Hakutulokset

1. T

+++++VIIDENNESTÄ HAAVEILEVIA+++++

Uusi viidennestä haaveileva tulisi mukaan =) Ensiksi onnea CrystalBlue! Eli olen 31v. ja lapset on 11v, 9v, 3 1/2v ja 6kk. Kovasti jo vauvakuume vaivaa vaikken ihan vielä raskaaksi haluaisi, puolen vuoden päästä sitten :) Meillä on kans taustalla keskenmeno ja minulla lievä PCO joka...
  2. T

Hiustenlähtö raskauden jälkeen

Luontaistuote kaupasta saa Piimax-merkkistä tuotetta. Sillä saa hiustenlähdön loppumaan tai ainakin huomattavasti vähenemään. Voi syödä jo ennaltaehkäisevästi. Ihotautilääkäri on ohjeen tutulleni antanut ja tiedän monta joita on auttanut. Tietenkin voi olla että joillekin hiustenlähtöön ei auta...
  3. T

<3Tammivauvat helmikuussa 2010<3 (Vielä odotellaan viimeisiä syntyväksi)

Onnittelut kaikille vauvan saaneille!ja Tsemppiä vielä kärvistelijöille, ei enää kauan niin ollaan kaikki jakauduttu =) Minä taidan kokeilla sinne kerhoon rekisteröitymistä, jos vaikka jossain vaiheesa kerkeis kirjoitella sinnekin. Kyllä tuo arki näyttää vievän mukanaan, mies lähtee su töihin...
  4. T

***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

Täälläkin on jakauduttu!! Eli poika syntyi 23.1 klo 10.27 paino 3570g,pituus 50cm ja pipo 37 cm. Syntyi vko 40+1. Synnytys käynnistyi peittojen heiluttelun jälkeen =) Synnytys oli helppo ja kaikenkaikkiaan kesti supistusten alkamisesta 9h 40min. Onnea muillekin vauvan saneille ja tsemppiä...
  5. T

Täällä kanssa ihan yhdessä koossa vielä :headwall: Alkaa jo ahistaa kun ei nuo supistukset koskaan riitä, olis mieluummin kokonaan supistelematta niin ei tarttis koko ajan kyttäillä jatkuuko vai ei. En ole yhtään valmistautunut siihen et yli menee, mut kovasti siltä näyttää. Ti oli nla, ja oli...
  6. T

Onnea kaikille uusille nyyttinsä saaneille!!! Täällä edelleen yhdessä koossa, alkaa jo luovuttaminen tulla, liityn sinne elokuun odottajiin minäkin. Aivan uskomatonta et näin pitkälle raskaus menikin kun ensin luultiin et tulee reilusti etuajassa.. Itsellä kova flunssa päällä, ollut jo pari...
  7. T

.. mut en olis jos saisin itse valita. Kovasti toiveita elättelen et ensi yönä tulis lähtö, nuorin on synytynyt 39+1 niin sais kyllä tämäkin jo tulla. Ei voi uskoa todeksi et tänään poksuu 39+0 kun niin monta viikkoa jo tuloaan tehny ja merkkejä antanu, en olis ikinä uskonu näin pitkälle olevani...
  8. T

Eilen kirjoitin pitkän tarinan joka hävisi tietysti bittiavaruuteen,joten koitetaan uudestaan.. Ensiksi OIKEIN PALJON ONNEA KAIKILLE VAUVANSA SAANEILLE!!!! Aivan mahtavaa ollut lukea teidän synnytyksistä ja vauva-arjesta. Voimia kaikille kärvistelijöille ja itsekin kuulun samaan porukkaan...
  9. T

***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

ENIELLE tsemppiä matkaan! Täällä alkanut öisin supistella, viime yönä supisteli klo 2-5.30 ja sitä ennen kivut sekoittui uneen. Otin särkylääkettä ja sain noin tunnin nukuttua kunnes alkoi uudestaan. Soitin äitipolille josko olisin päässy tilanne arvioon ku koko lantion seutu on kuin...
  10. T

***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

Ja muillekin tonttunsa saaneille suuret onnittelut :flower: T: Talvivauva ja vaavi 33+1 Tammikuisista(oon aina käyny lueskelemassa teidän kuulumisianne ja Myräkän piina on ollut jotenki koukuttava =)
  11. T

***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

:heart: Ja POKS 32+0!!!! JA vaavi vihdoinkin raivotarjonnassa ja alhaalla :heart: Muut kuulumiset huomenna. Hyvää viikonloppua kaikille! Talvivauva ja vaavi 32+0 :heart: :heart:
  12. T

Paljon onnea koko perheelle!! :flower: JA paljon voimia pikku miehelle :heart: Toivottavasti kaikki menee hyvin :hug: Talvivauva ja vaavi 31+4
  13. T

Anteeksi kirjoitusvirheet :ashamed: Pinkgreen: toivottavasti ei ollut enne uni :laugh:
  14. T

Moikka! Ihanan jouluisen näköistä ulkona kun on lunta!! Kovasti ootte jo laittanu vauvan tavaroita valmiiksi, itse aattelin aloittaa vaatteiden pesun nyt viikonloppuna.. mitäs galluppeja täällä olikaan.. nlakortissa lukee G5 P3. Oon käyny terveydenhoitajalla nyt 4 kertaa ja nla lääkäri...
  15. T

:heart: POKS 29+0 enää viikko niin alkaa mullakin kolmosella.. =) PS. Käännyin ja kävinkin ottamassa sen rokotteen tänään.. saas nähdä oliko mitään hyötyä kun tauti jyllää jo epidemiana. Nyt on kyllä tosi kipeä käsi ja illan supistellut melkoisesti. Liekkö rokotuksella osuutta?? Kuulin että...
  16. T

Kiitos Enie uudesta pinosta :flower: Kovasti olette saaneet tekstiä taas, ite on jotenkin niin laiska ettei ole jaksanut kirjautua ja laitella kuulumisia vaikka lähes päivittäin oon koneella jotain tehny. Ihan kysyn; onko täällä enää ketään joka ei ole ottanut sikarokotetta?? Minä en ole...
  17. T

***TAMMIVAUVAT*** Lokakuussa (EKAT VAUVAT SYNTYNEET)

Heips!!! Pitkästä aikaa taas kirjottelen.. Hipkukalle ja perheelle oikein lämpöiset onnittelut, kyynelsilmässä olen teidän kuulumisia lukenut. Toivottavasti pienet voivat hyvin :) Oliko Millis rouviintunut, onnea siitäkin :flower: Tuohon masunympärysgalluppiin sen verran et mulla mitta...
  18. T

***TAMMIVAUVAT*** Lokakuussa (EKAT VAUVAT SYNTYNEET)

Mulla on 2007 vuoden tulot pienehköt koska olin sillo elokuun loppuun äippärähälla, sen jälkeen aloin tekemään keikkaa loppuvuoden.. Pitää toivoo et nyt olis tulot isommat sen 20% et sais ees vähä parempaa päivärahaa. Pitäs kaivaa 2007 verotuslappu jostain ja verrata tämän hetkiseen palkkaan ja...

Yhteistyössä