Hakutulokset

  1. I

    huutonetissä korotusautomaatilla sama summa?

    Huusin juuri yhtä tuotetta. Edellinen huuto oli 70, korotin 80. Huudon jälkeen tuli ilmoitus, että toinen huutaja on käyttänyt korotusautomaattia ja ohittanut huutoni, mutta voittava huuto on täsmälleen sama 80 euroa kuin oma huutoni. Lisäksi voittavan huudon ajankohta on eilinen, minun huutoni...
  2. I

    Mitähän siellä miehen päässä liikkui?

    Esikoinen leirillä, sovittiin, että saa 10 euroa käyttörahaa. Piidn kyllä jos sitäkin suurena määränä, mutta ei ollut pienempää seteliä antaa. Mies oli antanut leirin aikana vielä 5 euroa. Kun kävi leirin loppuessa ilmi, että oli ostanut miltei koko 15 eurolla karkkia, mies suuttui. Siis mitä...
  3. I

    Sterilisaation ongelmat?

    Miksi sterilisaatio pidetään vaarallisempana naisille kuin miehille? Ovatko ne vaarat itse toimenpiteessä vai voiko sterilisaatiosta olla pidempiaikaista haittaakin? Muoks. sterilisaatio, eikä sterilointi :laugh:
  4. I

    Mutta mistä tulee ihku?

    Kirjaimista ihq, mutta mistä ne? Tarkoituksen luulisin tietäväni...
  5. I

    Voiko lapset jatkaa ystävinä?

    Höhlä otsikko mutta selitystä seuraa. Olemme naapurin kanssa olleet jonkun verran tekemisissä, hyvissä väleissä vaikkei ystäviä varsinaisesti ollakaan, niin sentään hyviä tuttavia. Viime aikoina on alkanut tuntua, etten ole erityisesti tervetullut. No, jokaisella on oikeus valita tuttavansa...
  6. I

    Kerrassaan edustava myyntikuva

    http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=106492959 :laugh:
  7. I

    Näinkö mä näkyjä?

    Ensin oli harmaan aloitus, jossa puhuttiin nälän näkemisestä, edunvalvoja ei anna rahaa. Siihen tuli muutama vastaus, sitten mustana kirjoitti vastauksia kuin olisi itse aloittaja, ja sitten se ketju hävis. Näkikö kukaan muu sitä vai kuvittelinko kaiken :o
  8. I

    *ttuileeko joku oikeasti äitienpäivä- ym. korttien ja kutsujen välityksellä?

    Joka joulu, äitienpäivä ym. juhlapäivinä, jolloin on tapana muistaa kortein, sama laulu. Jos osoitekenttään on kirjoitettu Matti Virtanen perheineen, kortin lähettäjä vastanottajan mielestä pidä vaimoa ja lapsia minään ja näin kortin välityksellä tarkoituksella siitä muistuttaa. Tai päiväkodin...
  9. I

    Löysinpäs oman rokotuskorttini...

    Jäykkäkouristus laitettu viimeksi 1990. Yritin uusittaa sen noin vuonna 2000 mutta ei suostuttu YTHS:llä pistämään kun ei ollut rokotuskorttia ja sittenpäs se on kaikessa tuoksinassa jäänyt. Kuinkahan kauan tässä vielä omalla terveydellään leikkii, ennen kuin saa aikaiseksi käydä se rokotus...
  10. I

    Kertokaapa miksi täällä viitsisi palstailla?

    Mä en tykkää vihamielisyydestä. Useimmiten ne voi ohittaa ihmisten typeryydellä, mutta pidemmän päälle käy rasittavaksi. Onko täällä mitään hyvää? Saatteko te täältä mitään irti, vai onko keskustelut päivästä toiseen toisten nolaamista ja haukkumista miltä nyt vaikuttaa? Vai onko tämä jotenkin...
  11. I

    Kun lapsia ei voi saada niin monta kuin haluaa

    Millaisia tunteita se on teissä herättänyt ja mikä on auttanut suruun? Meillä on kyllä lapsettomuuttakin takana, mutta loppujen lopuksi kolmatta ei tule, koska edellisten sairauksien + oman terveyden vuoksi emme voi ajatellakaan enää yhtään uutta odotusta ja vauva/pikkulapsiaikaa. Pitkään...
  12. I

    Suosittele hyvää vaahtopatjaa

    Kallis se ei saa olla, max 300 euroa kappale. Jyskin ja Ikean patjoja olen nänyt suositellun, millaisia kokemuksia täällä?
  13. I

    Mitä tekisit 2500 eurolla?

    Säästöketjusta tuli mieleen. Ja nyt jätetään pois laskuista kaikki laskupinon lyhentämiset ja muut tylsät, eli jos saisit 2500 euroa, mitä haluaisit sillä itsellesi/pereheelesi? Meille tulisi Lundian (tai jokin muu erittäin kestävä ) kirjahylly ja ehkä jotain muutakin luksusta kotiin jos...
  14. I

    Kävittekö lasten kanssa pääsiäisen aikaan kirkossa?

    Me kävimme perinteisesti tänään kun oli lasten pääsiäinen -tapahtuma, yritin houkutella miestä yökirkkoon lauantai-iltana esikoisen kanssa, mutta ei viitsinyt lähteä.
  15. I

    No nyt alkaa pojan huone tyhjentyä

    Esikoisessa on kummasti hamsterin vikaa. Mitään mitä kysyy saisiko laittaa kirpputorille, ei saa laittaa kun sitä voi vielä tarvita. Mutta hoksasimpa tehdä sopimuksen, että kaikki rahat mitä lelujen myynnistä tulee, saa poika itse pitää. Jo rupesi hyllyt tyhjenemään tarpeettomista leluista :D.
  16. I

    No niin, kumpi voittaa, Kärpät vai Jyp?

    Kärpille ääni täältä :wave:
  17. I

    Miksei yksityisviestien luku onnistu?

    Tämän toiminnon käyttäminen vaatii sisäänkirjautumisen tjsp. Kuitenkin olen kirjautunut sisään. Mitenhän pääsisi lukemaan?
  18. I

    Tuleeko muille Sammon asiakkaille normaalisti tiliotteet?

    Menee hermot tuon Sammon kanssa. Käytän tiliä satunnaisesti muuten, säännöllisesti sinne siirrän rahaa opintolainaa varten, joka sieltä kuukausittain lyhenee. Ongelmana on, etten saa sieltä tiliotteita kuin hyvin satunnaisesti, joten minulla ei ole mitään käsitystä paljonko tilillä on rahaa...
  19. I

    Milloin viimeksi miehen kanssa baarissa?

    Jäin miettimään tuon toisen ketjun innoittamana, että eipä ole tullut ikinä vastaan tilannetta, jossa mies olisi jonkun toisen kanssa tanssinut hitaita nähteni. Ja sitten aloin muistelemaan, milloin on oltu viimeksi yhdessä baarissa. Ja tulin tulokseen, että siitä tulee 12 vuotta täyteen kesällä...
  20. I

    Huuto.nettiin rekisteröitymisestä

    Rekisteröidyin ja sain ilmoituksen, että minulle on lähetetty sähköposti, johon pitää reagoida 24 tunnin sisällä. Eipä vain näy sitä sähköpostia... Meneekö siihen kauankin

Yhteistyössä