Hakutulokset

1. M

11/08 masunkasvattajien murut *huhtikuussa*

Huomenia! Eilinen meni taas niin nopsaan, etten ehtinyt kirjoittelemaan. Lukemassa kyllä kävin. Käytiin eilen tosiaan Reiman tehtaanmyymälässä, saatiin kun Vili syntyi miehen työpaikalta 80 euron lahjakortti sinne. Ja iiiiso kassillinen vaatetta sillä saatiinkin! Ostettiin mm. toppapuku ensi...
  2. M

Iltoja! Vierähtipäs taas pari päivää niin nopsaan, etten edes ehtinyt mitään kirjoitella. Anoppi tosiaan oli meillä la-su yön, lähti eilen aamupäivällä. Mies sitten eilen heti suuntas kalaan, ja kotiutui illalla kun Vili jo nukkui. Mutta jotain positiivistakin, passitti mut nukkumaan viime...
  3. M

Mä kanssa voisin lähteä "kalareissulle" =) Täällä oli vähän hässäkkä päivä, kun oli populaa käymässä. Anoppi jäikin tänne yöksi, onneksi on siunaantunut mukava tapaus anopiksi. Herkuteltiin pizzoilla, kun ei jaksanut mitään sapuskaa alkaa tekemään, haettiin paikallisesta. Pikkumieskin...
  4. M

Päiviä vaan täältäkin! Mä sain tänään nukkua aamulla pitkään, ihme kyllä mies nousi pojun kanssa aiemmin ja antoi mun jäädä vielä hetkeksi nukkumaan. Yö meni taas saman kaavan mukaan, nukkumaan kasin aikaan, ja illalla pari tutin laittoo. Sitten nukkuu hyvin, kunnes joka yö melkeimpä tasan...
  5. M

Nyt on tortillat herkuteltu :p ja katottiin Tartu Mikkiin. On meilläkin halvat huvit, kun perjantain kohokohta on aina toi ohjelma... Meillä on nyt alkanut meneen koko purkillinen sosetta kerrallaan. Lounasaikaan saa kasvissoseen ja alkuillasta hedelmäsoseen. Ei kai noista määristä mitään...
  6. M

Mulla tuli iltapäivällä totaalinen kyllästyminen tähän kotona oleiluun... Joten kun Vili heräsi päikkäreiltä, syötin sen ja sitten lähettiin käymään tuossa uudella cittarilla. Siellä oli avajaistarjouksena Bonan hedelmä- ja marjasoseet 12 purkkia kolmella eurolla, joten pitihän se satsi ostaa...
  7. M

Huomenia ( tai päiviä... ) vaan kaikille! Meillä ei onneksi eilenkään enää noussut kuume, eikä nyt aamullakaan ollut. Tosin nuhainen on vielä, ja suuttuu niin pirusti kun koitan imeä nenää tyhjäksi. Ihmeen hyvin taas nukkui, illalla isänsä sai nukkumaan jo kasin maissa, ja illalla pari kertaa...
  8. M

OK, kiitos tiedoista ulkona nukuttamisen suhteen. Ja hetki sitten laitoinkin poitsun ulos nukkumaan, kun alkoi väsymyskiukku painaa päälle... On se kyllä jännä miten se väsy tulee ihan hetkessä, ensin juttelee ja naureskelee tyytyväisenä, ja sitten alkaa kauhea kitinä ja silmien hierominen :o
  9. M

Huomenta! Meillä nukuttiin ihmeen hyvin illan hankaluuksien jälkeen. Ennen kymmentä Vili sitten sammui ja vasta 5.30 heräsi. Annoin sitten maitoa ja jatkoi uniaan vielä 8.30 saakka. Kyllä nyt on mammakin saanut hyvin nukuttua =) Lämpöä ei pojulla nyt aamulla enää ollut, mutta vähän...
  10. M

Meillä nukkuu poitsu pinniksessään, meidän makkarissa. Aluksi nukkui ekat viikot äitiyspakkauksen laatikossa, joka oli pinniksessä. Ollaan kyllä mietitty että lähikuukausina siirrettäisiin omaan huoneeseen, mä kun herään kaikkiin hänen uniähinöihinsä... Meillä ollaan oltu flunssassa, eka...
  11. M

PItääkin nyt heti kommentoida, kun on hetki "omaa" aikaa...mies tuossa lappaa pojulle päärynäsosetta suuhun :) Raskaaksi tulemisesta Ei nyt ihan lähiaikoina ole suunnitelmissa, ollaan ajateltu että sellanen 2,5-3 vuotta olisi meille sopiva ikäero. Mä oon ajatellut niin, että saa tuo...
  12. M

Moi kaikki! Täällä vielä yksi mamma pyrkii mukaan, jos vaan huolitte :wave: Olen 28-vuotias 4 kuukautisen Vili-pojan äiti Tampereen kupeesta Ylöjärveltä. Vili syntyi Vammalan aluesairaalassa käynnistyksellä 41+6 22.11 klo 9.07. Mitat olivat 3640 g ja 50,5 cm. Ja esikoinen siis...

Yhteistyössä