Hakutulokset

1. satu73

onkohan tuo emokatti lukenu imetysjuttuja vähä liikaki tehokkaasti

meidän kissa on imettäny vielä 13 viikkosta pentua.kyllä se sit ite vierottaa ne ja pakkovierotus tulee siinä kun ne pennut luovuttaa eteenpäin.
  2. satu73

Miten käyttäydytte, kun pinna palaa?

minä myös.
  3. satu73

Onko kenenkään lapsella hampaiden tulo nostanut korkeaa kuumetta?

meidän kaikilla lapsilla on noussu kuume melkein 40 hampaiden tulon yhteydessä.
  4. satu73

te kenellä 4 tai enemmän lapsia ( "pieniä" ) miten järjestelyt

meidän lapset on 12,10,6 ja 2 vuotiaat .vanhimmalla oma huone,kaks seuraavaa nukkuu kerrossängyssä ja pienin samassa huoneessa omassa sängyssään. kauppareissut hoitaa jompikumpi vanhempi yksin tai sitten otetaan nuorimmat mukaan ja sama juttu neuvolakäyntien kanssa.autoilu on ainut ongelma...
  5. satu73

Pistin elämän risaseks

toivottavasti ei tuu ihan krapula kun noin paljon ottaa :D
  6. satu73

Pistin elämän risaseks

mä meinaan koht tehdä saman ,ihan varta vasten juhannuksen kunniaks ostin yhden tölkin :)
  7. satu73

Lapsen Rahan ottaminen

jos on pakko ostaa ruokaa eikä ole muuta rahaa niin sit se on oikein jos sen sitten maksaa myöhemmin takas eli hakee sille lapselle jotain samalla summalla.me ollaan joskus lainattu lapsilta mutta ollaan kysytty ensin heiltä ja maksettu sitten myöhemmin takas.
  8. satu73

Juhannus oikealle paikalle!

mä oon sun kans samaa mieltä,juhannus takaisin omalle paikalleen.
  9. satu73

Kissanpennuista tietäviä?

sä kuulostat ainakin vastuulliselta kissan hoidon suhteen :) toivottavasti ei ole mitään vakavaa :|
  10. satu73

Kissanpennuista tietäviä?

kissanpennuille ei sais edes antaa ihmisten ruokaa eli teet oikein kun ostat kissoille tarkoitettua ruokaa.sun kannattaa kyllä käydä näyttämäs kissaasi lääkärillä.minkä ikäinen pentu on?jos alle 8 viikkoinen niin vatsan sekaisin meno voi johtua myös liian aikaisesta vieroituksesta.

Yhteistyössä