Hakutulokset

  1. E

    Adoptioneuvonta alkaa 2012

    Liliales: joo meillä on kaupungin neuvonta, osaksi sen takia on noin paljon noita käyntejä. Lisäksi meillä oli alussa pientä sählinkiä kun ei kaupungin sivuilta ollut meille selvinnyt että kotimaan ja ulkomaan neuvonnan järjestävät eri tahot, ja olimme sitten naiivisti ajatelleet että noita...
  2. E

    Adoptioaiheista kirjallisuutta

    Adoptioperheet ry:n sivuilla on aika hyvä lista kirjoista joita voi tilata heidän kautta. En kyllä itse ole yhtään kirjaa lukenut, mutta ainakin lista on pitkä :D
  3. E

    Adoptioneuvonta alkaa 2012

    Yksi taustailija lisää täällä. Pitkään, pitkään olen taustalla kummitellut ja alkuun luin kaikki mahdolliset ketjut läpi. Meillä oli eka neuvonta tammikuussa ja nyt on kotikäynti (= 8. tapaaminen) edessä lokakuun alussa. KV-adoptio, ehkä Kiina tai Kolumbia, emme ole varmoja vielä. Täällä...
  4. E

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Voi Gigi :hug: Ainoa lohtu kai on, että teillehän jäi vielä jotain pakkaseen, eikö? ).( Punktio meni yllättävän hyvin, lääkitys oli erinomainen ja ensimmäistä kertaa pääsin ilman talutusta kävelemään autolle ja kotiin. Folleja oli 10, joista yhteensä 7 solua. Nyt pidetään peukkuja että...
  5. E

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Hei vaan, mitenkäs täällä jengi jakselee? Syssy, Ekavekara, LadyGigi, oletteko hengissä vielä? Ekavekaran kuulumisia lueskelinkin tuolta toiselta palstalta, peukkuja pitelen sulle kovin kovasti tänään! :heart: Itsellä noi piikittelyt tuli ja meni, eilen illalla meni Pregnyl (joka ei yllättäen...
  6. E

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    :wave: ekavekara- mulla tulee niistä piikeistä toi mahanahka nii-iiiin kipeäksi että se pelkkä nahan ottaminen sormien väliin tuntuu melkein sietämättömältä, tämä tapahtuu jo parin-kolmen ensimmäisen piikityspäivän jälkeen - kai se on sitä kun olen luonnostaan tosi laiha eikä ihon alla...
  7. E

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Terveppä terve, eevi-antero ilmoittautuu :xmas: Nat, olipa mukava kuulla sinusta, onnea pienelle perheellenne! :flower: Toivottava tietysti olisi, ettei täältä kovin montaa pitkänmatkalaista löytyisi, mutta jos teitä siellä on, niin olisi hauska kuulla teistä. Meillä (minä 33, mies 34)...
  8. E

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Syssy eipä tuolla julkisella ihan hirveästi mitään "ylimääräisiä" testejä tehdä, aukiolotutkimus ja miehen siittiötilanne on kai kaikki mitä siellä tutkitaan. Mitään varsinaista vikaa meistä ei kummastakaan ole koskaan kerrotty löytyneen, katsotaan nyt sitten kun saamme ne hoitopaperit kotiin...
  9. E

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Hellou, vielä loppuraporttia - kontrollitesti tänään negaa, eli kyllä se sitten oli ihan varmaa että jos on pp11 hcg 37 ja vuotoa niin sellaisesta ei voi raskaus alkaa. Hyvin raskastahan tämä on, kun hoidot loppuvat - ei sitä oikein tahdo käsittää. Mietimme nyt miehen kanssa, että jos ehkä...
  10. E

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    jos kiinnostaa mun kuulumiset niin tuolta kokeneiden ketjusta voi käydä lukemassa, en viitti täällä masentaa muita. voi poistaa listalta.
  11. E

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Syssy ja Margit :hug: Olki :hug::'( perässä tullaan. Negasin, tosin sekin meni pieleen (meillä ei sitten mikään onnistu :headwall:) - maanantaina jo alkoi menkat (ihan kunnolla), eilen kuitenkin veritestissä hcg 37. Hoitsu sit totesi, et no jos sulla kerran on vuotoa niin et sä sit raskaana...
  12. E

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    toivorikas mulla oli kolmen päivän viljely joten nyt vasta PP5.
  13. E

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    :wave: Heip kaikki, siirryn tuolta kokeneiden pinosta tänne piinailemaan kun "omassa" pinossa on niin hiljasta... Tässä pikaiseen mun "tekniset tiedot": 9 punktoitua follia (24.8.), 8 solua, 6 kypsää, 4 hedelmöittyi, 3 jaksoi jatkaa jakaantumista ja 1 hyvä siirrettävä. 1 meni roskiin ja 1 jäi...
  14. E

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Voi itku syssy! :( Olisko sitten lääkärin syytä miettiä annettua ohjeistusta, jos muillakin on mennyt väärin? Nuo lääkkeet kun ei ole mitään halpojakaan, että siltä kantiltakin tosi ikävä juttu. No toivottavasti tämä tuottaa jollain kierolla tavalla onnea teidän seuraavaan yritykseen...
  15. E

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Risis :p;) Miimi tervetuloa takas :hug: (tiiät kyllä) ja onnea tuoreelle aviovaimolle! :flower: Ihan pikaisesti vaan ).( (kun istuksin vielä töissä): 9 punktoitua follia, 8 solua, 6 kypsää, 4 hedelmöittyi, 3 jaksoi jatkaa jakaantumista ja 1 hyvä siirrettävä. 1 meni roskiin ja 1 jäi vielä...
  16. E

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    nehma :hug: Risupesä - mitämitä, miten järjestyikin noin nopeasti asiat parempaan suuntaan??:) Lumipuu, onnea kyytiläisille! :heart: Ja Sannuli kovasti jo odottelen sulta siirtokuulumisia? Toivottavasti kaikki on hyvin? Oma napa on saanut olla (vihdoin) rauhassa pari päivää, kun...
  17. E

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Pikainen tiedote omista jutuista - tulin just ultrasta, folleja oli vasemmalla 5 ja oikealla 3 kunnollista ja 2 pienempää. Punktio tiistaina 24. päivä ja siirto ilmeisesti perjantaina 27.9. Tyyne73, MAHTAVAA!!! Risupesä, voimia sulle ja toivottavasti saatte miehen kanssa jotenkin...
  18. E

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Sannuli samoissa mennään tosiaan! Mulla ei ole mitään "väliultria", julkisella kun olen - maanantaina on labrakontrolli ja jos ei siinä oo mitään poikkeavaa niin sit on seuraava (ja viimenen) ultra ens viikon perjantaina, silloin sit päättävät punktiopäivän joka on ma/ti/ke vko 34. 150iu...
  19. E

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Joups, jotta ette Risis ja Lumipuu ihan kaksin täyttäisi tätä ketjua niin päivittelen omiani tänne väliin :) Mulla oli eilen nollaultra, lääkäri oli ilmeisesti just tullu lomilta kun oli niin hyväntuulinen. Ei kommentoinut ultraa mulle mitenkään, joten kai siellä oli kaikki niin kuin pitää...
  20. E

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    :wave: Hei vaan kaikki, täällä ollaan taas! Puolen vuoden lomailu täältä (hoidoista, ei teistä :)) teki ihan uskomattoman hyvää. Nyt on rumba taas käynnissä, Synarelaa on sumutelu reilu viikko ja punktio on suunnitteilla viikolle 34. Saas nährä kuin käy - sumut laittaa mulla mielialat ihan...

Yhteistyössä