Hei kaikille,
tinulinen: olen todella pahoillani negastasi
:hug:
Lyyra: Ikäviä tuntemuksia sinulla on, eikö aiemmissa ollut ollenkaan vastaavaa? Ymmärrän kyllä pelkosi, sitä toivoo ja kuvittelee että plussatesti toisi mielenrauhaa ja iloisuutta, mutta ei se minulla ainakaan niin mennyt silloin aikoinaan. Ehkä se joillakin toimii niin, en tiedä? On niin paljon pelissä ja plussan takia on niin paljon tehty ja toivottu. Ei voi ajatella että no, yritetäänpä sitten vaan uudestaan, kun tämä saattaa olla SE kerta, eikä tiedä tuleeko toista. No, ei kai se nyt koskaan olen niin yksinkertaista kun että "yritetään vaan uudestaan", mutta luulisin että tällä palstalla kirjoittelevat tietävät just mitä tarkoitan, siinä on kuitenkin tietty ero. Minä luulin aikoinaan, reilu viikko plussan jälkeen, että kaikki oli menetetty, kun vuoto alkoi (vaikka tiesin että vuoto on aika yleistä ). Se oli hirveä tunne, tuntui kuin kaikki olisi otettu pois, koko tulevaisuus oli muuttumassa. Ensin annetaan ja sitten otetaan heti pois. Kiusataan - tätä olisit voinut saada mutta etpäs saakaan. Onneksi vuoto loppui muutaman tunnin jälkeen ja jaksoin vielä vähän toivoakin, kunnes sitten saatiin todiste ultrassa
Uskon ja toivon että sinulle Lyyra todistetaan tortaina että kyllä se pieni siellä sinnittelee! :hug:
Itse olen tässä välillä yrittänyt miettiä miltä elämä tuntuisi jos sitä pientä ei saadakaan enää. Ei se nyt varmaan ihan hirveetä tule olemaan, olen onnellisessa parisuhteessa ja minulla on oman ihanan lapseni lisäksi muita ihania lapsia elämässäni. Tuntuu kuitenkin hullulta, olen mielestäni aivan liian nuori vielä että voisin ajatella että vauva ja taaperovuodet ovat osaltani takana ja saan seuraavaksi odottaa lapsenlapsia!
Taisteluhenki joka heräsi negan jälkeen pihisee vielä, ja välillä mietinkin pitäisikö sittenkin yrittää vielä, jos ei pakkasalkioista tule mitään? Kunhan vaan rahaa siihen jostain löytäisi niin ihan varmasti yrittäisimme! Tietysti eniten toivoisin, että elämä yllättäisi minua ja näyttäisi että kyllä pakkasestakin voi plussa tulla. En vaan millään siihen usko
Hyvää viikonloppua teille! Olen vähän pihalla kuulumisista, sillä pidin vähän taukoa täältä jotta saisin tavallisesta elämästä paremmin kiinni taas negan jälkeen. Olin aikoinani niin uppoutunut tähän lapsettomuusasiaan ja riippuvainen palstailusta että olen luvannut itselleni etten päästä sitä siihen pisteeseen enää. Vaikka hyväähän tämä tekee välillä, kun saa lukea muitten ajatukset ja huomaa ettei ole yksin asian kanssa.
Hathor