Hakutulokset

1. T

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Rudy, miekin olen niin malttamaton luonne, etten varmasti malta olla testaamatta... Tsemppiä! Hillevi, mitä tarkoitat listan päivityksellä? Täällä siis kirjoittelee kolmekymppinen nainen, joka on miehensä kanssa odottanut Väestöliiton aikaa yli kaksi vuotta. Omia munasoluja ei ole ja...
  2. T

tervetuloa mukaan :)!
  3. T

viestisi näkyi minun koneella jotenkin viiveellä eli ei vielä eilen kun omaani kirjoitin. Tervetuloa siis sinullekin =) ! Tinulinen
  4. T

Tervetuloa Pomppaduu mukaan :)! Mulla kans sama tilanne kuin sulla ja Jonskulla eli omia munasoluja ei ole. Mekin odotettiin yli kaks vuotta Väestöliittoon ja nyt pitäisi pian alkaa jotain tapahtua. Odottelemme mieheni kanssa vielä tarkempia tietoja aikataulusta. Nellamaija, tuntuu...
  5. T

miten liikuttava runo, Nellamaija, kiitos tuhannesti! Tiedätkö kuka tuon on kirjoittanut? terv. runotyttö Tinulinen :)
  6. T

oli mulle tuo foolihappojuttu ja kalaöljyjuttu, kiitos, pitää laittaa muistiin tulevaa varten. Assari, hyvä kun teidän ei tarvitse maksaa mitään! Tsemppihali jokaiselle!
  7. T

Bardolino, mahtavaa :wave: ! Mekin saatiin tänään tietää, että huhtikuun lopulla/toukokuun alussa alkaisi ilmeisesti tapahtua. Voimahalit kaikille Tinuliselta!
  8. T

Voi Jonsku :'(! Olen pahoillani teidän puolesta! Mut luottavaisin mielin eteenpäin :hug:
  9. T

Hei kaikki! Odottavan aika on tosiaan pitkä niin kuin täällä on moneen otteeseen huomautettu. Siitäpä tulikin mieleeni kysellä, millaisia keinoja itse kullakin on helpottaa odotteluaikaa. Mitä siis ihan konkreettisesti teette ja miten psyykkaatte itseänne odotteluun? Voi olla, että...
  10. T

Heipä hei Jonsku ja tervetuloa tänne ! Kaikki sormet ja varpaat pystyssä teidän puolesta! Uusina meidän kannattaa varmaan lueskella entisiä kirjoituksia täältä, paljon on erilaisia kokemuksia! :hug: Sellaista on mielessäni, että löytyisköhän täältä muita joogaa harrastavia. Olisi kiva...

Yhteistyössä