , kun kaikki ollaan vaan kotosalla

Yhteistyössä