Heips!!! Pitkästä aikaa taas kirjottelen..
Hipkukalle ja perheelle oikein lämpöiset onnittelut, kyynelsilmässä olen teidän kuulumisia lukenut. Toivottavasti pienet voivat hyvin
Oliko Millis rouviintunut, onnea siitäkin :flower:
Tuohon masunympärysgalluppiin sen verran et mulla mitta 108cm, ja painoa tullut aivan liikaa, nyt jo 10kg rikki ja taitaa paljon vielä tulla kun nuo supistelut tekee liikkumisen niin huonoksi. Sairaslomalla oon ollut jo hetken ja olen varmaan äippäloman alkuun asti. Paikat hieman pehmentyneet oli lääkärin lausunto vastikään.
Masukki on hyvin vilkas ja älytön jumppa alkaa kun koitan käydä nukkumaan, tosin muutenkin on liikkeessä suurimman osan aikaa, välillä oikein sattuu, mutta kaikki liikkeet otetaan ilolla vastaan vaikka sitten hampaat irvessä. Perätarjonnassa edelleen on ja volttia tekee päivittäin, jännä kun sisarrukset kaikki olleet raivotarjonnassa jo vko 20-22 lähtien.. mut vasta viikolla 34 laitetaan lähete äippäpolille kääntöarvioon jos sillon edelleen perätarjonnassa on. Toivotaan et itestään pikapuolin kääntyis ja pysyis sitten siinä. Noista mielihajuista yms,musta on myös bensan ja muiden vastaavien haju aivan ihana! Ja riisikakut ja eukalyptuskarkit maistuu taivaallisen hyville. Jännä miten nuo mieliteot alkaa ja loppuu sitten yhtäkkiä..
Onko teiltä jo neuvolassa kysytty halukkuutta siihen sikarokotteeseen? Mulla siis eilen oli neuvola ja lääkäri eikä terkka eikä lääkäri ottaneet mitään puhetta koko asiasta, seuraava neuvola on vasta ens kuun puolessa välissä.. Olen itse rokotetta vastaanollut, mutta en nyt taas tiedä.. Liian vaikea asia päättää, kun molemmat vaihtoehdot ovat jollain tapaa huonoja. Mut siis neuvola kuulumiset muuten ok, hb edellen laskenut, täytyy koittaa sitä rautaa syödä vaikka tekeekin huonon olon ja mahan tosi kipeeksi. Sf mittaa ei nyt ottaneet, mutta pää oli tosi korkeella. Liikkeet tuntuu välillä ylhäällä kylkiluiden alla ja välillä aivan tuolla alhaalla, aivan kuin koittaisi potkia jalkaa ulos alakautta.
Pääasia et vaavi oli kasvanu hyvin.
Mut nyt hetkeksi happea haukkaamaan, hyvää viikonloppua kaikille tasapuolisesti!!
Talvivauva ja vaavi 26+0 POKS!!!! :heart: :heart:
Ps. vitsi miten paljon tässä ketjussa on ensimmäisillä jo viikkoja =)