Auto 7-paikkainen tila-auto. Meitä siis 2 aikuista ja 4 lasta.
Kaks vanhinta alkaa itse nukkumaan ja toiseksi nuorin on pullovieroituksessa, et melkosta huutoa on nyt ollut, mut normaalisti ruvennut samaan aikaan kiltisti nukkumaan kahden vanhimman kans.
(Eli nukkumaanmenokin mahdollista toteuttaa 4 pienen kans hyvin). Nukkuvat kaikki kolme siis samassa huoneessa ja nuorin (vauva) mun ja miehen kans samassa huoneessa. Asutaan tällä hetkellä todella tiiviisti, mut parhaillaan rakennetaan taloa ja se onkin sit niin iso, et ei tilan pitäis loppua
.
Neuvola-ajat ja h-lääkäriajat ym hoidetaan mahd. aamusta, että mies voi hoitaa muita lapsia sillä aikaa, ku minä nvlassa yhden lapsen kans. Toisinaan lapset mummulassa sit tai mieskin voi olla pois töistä. Mikään näistä ei tuota ongelmaa ( ei työnantajakaan onneksi).
Mies käy ruokakaupassa töiden jälkeen, ellen itse ilmoita, et haluan lähtä erikseen kauppaan, kunnes hän tulee. Usein käyn silloin muutenkin vapaalla tai haluan ottaa pari lasta mukaan ja käydä heidän kanssa jossain.
Meillä kaikki toimii hyvin, vaikka myönnän, et vähän jännitin ennen ku tää nuorin oli syntynyt mitenkähän 4 pienen kans elämä alkaa sutviutuun..