Hakutulokset

1. T

***TAMMIVAUVAT*** Heinäkuussa

:heart: Ja POKS! talvivauva ja vaavi 11+0 :heart:
  2. T

Merkkaan :heart: Pingulille peukut pystyssä että kaikki on ok. Tulehan sitten kertomaan kuulumiset.Palaan palstalle myöhemmin. talvivauva+vaavi 10+6
  3. T

Nyt tuli kauan odotettu np-aika,mut on vasta 17.7 jolloin mulla rv 13+0, eli tosi myöhään. Tuli vaan mieleen noista neuvola lääkäreistä et täällä päin ei ole kuin yks lääkäri vko 26. Muut käynnit joutuu maksamaan normaali käynti maksun eli kun minä huomenna meen niin se on ylimääräinen käynti...
  4. T

:heart: merkkaan, palailen myöhemmin. Olotila heikotusta ja väsymystä.. nyt lepäämään. -talvivauva&vaavi 10+5
  5. T

***TAMMIVAUVAT*** Kesäkuussa

:'( :hug: kaikille nyyttinsä menettäneille. Paljon on huonoja uutisia taas tullut, niitä ei kyllä olis enää kenellekään toivonut. Paljon on taas tekstiä tullut muutamaan päivään enkä kyllä millään muista josko olen jo johonkin kommentoinut. Tuo doplerin hankkiminen on mullakin ollut...
  6. T

Pipranelle suuren suuri :hug: peukut ja varpaat on pystyssä. HAlit myös muille niitä tarvitseville. Paljon olette taas tekstiä saaneet aikaan =) Olen koittanut elää normaalisti ja tehdä asiat niinkuin ennen, tosin vointi on rajoittanut jonkun verran.. eniten ehken harmittaa kun en ole päässy...
  7. T

Pipranelle :hug: toivottavasti kaikki on hyvin. Kestoja oon miettiny josko kokeilisi, muilla en ole kokeillu aikaisemmin. Hankintoja ei juurikaan tartte tehä kun kaikki on valmiina nuorimmalta paitsi kantoliinan haluaisin. Muuten olo on pysynyt samanlaisena, välillä etoo välillä ei...
  8. T

:heart:
  9. T

10. T

:hug: kaikille tarvitseville ja onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! Nyt vielä kaupankautta jussin viettoon, joten oikein mukavaa ja hyvävointista juhannusta kaikille!!!JA mimonmamille oikein mukavaa reissua rapakon taakse! talvivauva ja vaavi 9+0 POKS!!!!! :heart:
  11. T

Päkä83 :hug: Paljon olitte taas kirjoitelleet =) Näin lomalla ollessa tuntuu ettei kerkee kirjautumaan koneelle kun aina vaan lukaisen kuulumisenne. Eilinen oli kaikkein huonoin päivä tähän asti siis voinnin suhteen, tänään tuntuu ainakin vielä paremmalle. Väsymys tuli takaisin.. Joku uusi...
  12. T

Moi kaikille mammoille! Lämmin päivä tänään, jospa ei taas yöllä ukkonen olisi. Viime yö meni aika pitkälti valvoessa kun pelkään niin paljon ukkosta ja kun jyrisi niin ei puhettakaan et olis uni tullu. Mut onneksi sain nuorimman kanssa päikkärit nukuttua. Muutoin huono päivä voinnin suhteen...
  13. T

14. T

15. T

Marjutille oikein iso :hug: !! Voimia ja onnea uuteen yritykseen :flower: . Ihania uutisia onneksi suurimmalla osalla ultrista. Enie aivan ihania kuvia olit laittanut :heart: :heart: . Itsellä öklötys jatkuu söi tai olen syömättä. Kuitenkin syötävä vähintään 2 tunnin välein, niinpä painoa...
  16. T

17. T

En olekaan sitten eka kerran jälkeen kirjoitellu,mut olen koittanu pysyä teidän kuulumisissa perillä. Iltaisin olen ollu niin poikki etten ole yksinkertaisesti jaksanu alkaa näpyttelemään.. Onnea kaikille uusille ja halit niitä tarvitseville! Paljon tosiaan on tammivauvoja tulossa ja niin moni...
  18. T

***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

Eli olen 30v. Sairaala KYS la. vauva laskurin mukaan 22.1. ja 4 tulossa. Yhden Km:n olen kokenut ennen kolmatta lasta, joten myös minulla se pelko kytee ja vahtaan omia tuntemuksia vähän liiankin tarkkaan. Tuon kolmosen odotus lähti alkuun Terolut+Clomit yhdistelmällä toisesta kierrosta. Nyt...
  19. T

Neljännestä Kuumeilevia vol2

Moikka kaikille! Minun piti eilen kirjautua tänne,mutt kone ei toiminut. Niinpä kerkesin tänään jo plussata ennen ku kirjauduin sisään. Mutta aattelin kuitenkin vähän kertoa itsestäni jos vaikka vähän aikaa voisin täällä teidän kanssa kirjoitella, tuonne odotus puolelle on niin korkea kynnys...

Yhteistyössä