*ttuileeko joku oikeasti äitienpäivä- ym. korttien ja kutsujen välityksellä?

Joka joulu, äitienpäivä ym. juhlapäivinä, jolloin on tapana muistaa kortein, sama laulu. Jos osoitekenttään on kirjoitettu Matti Virtanen perheineen, kortin lähettäjä vastanottajan mielestä pidä vaimoa ja lapsia minään ja näin kortin välityksellä tarkoituksella siitä muistuttaa. Tai päiväkodin väki äitienpäiväkortin runolla ojentaa vanhempia parempaan kasvatukseen.

Kirjoittaako joku noita piilomerkityksiä oikeasti vai kuinka usein se loukkaus on yksin siellä saajan omaa mielikuvitusta?

Mä lakkaan kohta muistamasta ihmisiä kokonaan, kun pitää olla niin kieli keskellä suuta joka hemmetin kohdassa kun kaikesta pitää vetää herneet nenään :xmas:.
 
Mielestäni olisi ihan loogista ajatella, että ne jotka niitä piilomerkityksiä itsesaamistaan kutsuista ja värssyistä löytävät - vaikka niitä ei siis oikeasti siellä olisikaan - saattavat niitä puolestaan viljellä lähettämissään korteissa.

Kokonaan toinen asia on, tajuaako vastaanottaja niitä, jos hänellä ei ole taipumusta samanlaiseen analysointiin ja piilovittuiluun. :xmas:

En minä ainakaan tajuaisi. Minulle pitää vittuilla suoraan päin näköä. :D
 
Tiedän kyllä pari ihmistä, jotka oikeesti tuhraa aikaa sen miettimiseen, miten voisi esim. joulukortissa näpäyttää inhokkisukulaista jne. Pääsääntöisesti näitä on kai aika vähän, tylsistyneitä kotimammoja ehkä?? En mä jaksa ainakaan pohtia noita tollasia.
 

Yhteistyössä