Hakutulokset

  1. M

    typerintä mitä sinulta on kysytty?

    \ Musta tossa ei mitään huvittavaa. Siis sehän oli niinku ihmettelyä, että vieläkö imetät...
  2. M

    MIKSI ihmiset ei osaa pukea lapsiaan juhliin??

    \ Palstaa ja palstaa, mutta näin meillä. =) Ja en muuten ota, ohjelmassa makkaranpaistoa ja ulkoleikkejä, meille aikuisillekin. Kokeileppas hypätä narua korkkarit jalassa ja juhlakolttu liehuen. ;) No ehkä kysymys ei ollutkaan tälläisestä eskarin päättöjuhlasta kuin teillä. Taisit kyllä...
  3. M

    Sara La Fountain

    :wave:
  4. M

    Sara La Fountain

    Hei, Mistä löydän reseptin Sara La Fountainin "parhaasta kahvikakusta"?
  5. M

    kiinteistönvälitystyö

    Hei, Kaikki jotka tietävät työn vaativuudesta ja hyvistä ja huonoista puolista, palkkauksesta ym. ammattiin liittyvästä, Kertokaa jotakin....Onko alalla helppo menestyä? Tai onko nuoren naisen helppo päästä hommaan mukaan? Onko nuori nainen alalla uskottava?
  6. M

    korvien putket tukossa

    ELi pojalla putket korvissa, nyt tukehdus ja putket ovat tukkeutuneet. Korvalääkäriltä kehotivat varaamaan ajan, jotta putket saadaan auki. Mitenhän tämä tapahtuu?
  7. M

    Infektiokierre, korvien putkitus & kitarisan poisto

    Meillä poika eilen oli korvien putkituksessa ja kitarisan poistossa. Ikää 13kk. Meillä myös diagnosoitu infektioastma, johon astmalääkitys (annospussissa rakeita). Onko kenelläkään kitarisan poiston tai putkitusten jälkeen infektioastma oireet hävinneet? Meillä ollut jatkuva yskä pojalla jo...
  8. M

    Yskä ja ulkoileminen

    Tottakai nuhainen ja yskäinen lapsikin voi ulkoilla=) Mutta eri asia jos kuumetta.
  9. M

    hampaiden pesusta

    Meidän 1 vee poika ei anna pestä hampaitaan :kieh: Suutansa ei avaa millään, enkä oikeen viitsisi huudattaa ja väkisin sitä harjaa suuhun tunkea! Onko muilla tälläistä? MIten sen voisi saada onnistumaan? OLen antanut oman harjan käteen ja myös itse kokeilla, mutta minä en saa hampaita harjata...
  10. M

    Matkasänkyyn pinniksestä?

    Meillä on poika 1v. nukkunut matkasängyssä jo monta kuukautta, repi vaan pinnasängystä ne pehmusteet reunoilta ja kolautteli itseään pinnoihin. Meillä pinnasängyssä ollut patja kävi matkasänkyyn, joten pojan on varmaan ihan hyvä nukkua siinä =)
  11. M

    jaksaa, ei jaksa, jaksaa, ei jaksa

    JOtenkin tuntui kanssa pahalta lukea miten suhtaudutaan miehen lapsiin. JOs rakastatte miestänne ja olette hänet elämänkumppaniksenne ottaneet ja hyväksyneet myös hänen lapsensa elämäänne, koska lapsi on osa miehen elämää, niin miten ihmeessä voitte valittaa tilannetta? Ei kai se lasten syy ole...
  12. M

    korvatulehduksesta

    Meillä poika 11kk, nyt seitsemäs korvatulehdus. Viimeisimmät kolme olleet aivan putkeen, eli välissä n. 1-2 viikkoa oireettomana. Onneksi saatiin aika korvapolille, luultavasti sitten kai putkitetaan korvat. Aika raskasta noi yölliset huudot kun koskee korvaan eikä saa nukuttua...
  13. M

    4 v kakkaa pottaan!!

    Meidän nelivuotias tyttö käy vielä kokonaan potalla ja äiti hoitaa pyyhkimisen. Onko tää epätavallista? Olen toki ajatellut että pitäis alkaa siirtymään pytylle kun on syksyllä kerhoonkin lähdössä. Tyttö on vaan niin pienikokoinen että pöntöllä käynti hankalaa...
  14. M

    Ei minun pitänyt kasvattaa lapsiani näin!

    Kuulostaa todella tutulta. Tuntuu tosi pahalta olla niin inhottava lastani kohtaan. Mutta siis välillä olen vaan niin väsynyt ja niin täynnä vihaa pientä ihmistä kohtaan. MIten nelivuotias osaakin olla niin ilkeä minua kohtaan! EI varmaan tahallaan vaan se on juuri sitä huomionhakua ja ehkä...
  15. M

    lapsi 4v ja hermostuminen

    Ihanaa huomata että muutkin painii tälläisten ongelmien kanssa. Meillä 4v tyttö ja puolivuotias vauva. Välillä todella palaa hermot tyttöön enkä enää tiedä mitä keinoja keksisin kaikkeen uhmaan ja kiukkuun ja tottelemattomuuteen. Haluaisin niin kovasti jaksaa olla hyvä ja järkevä aikuinen...
  16. M

    siirtäisitkö lasten hankintaa jos voisit?

    En siirtäisi, mutta muistan kyllä esikoiseni vauva-ajan, jolloin minulla oli kyllä sellaisia ajatuksia. Olihan se yllättävän rankkaa aluksi, kun oli tottunut elämään vain itselleen. Mutta nyt olen onnellinen elämäntilanteeseeni.
  17. M

    Kauhea äiti uhkailee...

    Et ole kauhea äiti. Kyllä sitä jokainen väsyy joskus. :hug:
  18. M

    En osaa laittaa lapsia nukkumaan!

    Meillä on vauvasta lähtien opetettu nukahtamaan ilman mitään temppuja. Olihan se välillä vaativaa ja onhan niitä kausia kun ei ole oikein ollut halukas käymään nukkumaan, mut siis en kyl todellakaan alkais jonkun 6-vuotiaan nukkumisten kanssa temppuilemaan. Sänkyyn mennään ja käydään nukkumaan...

Yhteistyössä