Hakutulokset

1. L

Ekat raskaus oireet??

Täällä nyt menossa rv 6+1 :heart:
  2. L

Ekat raskaus oireet??

Kiitos paljon! :) :heart: Nyt ehkä vähä on tuntemukset hellittäny,mutta viäki kyllä on.Ne on nyt kestänyt 5pvää..mutta hyvä kuulla että ne voi kestää viikkojaki..kaikki kun on aivan uutta:) Tein viä eilen toisen testin kun ei meinaa todeks uskoa,mutta kai se on jo uskottava ku kahdes testis...
  3. L

Ekat raskaus oireet??

Mulla on viäki menkkamaisia kipuja/tuntemuksia..kaunko ne yleensä voi kestää..?
  4. L

Ekat raskaus oireet??

Mä en voi uskoa tätä todeksi...mä plussasin tänään :) :heart: Viiva oli vähä hailu,mutta selvä plussa...selvät 2 viivaa...mä aivan tärisen vieläki.. =) Mutta teen silti testin vielä varmuudeksi loppuviikosta...ku en voi uskoa ollenkaan..:)
  5. L

Ekat raskaus oireet??

Nyt kp34/31-33 eikä menkkoja näy.Yöllä oli tosi kovat "menkka" kivut,ja päivälläki vähä,mutta ei oo näkynyt.Joku jolla on ollu ennen plussaa menkkamaisia kipuja ni onko ne kestäny kauan?? Mulla oikeestaan varmaan nyt ollu tuntemuksia n. 2 pvää...Jos ei nyt huomennakaa kuulu niin käyn hakemas...
  6. L

Ekat raskaus oireet??

Niin ja vatsa on tänään ollu sekasin:)
  7. L

Ekat raskaus oireet??

Nyt kp 33/31-33 eikä menkkoja kuulu.Kuitenki on menkkamaisia kipuja ja koko ajan pelkäänki että kyllä ne sieltä viä alkaa..ei helppoo tämäkää :) Rinnanpäät on edelleen arat ja on semmonen etova olo ja nälkä usein..Saas nyt sitte TAAS nähdä miten tässä käy..huoh.. :ashamed: Onnea...
  8. L

Ekat raskaus oireet??

Kiitos Metukka! :)
  9. L

Ekat raskaus oireet??

Ja taas aletaan olla kierron loppusuoralla...nyt viikonloppuna pitäis menkkojen alkaa..toivottavasti ei ala. Jotaki tuntemuksia on ja onhan niitä ollu kyllä tähän asti aina ennen menkkoja enkä oo raskaana ollut,mutta nyt on joitain erilaisia oireita.Sitä ei sitte taaskaa tiä,että onko ne oireet...
  10. L

Ekat raskaus oireet??

No joo,taas uutta ovista tässä bongaillaan..alkais pian olla niitä päiviä,et oviksen pitäs täs lähipäivänä olla..jos on.Mutta ei auta ku "touhailla" ja odotella mitä tuleman pitää:)

Yhteistyössä