Pistin elämän risaseks

• Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
ettäs kehtaat! Meinaat sitten ottaa juhannuksen "perinteisesti" ja ryypätä ja riehua ;)
Mä just tänään naureskelin, että on nää juhannukset vähän toista maata kuin ennen... pillimehua ja muumikeksejä B)

millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
ettäs kehtaat! Meinaat sitten ottaa juhannuksen "perinteisesti" ja ryypätä ja riehua ;)
Mä just tänään naureskelin, että on nää juhannukset vähän toista maata kuin ennen... pillimehua ja muumikeksejä B)
Aivan :LOL: Enkä vaihtais takaisin vanhaan, en todellakaan :D
Ei kyllä kuntokaan kestäis varmaan enää sellasta to-su festarisettiä :xmas:

millipilli
Yäks kun jo pelkkä asian ajattelukin saa voimaan pahoin :x :x :x
Mä kykenen hyvin elävästi saamaan päälle sen fiiliksen mikä oli kun sunnuntai-aamuna kömpi teltasta ulos ja sydän kikkaili ihan kummallisessa rytmissä :x

Yäks kun jo pelkkä asian ajattelukin saa voimaan pahoin :x :x :x
Mä kykenen hyvin elävästi saamaan päälle sen fiiliksen mikä oli kun sunnuntai-aamuna kömpi teltasta ulos ja sydän kikkaili ihan kummallisessa rytmissä :x
Mä olin melkein kaikki juhannukset töissä, siis sen ikäisenä kun jaksoi juhlia, eli en (onneksi) kokenut pahimpia juhannusdarroja... mutta kyllä ne viikonlopun juomisetkin ihan tarpeeksi oli, maanantaiaamuna krapula ja vapina, tuijotan koulun lattiaa :x

päätön
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
avasin sitte koko pullon kun ei muuta tekemistä keksi
jaa jaa... mitäs laatua sä sitten juot |O *light colan voimalla teitä hurjia sivusta seuraan ja huomenna moralisoin kaikkia krapulaisia" :saint:
sain joskus jostain pullon finlandia vodkaa, kait se on pois juotava ennekö lasittuu umpeen.
eikä tuosta rapulaa saa, ainakaan minä =)

avasin sitte koko pullon kun ei muuta tekemistä keksi
jaa jaa... mitäs laatua sä sitten juot |O *light colan voimalla teitä hurjia sivusta seuraan ja huomenna moralisoin kaikkia krapulaisia" :saint:
sain joskus jostain pullon finlandia vodkaa, kait se on pois juotava ennekö lasittuu umpeen.
eikä tuosta rapulaa saa, ainakaan minä =)
no hyvä ettei tuu krapulaa :D Enkä mä jaksa sittenkään tiimarivihkoni kanssa päivystää enää... pakko mennä huilimaan, oli niin hurjat grillaukset ja saunomiset kera colan eilen anoppilassa :LOL:

Yhteistyössä