Kertokaapa miksi täällä viitsisi palstailla?

Mä en tykkää vihamielisyydestä. Useimmiten ne voi ohittaa ihmisten typeryydellä, mutta pidemmän päälle käy rasittavaksi. Onko täällä mitään hyvää? Saatteko te täältä mitään irti, vai onko keskustelut päivästä toiseen toisten nolaamista ja haukkumista miltä nyt vaikuttaa? Vai onko tämä jotenkin poikkeuksellisen vihamielistä aikaa?

Mä koetan hakea jotain positiivista täältä, kun just tekis mieleni heittää hanskat tiskiin. On täällä joskus ollut ihan mielenkiintoistakin...
 
Millä tavalla viihdettä? Kiva seurata muiden tappeluita? Mä tykkäisin kyllä seurata kiihkeätäkin keskustelua ja ottaa osaa, mutta sitten ne kääntyy lapsien ikäeron mietinnästä keskustelijan läskin määrään ja typeryyteen ja se mielenkiinto lopahtaa kyllä tasan siihen.

Ehkä mä en jaksa vaan innostua palstalaisten arkipäiväisten ominaisuuksien ruotimiseen riittävällä intensiteetillä.
 
Vihamielisyyttä tuskin voi välttää täysin millään keskustelupalstalla.
Yleensä jätän kokonaan huomiotta kaikki selkeästi haukkumiseen liittyvät ketjut ja kommentoinnit.
Ei minua ole täällä haukuttu koskaan. En ole ainakaan huomannut.
Kannattaa muistaa myös vanha kulunut sanonta "niin se metsä vastaa, kuin sinne huudetaan".

Minä viihdyn täällä. Voin keskustella samankaltaisessa elämäntilanteessa olevien ihmisten kanssa. Ja saan uusia näkökulmia asioihin. Olen myös tutustunut tätä kautta mukaviin ihmisiin. Pari ihanaa ihmistä olen tavannut, muutaman kanssa olen keskustellut yksityisviestein.
Olen iloinen, kun löysin tämän palstan :)
 
palsta on pop
Vastaan niiku aina näihin :D kannattaa lukea näitä suodattimen läpi :D apinasuodattimeksi sitä pinki tituleerasi :LOL:

Täällä on kivoja aloituksia ja kivoja palstailijoita ja päivästä riippuen enimmäkseen tukeva ja mukava ilmapiiri. Monia sellaisia juttuja jotka on itseä mietityttäny tai ollu joskus vaikeeta olen saanut apua ja tukea palstalta. Palstalla on melkein aina joku joka osaa neuvoa melkein missä asiassa vaan :)

Toki täällä on myös kaikenlaista negatiivista välillä ja joidenki jutut ei mene jakeluun mulla. Mutta silloin nappaan koneen kiinni :)
 
On niitäkin, joissa vihamielisyys on erittäin harvinaista ainakin ja ennen kaikkea ei suinkaan hyväksyttyä. Mutta joo, tämä on tätä, tähän on joko sopeuduttava tai häivyttävä. Elämä on, ainakin internetin keskustelupalstoilla useimmiten. Ja voin kyllä olla varsin samaa mieltä Vauvan AV:sta, ainakin mikäli meno ei ole siellä parantunut sitten viime näkemän.
 
Apinasuodatin juu käyttöön ehdottomasti ja yksi hyvä keino on jättää ne ilkeilyt omaan arvoonsa. Pahin mitä voi tehdä, on mennä niihin mukaan jankkaamaan, silloin saa sitä samaa aina ja ikuisesti niskaansa.
 
Mulle tämä palsta on semmoinen olohuone, jonne istahdan välillä seuraamaan muiden jutustelua ja kommentoin itsekin jotain. Ajankulua, mutta ei tämä minusta viihdettä ole. Sitäkin kyllä joskus, jos sattuu sanat oikein sopivasti sopimaan =)
 
metsänpeitto
En minä oikeastaan osaa vastata. Silloin kun olen ollut täällä enemmän, kyse on ollut siitä että olen keskustellut niiden mukavien ihmisten kanssa asioista, joista olen halunnut keskustella. En mä ole oikein ikinä innostunut tappeluketjuista tai vittuilusta. Jos mä haluan väitellä, mä teen sen muilla foorumeilla tai mielummin livenä, enkä täällä koska täällä on paljon ihmisiä, ja on ihan toivotonta käydä väittelyä asioista, kun 100 ihmistä ymmärtää vahingossa väärin ja 200 tahallaan väärin. Kolmanneksella on menkat, kolmanneksella pms-oireet ja kolmannes on raskaus- tai imetysajan hormonihöyryissä.

Mutta nykyisin enemmän kyllä tulen miettineeksi, että onko tällä palstalla enää mulle mitään annettavaa tai onko mulla itsellä oikein mitään annettavaa tälle palstalle tai täällä oleville ihmisille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
En minä oikeastaan osaa vastata. Silloin kun olen ollut täällä enemmän, kyse on ollut siitä että olen keskustellut niiden mukavien ihmisten kanssa asioista, joista olen halunnut keskustella. En mä ole oikein ikinä innostunut tappeluketjuista tai vittuilusta. Jos mä haluan väitellä, mä teen sen muilla foorumeilla tai mielummin livenä, enkä täällä koska täällä on paljon ihmisiä, ja on ihan toivotonta käydä väittelyä asioista, kun 100 ihmistä ymmärtää vahingossa väärin ja 200 tahallaan väärin. Kolmanneksella on menkat, kolmanneksella pms-oireet ja kolmannes on raskaus- tai imetysajan hormonihöyryissä.

Mutta nykyisin enemmän kyllä tulen miettineeksi, että onko tällä palstalla enää mulle mitään annettavaa tai onko mulla itsellä oikein mitään annettavaa tälle palstalle tai täällä oleville ihmisille.
mulle sulla ainakin on muru :heart: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
mulle sulla ainakin on muru :heart: .
-- ja muistaa unohtaneensa vastata tekstiviestiin :ashamed:

Mutta sun kanssa mä voin keskustella muissakin yhteyksissä, kuin täällä :)
se on totta,mutta ilman tätä palstaa niin ei olisi tapahtunut. Ellemme sitten olisi törmänneet esikoiskirjojemme julkaisemistilaisuudessa :whistle:
 
JONSERED Karhunkantaja
Tämä on yksi harvoista paikoista, joissa kanssakeskustelijaa voi solvata ja vaikka ulkonäköä haukkua ihan vapautuneesti. Yritäpä sitä vaikka kaupungilla satunnaisen vastaantulijan kanss. :saint:
 

Yhteistyössä