talvivauva, tervetulloo vaan tänne ouluun! =) tai me nyt ei ihan oulun puolella asuta mutta kummiski tässä 15 km päässä...
Kiitokset kaikille tervetulotoivotuksista =)
Eilen oli mulla se lääkäriaika supistelujen takia. Tarkisti kohdunkaulan tilanteen ja kaikki oli ok, eivät onneksi kypsytä paikkoja
Kirjotti kuiten vielä sairaslomaa ens viikon loppuun ja käski ottaa iisisti. Sydänäänet kuulu edelleen hienosti, 150 luokkaa jupsutti niinku ennekin :heart:
Vertailin tuossa esikoisen äitiysneuvolakorttiin niin tuntu että oon ravannu terkalla ja lääkärissä koko ajan... Niin ne vaan odotukset on erilaisia!
Maha on kasvanu sen verran että kaikki farkut ja osa tiukemmista housuista ahistaa sen verran ettei niitä pysty pitämään, pitäis viikonloppuna raahautua kirppareita kiertämään, josko sieltä jotain löytyis... Fiksuna olen myynyt kaikki entisen äitiysvaatteet... :ashamed:
Muutenki tän uuden vauvan kanssa melkein kaikki isommat hankinnat menee uusiksi, esikoiselle nimittäin vaunut ja pinnasänky oli lainassa sukulaisilta jotka nyt tarvii niitä ite. Ja turvakaukaloki myytiin... :snotty:
Alkaa jo nyt hirvittää mitä tämä meidän 3 vee prinsessa sanoo uudesta vauvasta...
On nimittäin melko änkyrää sorttia ja tottunut olemaan huomion keskipisteenä... :ashamed: Ens viikon tyttö on vielä kotona, sitten perhepäivähoitaja palaa lomiltansa ja alkaa taas "normaali" rutiinit, heinäkuu ollaan keploteltu sukulaisten turvin niin ettei tarvinnu tyttöä viedä uppo-outoon vara-hoitopaikkaan.
Mutta nyt välipalaa pöytän, josko itelleki jotain sais alas. Tein aamulla maitopohjaista puuroa jota erehdyin iteki syömään, sekös alko oksettamaan... :x Alkuraskaudessa alko kauhea ällötys kaikkeen maitotuotteisiin, eivät vieläkään meinaa pysyä sisällä..
Helteisin terveisin Katti + vaavi 15+0 :heart: