Mude08: Vähän täsmennystä, eli osasit mennä tunnuksilla sisään Kelan sivuille, joten näet päätökset oman sivusi vasemmasta laidasta. Mulla ei ole vielä vanheimpainpäiväraha kohdassa mitään, mutta äitiysavustuksessa lukee että pakkaus tilattu.. 8.10 oon lähettäny hakemukseni ja päätös tuli 9.10.
Ja noista ohjelmista.. en ole suostunut katsomaan minkäänlaista synnytys-videoo tms
. En uskalla katsella edes neuvolasta saamaani helistin dvd:tä, koska se jakautui kolmeen osaan ja yksi niistä on synnytys. Mä haluan vaan oman kokemukseni sitten siitä.
BB:tä katselen sivusilmällä, tai silleen että voin käydä esim. suihkussa ohjelman ollessa päällä olohuoneessa (siis en näe olohuoneeseen suihkusta
).. tai sitten kudon vaikka villasukkia samalla. Luonto ei kestä että istuisin telsun ääressä vaan katselemassa telkkuu.. pitää saada aikaseksi silloinkin jotain.
Meikäläistä on alannu nyt sattumaan tuolta nivusista, enemmänkin vasemmalta puolelta. Taitanee johtua istumisesta, jota tulee päivän mittaan paljon.
27+2