Hakutulokset

1. T

***TAMMIVAUVAT*** Heinäkuussa

:heart:
  2. T

Zulu tervetuloa :flower: Itselläni ei ole iskiasvaivaa. Mutta minulla on yli liikkuvat nivelet ja varsinkin oikea SI-nivel aiheuttaa nyt ongelmia kun löystyy raskauden takia entisestään. Onneksi vaiva on ennen helpottanut mahan kasvun myötä. Tänään oli se kauan odotettu ultra; kaikki oli...
  3. T

Heipparallaa! Jenninho aivan ihana masu!!! Mullakin alkaa olla jo näkyvissä, onhan tämä jo neljäs.. tänään sain ostettua mamma caprit ja -mekon. Odottelen kovasti et saan omat mamma vaatteet kaverilta takaisin, kohta alkaa olla niille käyttöä ja onneksi hän saa vauvan näinä päivinä. Huominen...
  4. T

Petitelle suuren suuri :hug: , toivotaan et todellakin on vaan väärä hälytys. Itsellä on vasta pe tuo ultra tulossa ja nyt on alkanut pelottaa jos kaikki ei olekaan hyvin, ja mulla pe 13+0 jolloin ultra vasta tehdään.. mut pitää koittaa olla stressaamatta etukäteen, mut tiiän et yöunet jää...
  5. T

6. T

Pariin päivään en oo koneella kerenny käydä ja olikin mukavasti tullut tekstiä =) MEillä on kastettu kaikki lapset ja kastetaan varmaan nytkin,mut yhtään ei oo mietitty kummeja valmiiksi, itseasiassa ei tule kovin montaa ehdokasta edes mieleen näin äkkiseltään.. Mulla näyttäisi alkavan 4 äivä...
  7. T

Paljon oli taas parissa päivässä tekstiä tullut, hyvä niin. Vaunuista oli ainakin puhetta. MEillä on tuon nuorimman jäljiltä BRIO:n yhdistelmät ja ovat kyllä tosi hyvät olleet. Asumme myös maalla ja hyvin on päästy liikkumaan niin asfaltilla kuin maastossakin. Vaunuissa ei ole heittoaisaa...
  8. T

9. T

10. T

Yhteistyössä