Hakutulokset

  1. A

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Onnea OLIIVITAR!!!!!!!!!! Ihana heppuli teille syntynyt :flower: :flower: :heart: :heart: kuulosti siltä että kaikki meni oikein hyvin,nyt saat nauttia ihanasta vauvan tuoksusta ja tuhinasta....itse kaiholla odottelen sitä aikaa =) FEENIKSLINTUNEN, kyllä se niin pojalta näytti ettenpä...
  2. A

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Olenkin tuonne osioon välillä kirjoitellut viidettä,kuudetta jne.odottaville =) Hetki sitten huomasin tämänkin ryhmän olemassaolon ja olen jonkin aikaa taustaillut,nyt mut vois kirjata mukaan? =) Vaikka aikas laiska olenkin kirjoittelemaan... Eli mulle olis tulossa viides...
  3. A

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Kylläpä on hurjan pitkä aika kun oon viimeksi itsestäni ilmoitellu..olen siis vaan taustalla lueskellut,ei vaan oo ollu aikaa tai energiaa kirjoittamiseen. Mutta hengessä mukana olen =) On tosi mukavaa aina lueskella teidän kuulumisianne.Mulle kuuluu hyvää,tää keskivaiheen aika on...
  4. A

    Kokemuksia Essure sterilisaatiosta?

    Kiitos Jenni30, kaikenkattavasta ja hyvästä vastauksesta:) Kiva tietää että kokemus sulla on ollut hyvä ja mukavaa että kerroit näin tarkasti asiasta. Onko muita kertojia lisää?
  5. A

    Kokemuksia Essure sterilisaatiosta?

    Kertokaahan hyvät ja huonot kokemuksenne jos olette käyneet essure sterilisaatiossa? Kuinka pian toimenpiteeseen pääsi? Kunnallisella/yksityisellä puolella?entä hinta? Kuinka pian esim.synnytyksen jälkeen teille on kyseinen toimenpide tehty? Oliko kivuliasta ja mitä...
  6. A

    Spinaalin epäonnistunut laitto,voiko laittaa uudestaan?

    Eli mulla yhdessä synntyksessä onnistunut spinaalin laitto ja olo oli kuin taivaissa,mikään ei tuntunut miltään jopa vauva vain liukui ulos ilman tuntemuksia. Mulla aika rankat supistukset ja olot ilman puudutuksia,sitten tässä toisessakin synnytyksessä turvauduin spinaaliin,mutta mutta...se...
  7. A

    ***KEVÄTPINO VIIDETTÄ,KUUDETTA,SEITTÄMÄTTÄ JNE ODOTTAVILLE***

    Moi kaikille :flower: Onpas piiitkä aika siitä kun viimeksi vaivauduin kirjoittelemaan....taustalla kyllä lueskelen ja myötäelän usein teidän kaikkien asioita,mutta jotenkin ei vaan saa aikaiseksi itse niin usein kirjoiteltu :/ Mulla oli se niskapoimu ultra sillon aiemmin joskus niin...
  8. A

    ***KEVÄTPINO VIIDETTÄ,KUUDETTA,SEITTÄMÄTTÄ JNE ODOTTAVILLE***

    Moikka kaikille :flower: Hotmilk; aivan kauhea tunne varmasti,mutta vielä toivotaan jotta ensi ultrassa jotain näkyisi :heart: Taaperotx5;Onnea teidän päivänsankarille!!! Me9; Kiva synt.päivä sun nelosella =) Epäilen kuitenkin vahvasti että meillä syntysisi tona laskettuna...
  9. A

    ***KEVÄTPINO VIIDETTÄ,KUUDETTA,SEITTÄMÄTTÄ JNE ODOTTAVILLE***

    Moikka, taaperotx5,kiva kun oot jaksanu laittaa uutta sivustoa! mut vois sinne lisätä,eli ootan viidettä ja la ois 10.10.10:) riemu; täällä ollaan!!!!!!!!!!!!!!Olen vaan taustalla lueskellut kun olo on ollut aikas huono niin ei ole jaksanut millään kirjoitella... Sullahan on jo noin...
  10. A

    Viidettä,kuudetta,seitsemättä jne. ;) odottavia?

    Moikka! olen uusi,saanko liittyä joukkoon? Onhan täällä jossain tutut tuolta viidettä kuumeilevista? Tellu,riemu,jne.??????????? Olen nimittäin plussannut ja nyt uskallan siirtyä tänne palstailemaan :heart: :heart: :heart: :heart: Vielä ei kyllä uskalla tuuletella,ennekuin taas...
  11. A

    Viidennestä haaveilevia?

    Juu,en minä synkkyyteen vaivu =) ja se on sitten kans sovittu jotta tästä kierrosta pääsen teitin seuraan sinne odotuspuolelle :heart: kyllä mulla on sellainen tunne että meille vielä viides käärö suodaan :heart: riemu,kyllä sulla voi olla kasvukipuja kohdussa ja kaikkee muutakin...
  12. A

    Viidennestä haaveilevia?

    ja pyydän nolosti anteeksi kun en ole täällä käynyt näyttäytymässä,muttamutta..ei mulla siihen kovasti syytä ole,on vaan ollut kiireitä perheen kanssa lomaillessa ja joulut ja uudet vuodet jne. ja sitten...eipähän "ehditty" harrastamaan peittojen heilutusta tai vaakamamboa tai mitä nyt onkaan...
  13. A

    Viidennestä haaveilevia?

    Ja sori minkä romaanin kirjotin,en huomannu... B)
  14. A

    Viidennestä haaveilevia?

    Anteeksi kun nyt on taas kestänyt tänne tulla kirjoittelemaan... :( Enkelinäiti: Onnea vielä ja ihanaa kun olet jo noinkin pitkällä plussanneena :heart: Mukavaa jos oltaiskin samassa pinossa tuolla odottajien puolella sitten =) Tosi ikäviä noi...
  15. A

    Viidennestä haaveilevia?

    tellu: Jos pystytte joka toinen päivä harrasteleen niin kyllä sen pitäisi tuottaa tulosta ja kyllä sen joka kolmas päiväkin pitäisi auttaa hyvin jotta plussa tulisi.oletko aiemmin raskautunut helposti?tai siis nopeasti.Lykkyä tykö ja kirjoittelemisiin :hug:
  16. A

    Viidennestä haaveilevia?

    Tellu: no huh,onneksi on jo 11kk! aikas sipinää olis jos vaavi ois vasta 1kk ja jo uutta pukattais =) Tai tuskin ois jälkivuotokaan loppunut,saati sitten menkat alkaneet :| Kuinka mones kierto sulla on yritystä menossa? En oikeesti suosittelis ostaan noita ovistikkuja,koska siitä...
  17. A

    Viidennestä haaveilevia?

    ONNEA NEITIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mitkäs viikot ja päivät nyt ois laskujen mukaan menossa? Tuskin sun tarvii enää testailla =) Eikun vaan neuvolaan aikaa varaamaan :flower: Ja nähdään toivottavasti piakkoin tuolla odottajien palstalla! Riemu: vai sveitsissä,no ootteko...
  18. A

    Viidennestä haaveilevia?

    Terve taas =) Riemu: Missäs ihmeessä sinä oikein asut,kun et kerta suomessa...höö.Oletus kun mulla oli että tietenkin täällä..no mutta kerrotko olen utelias B) Aivan,mutta muistankin kun kirjotit että lapset tulevat koulusta kotiin lounaalle,ja ihmettelin sitä,sehän selittääkin sen jotta...
  19. A

    Viidennestä haaveilevia?

    mä oon muuten aina ihmetellyt tuota täti tulee kylään juttua myös,ei ole mun mielestä oikein kuvaava..hmm. Eli mä voin kai kans sit ottaa multitabsin lisäksi kalkki+deetä.. Itsellä myös aikomus kohentaa kuntoa hieman,eli hieman vitamiinia lisää ravinnosta ja lenkkeilyä!!!kun sais itteensä...
  20. A

    Viidennestä haaveilevia?

    taaperox4 oikein paljon onnea ja voimia arkeen :flower: Voi tellu,koita jaksaa,ja miä ainakin jaksan suklaan voimalla asian ku asian =) Enkelinäiti,jokos sulle sitten ihan kesävauva syntyisi,ai kun ihanaa,mulla on yksi kesällä syntynyt ja oli mukavaa ilmojen puolesta kun ei tarvinnu...

Yhteistyössä