Hakutulokset

1. T

Ootteko lukeneet Honkasalon raskausblogia?

No hööööh, olette vain kateellisia kun jotkut osaavat oikeasti elää!
  2. T

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

HCG 3 eli se siitä sitten :(!
  3. T

Tänäänkin hyvin tyylipuhdas nega :(
  4. T

Moi kaikki! Milloin/miten pian alkionsiirron jälkeen teillä on testi näyttänyt plussaa? Mulla virallinen testipäivä olisi 11.5 ke, mutta testailin tänä aamuna negan. Joko olisi pitänyt näyttää plussaa jos olisi vai eikö välttämättä? t:Tinulinen
  5. T

Kiitos, Plastex :wave:! Päänsärkyä ollut minulla myös, itse asiassa aika kovaakin. Oletko muuten uskaltanut ottaa särkylääkettä sitä varten ja kuinka usein? Burana ei ainkaan sovi, sen tiedän.
  6. T

Tulin minäkin pitkästä aikaa toivottamaan kaikille mukavaa kevättä! Kiva lueskella kaikkien kuulumisia, vaikka en henk. koht. nyt malta kommentoida kenellekään! Minun kuulumisiani: Siirrosta on mennyt viikko, ja täällä voidaan pahoin. Eilen oksensinkin kerran. Onkohan muilla samanlaisia...
  7. T

Helou! Eipä taideta helpolla päästä täälläkään. Hoitosuunnitelma meni jälleen uusiksi kun silmäni alkoi oireilla. Olen sairastanut jo monta vuotta silmäsairautta nimeltä iriitti. Pitkään ollut ok, mutta eilen alkoivat tietenkin oireet pitkästä aikaa :(!
  8. T

Oi Sarie, ihana tarina :)! Minut voisi tosiaan laitella tuonne hoito lähestyy-osastolle niin kuin pyytelin. Itse olen surkea näissä atk-asioissa enkä osaa päivitellä. Perjantaina menen ultraan, jossa sitten selviää siirtopäivä ensi viikolle. Positiivisia voima-ajatuksia ihan jokaiselle <3...
  9. T

Plastex: Hienoa :)!
  10. T

Hei! Pitkästä aikaa täällä :)! Minut voikin varmaan siirtää tuonne hoito lähestyy-puolelle. Meillähän on viisi alkiota pakkasessa, ja tarkoitus siirrellä yksi kyytiin tuossa kuun vaihteessa. Tarkoitus oli mennä jo marraskuussa, mutta olin kipeänä lähes koko syksyn, joten siinä ei ollut...
  11. T

Opettajan työ ja hoidot

Moikka! Pomppaan tuolta lahjasoluhoitopinosta kun näinkin läheltä liippaavan aiheen bongasin. Chidi, mulla on lähes sama tilanne kuin sinulla. Noiden lääkärikäyntijärjestelyjen lisäksi mietin kamalasti omaa jaksamista. Olen itse sen verran tunnollinen, että ihan taatusti suhteettomankin...
  12. T

Hei vaan kaikille! Tervetuloa Marbel minunkin puolestani ja kaikille tsemppiä omiin vaiheisiinne! Ihan pakko oli kommentoida kun on niin älyttömän hyviä tietoja noista lääkkeitä, kiitos niistä =) ! Minulla ei tässä ensimmäisessä siirrossa ollut käytössä muuta kuin tuo Lugesteron ja sitten...
  13. T

Voi Hillevi, rutistukset sinne :hug: ! Liian monta kertaa olet kyllä joutunut käymään tämän läpi, täytyy sanoa! Mutta jospa tänne nyt ne plussatuulet alkaisivat puhaltaa. Minulla alkoi erittäin runsas ja kivulias vuoto tänään, mutta se tuntuu vain helpottavan oloa. Tinulinen
  14. T

Lyyra, juu, nimenomaan. Meillä oli vasta ensimmäinen kerta, mutta seuraavan kohdalla sitten olen viisaampi. Tämä päivä on kyllä tehnyt tehtävänsä ja voimia tulee koko ajan lisää :wave: !
  15. T

Hei! Kiitos tässä ihan ensiksi kaikille tsempityksistä ja mukana elämisestä :hug: ! Vietän täällä tänään voimienkeräilypäivää ihan itsekseni vuotojen alkamista yhä odotellen kun mieskin lähti urheilukisoja seuraamaan. Harmittaa kyllä, vaikka tähän piti koko ajan varautua. Tein eilen sen...
  16. T

Onnittelut Matildalle ja Minnille pienistä pojista :heart: !!
  17. T

Negahan se oli niinkuin vähän arvelinkin :'( !
  18. T

Niin ja kiitos kaikille plussatuulista, toivottavasti ne auttaisivat :heart:
  19. T

Moi! Teekuppi: enpä ole uskaltanut uudelleen testailla, perjantaina sitten.
  20. T

Helteinen tervehdys =) ! Mites olette voineet Lyyra ja Hillevi? Ja mitä Tyynelle kuuluu? Minä voisin sanoa, että lähes kärsin tuosta helteestä. Pakko on ollut aina välillä myös uimaan pulahtaa, tunnustan :ashamed: Muuten olen kyllä onnistunut ottamaan tämän yllättävän lunkisti, ihan...

Yhteistyössä