Hei pitkästä aikaa! Huh, olipa paljon mielenkiintoisia kirjoituksia.
Mutta ensin
Hathor: Onnea että kaikki on hyvin! Kyllä pelotti lukea sun tekstiä eteenpäin... Tietenkin olisi ollut parempi, että lapsi olisi syntynyt vasta myöhemmin, mutta onneksi nyt kaikki hyvin. Onhan? Voimia teille ja varsinkin pikkuisellenne. Tule kertomaan, kuinka teillä menee, kunhan jaksat. Toivottavasti kaikki on hyvin! :hug:
Hillevi: Harmi, kun ne rauta-arvot oli taas laskeneet
No, saatpa viettää kesän tankatessa ja voimia kerätessä.
Watrossi: Onnea plussasta! Ja
tinuliselle toivotan, että testin tulos muuttuisi lähipäivinä! Kysymykseesi en osaa valitettavasti vastata, koska mä oon aina venyttänyt testaamista...
Luovuttajan valinnasta: Silloin kun käytettiin vasta donor-siittiöitä ja syksyllä kun tuli luovutetut munasolutkin käyttöön, niin oli aika tarkka ulkonäköseikoista, vaikka - niin kuin joku totesikin - eihän se tarkoita että samaa näköä välttämättä olisi, vaikka silmät tai hiukset olisi samanväriset. Siispä kaikkien negojen jälkeen, kun siirryttiin donor-alkioihin, niin sanottiin Tartoon kriteeriksi vain se, että luovuttajapari olisi virolainen tai suomalainen (meilläkään ei mies halunnut venäläistä, "Putinin"-näköistä luovuttajaa :ashamed
ja että lapsettomuuden syy olisi tukkeutuneet munatorvet, ei vakavampi. Pari olis myös saanut terveen lapsen. Ja niinpä siis meilläkin onnistui. Silmien väri oli naisella ruskea, vaikkei meillä kummallakaan ole. Ja miehestähän ei Tartossa jostain kumman syystä kerrota ietoja (sitä en kyllä voi ymmärtää). Mä luulen että monilla on pitkä prosessi hyväksyä se, että luovuttaja ei ole minä tai puoliso itse, ja siksi ulkonäköseikat on niin tärkeitä.
Tsemppiä asian kanssa painiville!
Mulla alkaa huomenna rv 13 ja paha olo on edelleen, etenkin iltaisin on oksu kurkussa. Olen aina jotenkin halveksinut niitä kauan lasta yrittäneitä, jotka valittaa pahoinvoinnista, mutta on se kyllä henkisesti aika raskasta. Toivottavasti alkaisi pikku hiljaa helpata.
Ultra mulla on vasta 2 viikon päästä, koska ei osallistuta veriseulaaan, ja sen takia ei päästy nt-ultraankaan. Normi ultra tehdään sit vähän myöhemmin.
Aurinkoisia päiviä!
amv