Hakutulokset

1. M

Kokemuksia turvaistuimista? Vinkkejä kaivataan =)

Pakko kommentoida... Kyllä Britaxin MultiTechissä, niinkuin useimmissa tällä hetkellä myytävissä olevissa turvaistuimissa, on sivutörmäyssuojat!!! Meillä meinaan parin kuukauden ikäinen kyseinen Britax löytyy...
  2. M

11/08 masunkasvattajien murut *heinäkuussa*

Iltaa! Meidän ihana nauravainen ja iloinen poika on tullut takaisin =) =) Eli siis eka hammas on nyt puhjennut ja Vili taas oma itsensä, kiukkuilu on vähentynyt huimasti. Näköjään on toinenkin hammas tulossa ekan viereen, toivottavasti ei aiheuta kipua ja harmitusta yhtä paljon. Yötkin on...
  3. M

Iltoja taas! Tänään olikin sellainen päivä, että huh huh... Vili heräsi taas yöllä puol yhden aikaan ja huusi kuin hullu reilun tunnin :$ Annettiin maitoa, ja koitettiin hyssyttää sylissä, vaihtaa vaippaa mutta ei auttanut. Itki vaan selkä kaarella. Johonkin häntä sattui, liekö jo vähän...
  4. M

Iltaa! Vihdoinkin on aikaa istua sohvalla rauhassa ja kirjoitella taas jotain. Ihan kuin ei riittäisi että olen kaikki arkipäivät klo 06-18 pojun kanssa kaksin, niin olin sitten tämänkin päivän myöhään iltaan saakka :$ Mies oli koiran kanssa taipumuskoeharkoissa Espoossa koko päivän. Ja kun...
  5. M

11/08 masunkasvattajien murut *kesäkuussa*

Huomentapäivää! Kuumuus vaan jatkuu...no, ei kai saisi valittaa, viikonlopusta on jo luvattu viileämpää ainakin tännepäin Suomea. Meillä Vili on ollut enemmän ja vähemmän kiukkuinen nyt muutaman päivän. Eilen aamulla selvisi (osa)syykin siihen: alaikenessä on jo reikä! Eli vihdoinkin...
  6. M

En sitten mennytkään Ikeaan tänään :/ Kaveri jonka kanssa piti lähteä, oli ylläri, ylläri eilen viihteellä ja nukkui tänään krapulaisena. On tuo rankkaa olla sinkku ja lapseton... No, sen sijaan oltiin koko perheen voimin Ideaparkissa. Eli pääsinpähän edes johonkin tuhlaamaan vähiä rahojani...
  7. M

Ja taas olis yksi päivä pulkassa... Täytyy hehkuttaa, Vili nukkui viime yön TOSI hyvin =) Ei tietoakaan samanlaisesta itkukonsertista kuin edellisyönä. Aamulla vietiin poju mummulaan hoitoon, ja käytiin miehen kanssa Hämeenlinnassa koiranäyttelyssä. Eipä olis kannattanut mennä, tuo meidän...
  8. M

Iltaa! Kiva kuulla ettei meidän poika ole ainoa, joka ei vielä liiku. Hikinen päivä takana... Oltiin kaverin mökillä mammaporukalla. Meitä oli siis kolme äitiä ja neljä lasta, ja kyllä menoa ja meinikiä riitti! Mutta olipahan ihanaa makoilla rannalla auringossa, ja nautiskella...
  9. M

jaahas, ja tuli sitten kaikki loppu tummennettuna... :$
  10. M

Päiviä! Kirjoittelenpas taas minäkin... Hellettä toisaan piisaa, mutta ei pitäisi valittaa kun on lämmin. Vili vaan ei tunnu näin kuumasta välittävän, on raukka ihan hikinen koko ajan, ja ei juuri nuku päiväunia. Syö sentään kunnolla. Meilläkin tuli maanantaina 7 kk täyteen. Mulla on...
  11. M

Huomentapäivää! Taas hetkeen en ole kirjoitellut, mutta pakko pikaiseen kommantoida noita lomapalkka-asioita... Jouduin edellisessä työpaikassani suunnilleen opettelemaan tessin ulkoa, että jotenkin edes sain pidettyä puoliani. Nuo lomajututhan riippuu myös käytettävästä tessistä, eli...
  12. M

11/08 masunkasvattajien murut *toukokuussa*

Moikka Moi! Kirjoittelenpas nyt minäkin taas pitkästä aikaa. Lukemassa oon kyllä käynyt monta kertaa päivässä, mutta ei muka ole itse ehtinyt kirjoittelemaan... Meilläkin Vilille tuli viime viikolla puoli vuotta täyteen. On kyllä mennyt aika niiiiiin nopeasti, meidän vauveli on jo...
  13. M

11/08 masunkasvattajien murut *toukokuussa*

Pitkästä aikaa taas täällä kirjoittelemassa... Ihan pikainen pyrähdys tällä kertaa, on ollut todella tapahtumarikas ja rankka viikko, kirjoittelen illalla paremmin. Nyt täytyy alkaa valmistautumaan äitienpäivän viettoon, mulle on joku ylläri tiedossa :heart: ERITTÄIN HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ...
  14. M

11/08 masunkasvattajien murut *huhtikuussa*

Moikka! Pitkästä aikaa taas kirjoittelen. Olen kyllä taas lukemassa käynyt, mutta jotenkin ei muka koskaan ehdi sitten kirjoittaa... Meilläkin on tuollaista yleistä kitinää ja tyytymättömyyttä ilmassa, ollut nyt viikon verran. Tiedä sitten olisko ne hampaat mitkä kiusaa, vai mikä. Vili ei...
  15. M

Moikka! Taas pääsin vasta illasta kirjoittamaan...jotenkin on Vili ollut tänään kovin vaativa, koko ajan sais pitää seuraa ja viihdyttää. Yhtään ei viihdy lattialla yksinään, kun heti kääntyy vatsalleen ja siitä ei osaa kääntyä takaisin selälleen. Jonkin aikaa jaksoin käännellä, mutta sitten...
  16. M

Iltoja! Meillä on tänään ollut merkkipäivä, Vili täytti 5 kk =) Kyllä se aika vaan menee nopsaan... Neuvolassakin käytiin, mittoja: paino 7 630 g pituus 67,7 cm pää 44,3 cm kovasti saatiin taas kehuja, että on iloinen, hyvinhoidettu ja vilkas lapsi. Kovasti poju...
  17. M

Moikka taas kaikille!!! Kylläpäs pääsi kulumaan aikaa viimeisestä kirjoittelustani... Mulla oli vapaa viikonloppu, oon mukana aktiivisesti järjestötoiminnasta ja meillä oli viikonloppuna vuosikokous laivalla. Joten tuli kyllä vähän juhlittuakin :ashamed: Uskaltauduin jättämään Vilin...
  18. M

Ajattelin nyt vielä kokeilla tuota kuvien lisäämistä, katotaan onnistuuko: Vili 4,5 kk isän lempibody päällä =) Pikkuinsinööri leikkii itkuhälyttimellään
  19. M

Iltoja! Kovasti olette taas kirjoitelleet. Mulla on ollut tänään huono päivä, yöllä heräilin pariin otteeseen kun kutitti rinnasta ja harteista aivan sairaasti. Aamulla sitten kun heräsin, oli silmät ihan turvoksissa, toinen melkein kiinni muurautunut, ylähuuli varmaan kolme kertaa normaalin...
  20. M

Iltoja kaikille! Onpas monta päivää vierähtänyt ilman että olen kirjoitellut. Lukemassa olen kyllä käynyt, mutta en vaan ole saanut aikaiseksi kirjoitella... Mistäs kaikesta on ollut juttua... ainakin syöttötuoleista: meillä ei vielä ole hankittuna, ajattelin hankkia myös sellaisen Tripp...

Yhteistyössä