momentti Minä lopetin polttamisen reilu vuosi sitten ja söin vielä nikotiini purkkaa kun aloin odottamaan. Mutta heti kun olin ekassa lääkäri ultrassa rv 6 jotain niin kysyin onko nikotiini purkasta haittaa, niin lääkäri sanoi että parempi se kun polttaa, mutta parempi kokonaan ilman.
Niinpä menin kauppaan ja hain tavan purkka pussin ja siihen jäi.
Minulla tuossa toimi motivaattorina nuo kaksi pientä tuolla masussa. En halua heille mitään haitallista "syöttää" ja niin tupakka, alkot kuin korvaushoidotkin on sellaista mistä kyllä pääsee eroon jos itse haluaa. Pitää vaan lopettaa se oman hyvän ajattelu ja ajatella vauvan / vauvojen hyvää. Joo, tulee nyt kamala paasaus, mutta itse lopettaneena tiedän ettei se mahdotonta ole jos vain haluaa lopettaa. Kannattais varmaan kysäistä lääkäristä kans apuja jos tuntuu ettet itse pysty omalla päätöksellä lopettamaan.
Meillä tämä oma neuvola lääkäri on kans niin tupakan vastainen ihminen että sieltä on useampi odottava tullut itku silmissä ulos jos polttaa vielä ja se hänelle on selvillä. Se ei ehkä ole se oikea asenne, mutta toisaalta voihan se toimia shokki hoitona...,ehkä en tiedä.
Mutta tsemppiä sinulle, helppoa se ei ole, mutta siihen kyllä tosiaan pystyy jos haluat oikein tosissasi, ja mieti sitä vauvaa masussasi.
Kestot En ole koskaan innostunut ajatuksesta enkä varmaan nytkään ala edes kokeilemaan.
Lily Minäkin huusin juhannuksena emmaljungat huutiksesta. Eilen etsin kaukaloita mutta on niin kovat pyynnit että oralta sai uudet samaan hintaan niin tilasin sieltä kaukalot vauvoille eilen.
Häkkisänkyjä olen kans kytännyt mutta ei siellä minusta oikein ole tarjontaa. Sitten jos olis joku niin se on pääkaupunki seudulla ja pelkkä nouto, ja saattaishan tuo matkahuollon kautta sitten jo maksaa saman kuin uusi.
Eli näillä näkymin häkkikset kans menossa uutena hankintaan.
Pitää vielä jossain vaiheessa laittaa tännekin sitten osto ilmoitus jos ei ole jo ostanut niitä sänkyjä uutena.
Kissa varmaan valtaa turvakaukalot kunhan ne tulee...ehkä tällä viikolla jo kun toimitus oli 1-3vrk ja saahan nähdä miten vaunujen käy kun nekin yleensä on kissoja kiinnostaneet ja tykäneet siellä kopassa nukkua kun vaunut olleet sisällä. Siis meidän kissa on vain sisä kissa.
Ja meillä ei ole ulkovarastot lämpimiä, vaan on vain aittarakennus, vanha navetta ja liiteri niin ei niissä viitti säilyttää vainuja kun aitassakin on hiiriä ja navetassa rottiakin niin...
Tänään on heti aamusta taas huonompi olo
Eilen olikin puhti päivä ja sai kaikkea pientä aikaiseksi. Värjäsin mm. hiukseni pitkästä aikaa. Viimeks helmikuussa käynyt kampaajalla, en ole mikään innokas siellä ravaamaan kun ei jaksa istua niin kauatta siellä. Pitkien hiusten helppous tietty kun ei tarvi olla koko ajan leikkaamassa.
Vieläkö teillä muuten on mielitekoja? Minulla ne on tavallaan hiipumaan päin, mutta nyt alkaa tuntua ettei jaksais syödä ollenkaan. Tosin eilen kun oli tortilloita niin niitä kyllä mielellään söi pari mutta muuten tuntuu päivällä ettei maistu mikään.
Ainoat viime hetken mieliteot on juhannukselta leipäjuusto ja greippi mehu. No, sunnuntaina kun meni kauppaan niin tietty ei ollu kumpaakaan kaupassa. Eilen sitten ostin greippi mehua, mutta leipäjuustoo ei enää tehnytkään mieli.
Mulla näitä mehu himoja kun aiemmin yhdessä vaiheessa oli pakko saada taasen appelsiini mehua.
Joko te olette uskaltaneet hommailla mitenkä tavaraa? Meille tosiaan ne vaunut tulossa ja eilen tilasin ne kaukalot oralta, ja sitten on bodyt molemmille. Ei muuta. Jotenkin toisaalta tuntuu että uskaltaako sitä hommata kun kaikki pitää tuplana hommata, vai pitäiskö vielä odotella. Kun taas toisaalta sitten tuntuu että pakko niitä on hommailla, ettei sitten jää viime tippaan kun ei tiedä missä vaiheessa joutuu osastolle sitten kokonaa. Lääkärin sanoissa loppuaika osastolla, niin en oikein osaa hahmoittaa että mikäköhän se loppuaika sitten mahtaa olla.
Jos se on niin kuin esikoisestakin että 2kk niin sittenhän siellä olis lokakuun lopusta
Kamalaa, ei pidä edes ajatella kun sittenhän sinne ei ole kuin n.3kk!
Nyt tulee taas Runebergin kirje joten nyt ottamaan vitamiinit ja vielä jos hetken pötköttelis sohvalla ennen kun tytöt herää kolistelemaan.
Aurinkoista tiistaita kaikille.
Enie + Nörtti ja Hissu 13+0