Tuleeko muille Sammon asiakkaille normaalisti tiliotteet?

Menee hermot tuon Sammon kanssa. Käytän tiliä satunnaisesti muuten, säännöllisesti sinne siirrän rahaa opintolainaa varten, joka sieltä kuukausittain lyhenee. Ongelmana on, etten saa sieltä tiliotteita kuin hyvin satunnaisesti, joten minulla ei ole mitään käsitystä paljonko tilillä on rahaa, edellinen tiliote kun on tullut viime syksynä. Opintolainastakin olisi kiva tietää, paljonko on jäljellä, mikä on tämänhetkinen lainankorko ym. asiaan liittyvää...

Ja minulla on sentään tili, josta pitäisi lähettää tiliotteet joka ikinen kuukausi.
 
Mihinkä kyselyihin? En ole vastannut, kun en ole mitään kyselyitä saanut. Olen kolme kertaa pankkiin valittanut siitä, etteivät tiliotteet tule kuin joskus harvoin ja aina vastaus on, että kyllä niiden pitäisi tulla. No, johonkin ne häipyvät kun eivät tule...
 
Jossain vaiheessa verkkopankissa piti vastata kieltävästi, että ei halua jatkossa siirtyä verkko-otteen käyttöön. Oikein ovelasti olivat tehneet. Mutta jos sinulle tulee joskus ote, niin sitten tuosta ei ole kyse.

Viekö posti sun postisi väärään osoitteeseen. Eihän sekään ole mahdotonta. Pyydä Sampoa varmentamaan, että tiliote lähtee oikeasti ennenkuin syytät postia.
 

Yhteistyössä