Kirjoita tänne vain niin paljon ja mistä vain haluat. Pura huolet ja ajatukset :hug: Keskustelupalstoissa on se hieno juttu, että jos jotakuta ei kiinnosta tai ei halua lukea jostain aiheesta hän voi hypätä yli. Reaalimaailmassa joutuu sanomaan kesken toisen puheen, ettei kiinnosta. Ja ne jotka lukevat ja haluavat kommentoida, voivat netissä omaan tahtiinsa kommentoida Ja vaikka minäkään en aina jokaiselle kommentoi, mukana elän silti ja ajatuksia ainakin monet kirjoitukset herättää.Alkuperäinen kirjoittaja Tylsä pistin:vaikka tiedänhän minä, että taidan rasittaa mieheni lisäksi koko ystäväpiiriäni ja teitä näillä jatkuvilla epäilyksilläni/oireillani...
...mutta kun ei oikeesti kohta oo ketään jolle puhua...
Ilman muuta sopii joukkoon, tervetuloa vaan Wau mikä yllätys vaaviAlkuperäinen kirjoittaja Huiskahäntä:Hei! Vieläkö sopii joukkoon?
Meillä on tulossa yllätysvauva! Olen tiennyt raskaudestani vasta reilut pari viikkoa, ja raskaus on jo 17-19 viikolla! (tarkat viikot selviävät Oysissa ultrassa, nämä on tk:n ultralla tehty arvio)
Vauva on meille neljäs. Edelliset lapset ovat syntyneet 9/05 (tyttö) 11/06 (tyttö) ja 6/08 (poika) Vilinää täällä siis riittää...
Olen 27-vuotias, mies on 35-vuotias ja asutaan Oulun seudulla.
Nyt alkoikin nuorimmainen metelöidä, joten täytyy mennä kotihommiin ja sitten kauppaan!