Lueskelin silmät ristissä tekstejä, unille nyte!
Ehkä tarkastan huomenissa, että mitä mä luinkaan
Iita ja pikku-Muru 16+2 :heart:
Ehkä tarkastan huomenissa, että mitä mä luinkaan
Iita ja pikku-Muru 16+2 :heart:
Meillä oli esikoisella tuollainen kaukalopussi. Ja voin ehdottomasti suositella :wave: Todella kätevä, jos lapsi joutui hetken odottamaan kun itse puki talvivaatteita, saattoi avata pussin auki, jolloin ei vauva ihan tukahtunut. Samaten pitkillä automatkoilla, kun auto lämpeni, oli hyvä hiukan avata. Nopeutti tosissaan pukemista.Alkuperäinen kirjoittaja zaara:Meinaan ostaa myös turvaistuinpussin, toisen saan käytettynä. Se varmasti helpottaa pukemista ja on turvallisempaa kuin paksu toppapuku.
Jos sinulla on huonot muistot edellisestä synnytksestä, niin eikö pelkopolin kautta ole mahdollista päästä käymään, myös uudelleen synnyttäjät. Meilläkin päin on tutustumiset lopetettu, mutta pelkopolin kautta voi päästä, jos siihen kokee tarvetta. Kannattaa kysyä neuvolassa, jos asia vaivaa.Alkuperäinen kirjoittaja Tica:SYnnytysairaalaan tutustumisessa olisin käynyt, mutta ne on Oulussa tauolla säästösyistä johtuen... Vaikka olen jo kerran synnyttänyt, olisin halunnut käydä siellä nähdäkseni miten reagoin paikkaan. Nimittäin jo synyttäneiden osaston ohi kävely aiheutti ahdistuksen... se oli se sairaalan haju mikä toi muistot mieleen!
Tuntuu, että tosi myöhään jos vkolla 38 viimenen kerta! Mutta pitänee kysellä neuvolassa seuraavalla kerralla, että mikä täällä on käytäntö.Alkuperäinen kirjoittaja Pinguli:JOKU KYSELI
Koskahan alkaa synnytysvalmennukset yleensä? Tai millä nimellä ne nyt ikinä onkaan.. Unohdin neuvolasta tuosta kysyä eikä ole siitä mitään aiemmin kyllä kerrottukaan. Kai niitä yleensä järjestetään?
Mulla esikoisen kanssa synnytysvalmennukset alko jotain viikol 35 tms viimenen kerta oli viikolla 38 muistaakseni.