Hakutulokset

1. L

<3Elokuun Epelit 2012<3 TOUKOKUU

Tullut taas vain lueskeltua,mutta ei oo tullu kirjoteltua:ashamed: Äippäpaketin hain viime torstaina.Aina yhtä mukava sitä on penkoa:) Muutamia kivoja lisäyksiä tullu sitte viime paketin:) Ja muutenki tykkäsin väreistä ym.Onhan ne toki kelan sivuilla ollu kuvina,mutta eri juttu kattoa sieltä ku...
  2. L

||Elokuun Epelit 2012||HUHTIKUUSSA<3

Ei oo tullu pitkään aikaan täälä käytyäkää.Mulle vois päivittää ton la ajan 10.8.,kun se vähän muuttu ekassa ultrassa.Poikalupaus on annettu rakenneultrassa:)<3
  3. L

~elokuun epelit 2012~

Hei mikä se kerhojuttu on?Mäki voisin liittyä jos huolitaan mukaan?:)
  4. L

~elokuun epelit 2012~

Haleja vuotojen kans painiville. Tänään piti tehä viä yks r-testi joka oli kaapis,kun pariin testiin tulleet viivat ollu vähä hailuja.Oli se viiva vahvistunu viimeks tehdystä:):heart: Mulla on sellanen luulo et tämä raskaus ei oo ihan niin pitkällä mitä neuvolan laskujen mukaan,kun menkkakierto...
  5. L

~elokuun epelit 2012~

Flunssa riepoo viäki,kyllä on sitkeetä. Nyt on alkanu kuvotus,mut en tiä johtuuko flunssasta kun on niin räkänen olo vai sit raskaudesta. Alavatsas on menkkamaisia kipuja/juilintaa,niin oli ekaski raskaudes.Mut silti miettii et onko kaikki hyvin.Mitää vuotoo ei oo ollu. Mulla on kaapis viä yks...
  6. L

~elokuun epelit 2012~

Täälä yks uus ilmottautuu mukaan:) Eka haalea plussa ti aamulla ja tänään päivällä toinen haalea plussa,mutta plussa kumminki:) Toivotaa et se viiva siitä vahvistuu:) Oireita ei kauheesti oo ja nyt oon kovas flunssas niin on muutenki ällö olo jo siitä johtuen. Muille kertomisesta. Viimeks...
  7. L

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

Tänään tein taas testin kun postis tuli jokka tilasin,enkä malttanu olla testaamatta:D Eli tiistaina aamupisusta sain haalean plussan ja tänään päiväpisusta haalean plussan,mutta selvä plussa kumminki:):heart: Mutta nyt alko jännittää kun sulla Hömpi on tollanen tilanne että kuinkas ittelää ny...
  8. L

Hömpi Onhan tossa parissa päivässäkin jo eroa,viiva on vahvempi.testaat vaan viä uudestaa muutaman pvän päästä.Ja viimestää nyt sit tk:s selviää. Mä kans vähä odottelen ja testaan vielä huomen aamulla josko viiva olis vahvistunu.Olettaen et testit tulee tänään postis:D Nöhvi pahoittelut...
  9. L

Neiti näpsän äiti no mulle iski kans flunssa,eilen alko tuntua ja tänään on röörit ihan tukos:) Toki on ollu jo viime vkolla semmonen tuntu et olis flunssa tulos ja töis on ollu stressiä ja nyt kun oli useempi vp tässä ja ku stressi laukes niin flunssa varmaa pääsi nyt sit hyökkään.Meinaan kans...
  10. L

Kiitos varovaisista onnitteluista!:) Ja varovaisella mielellä oon itekki liikkeellä vielä. On se jännä kun ei voi uskoa todeksi,mutta odotan nyt viikonloppuun niin testaan sit viä uudestaan.On tämä kans ku on niin ilonen et tekis mieli kertoa kaikille asiasta,mut silti ei uskalla viä iloita ku...
  11. L

Täällä taas,oon viettäny vähä hiljaiseloa,ei tullu tänne kirjotettua nyt muutamiin päiviin.Oon kyl käyny lukemas teidän kirjotuksia,mut en oo saanu aikaseks kirjottaa,tai no ei oo oikeen ollu mitää kirjotettavaakaa. Tänään tein aamupissistä r-testin ja nyt kp 38/31 ja ...sieltä tuli haalea...
  12. L

No niin kp 34/31 vois muuten päivittää listaan ku siel näkyi olevan yhtä edellä:) Niin ei menkkoja ja tänään testasin negan :( Menkkamaisia tuntemuksia.. Kattoin vanhaa kalenteria niin viime raskaudes eka plussa,haalea kp 35/31-33. Että mä en viä luovu toivosta:) Tämä menee ny epätoivosuuden...
  13. L

Pikanen käynti.Jaksuja tarvitseville!:hug: Toivotaan et tähän harmauteen ilmestyis nyt muutamia plussia :heart: Itellä kp 31/31 ja menkat viä pysyny pois.Testiä en uskalla/viitti viä tehä.Kai ne sieltä kumminki alkaa..Katotaan nyt.
  14. L

En oo kyl yllytyshullu,mut tämä on vissiin asia erikseen:laugh: Miten mieli voiki olla sellanen et vaik hyvin tietää et ei ehkä kannata testata niin nuo jalat menee sinne kaapillepäin ja kädet ottaa sen sieltä hyllyltä ja taas matka jatkuu kohti vessaa ja ku teko on tehty niin ottaa päähän...
  15. L

No niin sorruin ja tein sen herkän testin ja niin puhdas nega kun olla voi :'( En nyt sit tiä menikö tälläki kertaa sitte ohi...mutta odotellaa nyt niitä menkkoja jos ne kurvaa paikalle josai vaihees..:( Itku tuli :'(
  16. L

Niin tosiaan mä vaan puhun testaamisesta,mutta edellyttäen että ne menkat ei ala:):) Koko ajan aattelen et kyl ne sieltä kumminki alkaa.Kyllä on vaikeeta yrittää olla testaamatta:D,mutta kun kun ei uskalla:D Nega se kumminki on..:) Ei oo helppoo:D Kiitos tsempeistä!:) Pidetään nyt peukut...
  17. L

MeaMinnis:Toivotaan!:) Hömpi:Ehkä se plussa sieltä viä pärähtää,kun oottelet muutaman päivän!Itellä nyt vähä sama tilanne..:) Nöhvi:Täytys yrittää nyt ens viikkoon jaksaa odotella.Kaikkein paras kun testais vasta ens vkon loppupuolella.Nytki kaks testiä plttelee tua kaapis.Toinen on herkkä ja...
  18. L

Krumeluu Oo vaan äänessä!:) No tänään ne hermot sitte petti töiden jälkeen :laugh: Elikkä tein tänään testin kp 25-26/31 ja negahan se oli :( Mutta toivon et oli vaan liian aikasta kun ei tosiaan viime raskaudeskaa näkyny plussa aikasin vaan aika myöhään vasta.Melki tiesinki et nega...
  19. L

Nöhvi:Kiitos!:) Lumi puolikaima oli aika hyvin sanottu :laugh: Kiitos tsempeistä!:) Nyt kp 25/31,oli pakko toissapäivänä testata,mutta negahan se oli.Ja melki arvasinki ku on kuitenki aika aikasta ja viime raskaudes kunnon plussa tuli vasta jotai kp 33-34,et ei sillonkaa kovin aikasin näkyny ja...
  20. L

Oon ollu parin päivän reissulla ja tänne oliki sillä aikaa tullu paljo kirjotuksia jota sai lueskella:) Pahoittelut Diisselikissa ja Lumi:hug: Murmis: Voi harmi,mutta ei oo viä toivo menetetty jos menkat ei oo alkanu.Toivottavasti ne ei sit tuukkaa!:) Itellä nyt kp 23. Alavattas ollut nyt...

Yhteistyössä