millipilli
Ja korkkasin siiderin. Ihan jopa yhden sellaisen omistan Hämmentävää tällanen kun kello on näin vähän ja molemmat lapset nukkuu jo :O
Mä just tänään naureskelin, että on nää juhannukset vähän toista maata kuin ennen... pillimehua ja muumikeksejä B)Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:ettäs kehtaat! Meinaat sitten ottaa juhannuksen "perinteisesti" ja ryypätä ja riehua
Aivan Enkä vaihtais takaisin vanhaan, en todellakaanAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mä just tänään naureskelin, että on nää juhannukset vähän toista maata kuin ennen... pillimehua ja muumikeksejä B)Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:ettäs kehtaat! Meinaat sitten ottaa juhannuksen "perinteisesti" ja ryypätä ja riehua
sinäkin! voi ei :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja satu73:mä meinaan koht tehdä saman ,ihan varta vasten juhannuksen kunniaks ostin yhden tölkin
Ei kyllä kuntokaan kestäis varmaan enää sellasta to-su festarisettiä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:Aivan Enkä vaihtais takaisin vanhaan, en todellakaanAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mä just tänään naureskelin, että on nää juhannukset vähän toista maata kuin ennen... pillimehua ja muumikeksejä B)Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:ettäs kehtaat! Meinaat sitten ottaa juhannuksen "perinteisesti" ja ryypätä ja riehua
Yäks kun jo pelkkä asian ajattelukin saa voimaan pahoin :x :x :xAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Ei kyllä kuntokaan kestäis varmaan enää sellasta to-su festarisettiä :xmas:
Mä kykenen hyvin elävästi saamaan päälle sen fiiliksen mikä oli kun sunnuntai-aamuna kömpi teltasta ulos ja sydän kikkaili ihan kummallisessa rytmissä :xAlkuperäinen kirjoittaja piita-75:Yäks kun jo pelkkä asian ajattelukin saa voimaan pahoin :x :x :xAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Ei kyllä kuntokaan kestäis varmaan enää sellasta to-su festarisettiä :xmas:
toivottavasti ei tuu ihan krapula kun noin paljon ottaaAlkuperäinen kirjoittaja piita-75:sinäkin! voi ei :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja satu73:mä meinaan koht tehdä saman ,ihan varta vasten juhannuksen kunniaks ostin yhden tölkin
Mä olin melkein kaikki juhannukset töissä, siis sen ikäisenä kun jaksoi juhlia, eli en (onneksi) kokenut pahimpia juhannusdarroja... mutta kyllä ne viikonlopun juomisetkin ihan tarpeeksi oli, maanantaiaamuna krapula ja vapina, tuijotan koulun lattiaa :xAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mä kykenen hyvin elävästi saamaan päälle sen fiiliksen mikä oli kun sunnuntai-aamuna kömpi teltasta ulos ja sydän kikkaili ihan kummallisessa rytmissä :xAlkuperäinen kirjoittaja piita-75:Yäks kun jo pelkkä asian ajattelukin saa voimaan pahoin :x :x :xAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Ei kyllä kuntokaan kestäis varmaan enää sellasta to-su festarisettiä :xmas:
jaa jaa... mitäs laatua sä sitten juot |O *light colan voimalla teitä hurjia sivusta seuraan ja huomenna moralisoin kaikkia krapulaisia" :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:avasin sitte koko pullon kun ei muuta tekemistä keksi
sain joskus jostain pullon finlandia vodkaa, kait se on pois juotava ennekö lasittuu umpeen.Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:jaa jaa... mitäs laatua sä sitten juot |O *light colan voimalla teitä hurjia sivusta seuraan ja huomenna moralisoin kaikkia krapulaisia" :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:avasin sitte koko pullon kun ei muuta tekemistä keksi
no hyvä ettei tuu krapulaa Enkä mä jaksa sittenkään tiimarivihkoni kanssa päivystää enää... pakko mennä huilimaan, oli niin hurjat grillaukset ja saunomiset kera colan eilen anoppilassaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:sain joskus jostain pullon finlandia vodkaa, kait se on pois juotava ennekö lasittuu umpeen.Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:jaa jaa... mitäs laatua sä sitten juot |O *light colan voimalla teitä hurjia sivusta seuraan ja huomenna moralisoin kaikkia krapulaisia" :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:avasin sitte koko pullon kun ei muuta tekemistä keksi
eikä tuosta rapulaa saa, ainakaan minä =)