Hakutulokset

1. T

päivän rv-pino

24+0 :heart: :heart:
  2. T

***TAMMIVAUVAT*** Lokakuussa (EKAT VAUVAT SYNTYNEET)

Pitkästä aikaa vois jotain itsestä ilmoitella. Lähes päivittäin oon kyllä sivulla käyny,mut en ole jaksanu kirjotella juurikaan. Täällä myös kovasti edelleen väsyttää, mut mulle tämä tilanne on outo koska oon edelleen töissä mitä en ole koskaan aikaisemmin näin pitkälle ollut. Eli pistän...
  3. T

***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

Pitkästä aikaa moikka kaikille! Olen kyllä läynyt lukemassa tekstejä ahkeraan, mutta ei ole ollut aikaa kirjotella. Meillä oli rakenne ultra viime to ja kaikki oli hyvin. Paino oli 370g. Ja hyvin hyvin virkeä poika :heart: Onnea myös muille jotka saaneet ultrassa hyviä uutisia! Meillä...
  4. T

:heart: :heart: :heart: :heart: Talvivauva ja vaavi 20+4, enää 2 yötä rakenne ultraan!
  5. T

Pikaisesti POKS!!!!! Ihania ultra kuulumisiamonella,itsellä se vasta ensi viikolla. Noh, odottavan aika on pitkä... Mutta nyt töihin valmistautumaan..Plaah.Onneksi on jo perjantai ja työajan lyhennys päivä =) talvivauva ja vaavi 20+0 :heart: :heart: :heart: :heart:
  6. T

***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

:heart: Pikainen tervehdys! Tervetuloa uusille =) Täällä liikkeet ovat nyt viikon tuntuneet selvästi käteen, mies ja lapsetkin siis jo tunteneet ne. Moni on saanu jo tulokkaan sukupuolen selville, ihanaa. Itsellä pitää vielä odottaa lähes 4 viikkoa, harmittaa.. Massu on jo melkoinen pallo...
  7. T

PETITELLE paljon voimia :hug: :hug: :hug: :hug: :heart: :'(
  8. T

:heart:
  9. T

:heart: POKS 17+0 :heart: Nyt on niin kiirus, palaan paremmalla ajalla. Hyvää viikonloppua kaikille mammoille ja vauvoille!!! Talvivauva ja vaavi (nyt on ollu tyttöolo.. mut välillä kyllä poikaolokin.. :) aikaisemmin on aina ollu ihan selkeesti sellainen olo mikä on pitänytkin paikkansa...
  10. T

Heips! Kiitoksia OYS tiedoista :flower: Huomen aamulla olis taas tarkoitus lähtee oulun suunnalle katsomaan paria taloa, menee koko päivä kun täältä on matkaa reilu 3 tuntia suunta. Mut ei haittaa, oon nyt jotenki syttyny uudella innolla etsimään kotia meille =) Petitelle jaksuja tulosten...
  11. T

12. T

Moikka kaikille! Enie kiitokset uudesta pinosta :flower: Tervetuloa uusille! Petitelle voima :hug: :hug: Täällä on myös aivokapasiteetti minimillä enää käytössä ja samoin käsistä tippuu tavarat. Mulla on myös näin ollu kaikissa odotuksissa, kieltämättä nyt tuntuu et vielä pahemmin...
  13. T

14. T

***TAMMIVAUVAT*** Heinäkuussa

Moikkelis koikkelis! Tänään oli neuvola, tai siis oikeesti olisi ollut eilen, mutta menin vasta aamulla sinne ja heti tajusin et olen vääränä päivänä liikkeellä.. :( Onneksi terkalla oli aikaa ottaa minut nytkin vastaan. Mulla oli siis vasta toinen neuvola ja seuraava on syyskuun puolessa...
  15. T

Ihania masukuvia ootte laittanu :heart: Paljon on taas juttuja tullut, palailen niihin paremmalla aikaa. Talvivauva ja vaavi 14+5
  16. T

Kiitos!! JA POKS!!!!! talvivauva ja vaavi 14+0 :heart:
  17. T

Heippa! Niin sitä on taas tultu vanhemmaksi, jos ENIE viitsisit päivittää mulle tuonne ikä olis nyt 31v :| Tässä on kaikkea muutaman päivän sisään tapahtunut, meillä mahdollisesti muutto työn perässä Ouluun tulossa parin kuukauden sisään, toisaalta olis ihan kiva, toisaalta ei. Jotenkin...
  18. T

Taas on paripäivää menny ilman kirjottelua. Tosi nätti kastemekko Hipkukalla tulossa =) Miltsulle onnea uudesta odotuksesta, paljon tarrasukkia pienelle että matkassa pysyy :heart: Mulla mielitekona myös mansikat, niitä on tullu syötyä päivittäin. Muuten ei oikein ole mitään mikä erityisesti...
  19. T

*Petitelle iso :hug: . Itsellä tänään alkoi työt 6 viikon tauon jälkeen, muuten ihan hyvin meni mut oon nyt aivan poikki, siispä nyt nukkumaan. talvivauva+vaavi 13+3
  20. T

:heart: :heart: :flower:

Yhteistyössä